MuscleMeat

hoeveel help de weight gainer?

kensha

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
66kg
Vetpercentage
13%
Sinds het hebben van een voeding schema ben ik van 63kg naar 68kg gekomen maar echter zie ik nu weer ups en downs in mijn gewicht wat dus erg jammer is.

Nu was ik aan het rond spuren en ik vond 2 onderwerpen dat mij misschien kan helpen met het aankomen.

De 1e is om de elke 2 uur te eten. Helaas eet ik nog steeds om de 4 uur en niet om de 2 uur dus dat is wat ik vanaf vandaag aan het proberen bent.

De 2e is van die Weight Gainer shake die ik tegen kwam.
Ik heb altijd problemen gehad om honger gevoel te krijgen en eet daardoor heel moeilijk erdoorheen.
Zelf ben ik aardig energiek, altijd zo geweest zelf toen ik vroeger minder at.

Zou deze Weight Gainer Shake mij kunnen helpen met het extra aan laten komen en waar smaakt het eigenlijk naar?

Kaneel en Champions smaken hou ik totaal niet van.

als je meer eet dan dat je verbruikt kom je aan, ongeacht of je nou om de 4 of 2 uur eet.
ik eet zelf om de 2/2.5 uur omdat ik mezelf dit aangeleerd heb en liever om een kortere tijd kleinere porties eet dan dat ik in langere tijd grotere maaltijden moet wegwerken.

verder wil ik je aanraden om van de weightgainer nu nog af te blijven aangezien je nog een hoop kan gainen met 68 kg op vast voeding. want als je nu al een easy way out zoekt krijg je later ook moeite met eten.

• Topic Starter Topic Starter
Dus het is nog afgeraden geblazen.

Mijn doel is namelijk om 75kg te gaan wegen wat een grote uitdaging is en voornamelijk met de zomerse warmte nu.

Soms wens ik dat ik dik was xD.

als je meer eet dan dat je verbruikt kom je aan, ongeacht of je nou om de 4 of 2 uur eet.
ik eet zelf om de 2/2.5 uur omdat ik mezelf dit aangeleerd heb en liever om een kortere tijd kleinere porties eet dan dat ik in langere tijd grotere maaltijden moet wegwerken.

verder wil ik je aanraden om van de weightgainer nu nog af te blijven aangezien je nog een hoop kan gainen met 68 kg op vast voeding. want als je nu al een easy way out zoekt krijg je later ook moeite met eten.

Dit is natuurlijk ******
Je kan prima weightgainers "gebruiken"
Je moet alleen zorgen dat je het niet gaat gebruiken als maaltijdvervanger maar als xtra na je maaltijd om makkelijker calorieën binnen te krijgen.
Persoonlijk zou ik kiezen voor een whey shake met zelf havermoutpoeder toevoegen. Is goedkoper als en weightgainershake.

---------- Post toegevoegd 6 June 2013 om 11:27 ----------

Maar verwacht er geen wonderen van.

Dit is natuurlijk ******
Je kan prima weightgainers "gebruiken"
Je moet alleen zorgen dat je het niet gaat gebruiken als maaltijdvervanger maar als xtra na je maaltijd om makkelijker calorieën binnen te krijgen.
Persoonlijk zou ik kiezen voor een whey shake met zelf havermoutpoeder toevoegen. Is goedkoper als en weightgainershake.

---------- Post toegevoegd 6 June 2013 om 11:27 ----------

Maar verwacht er geen wonderen van.

dat bedoel ik toch ook te zeggen knaap. als hij eerst fatsoenlijk leert eten kan die beter beginnen met de weight gainer omdat als je op 175 cm en >70 kg niet fatsoenlijk aan kan komen zonder supps ben je verkeerd bezig.

dat bedoel ik toch ook te zeggen knaap. als hij eerst fatsoenlijk leert eten kan die beter beginnen met de weight gainer omdat als je op 175 cm en >70 kg niet fatsoenlijk aan kan komen zonder supps ben je verkeerd bezig.

En ook gewoon niet goed lezen he!

En ook gewoon niet goed lezen he!

volgens mij begon jij daarmee, anders had je niet geantwoord op mijn eerste post.

jij begon, nee jij begon ..

ot: weightgainer is handig als je niet genoeg tijd hebt om fatsoenlijk te eten gedurende de dag, dus als je bijv erg druk bent met werk en maar beperkte eetmomenten hebt kan het een uitkomst voor je zijn, maar als je wel tijd hebt om te eten zou ik gewoon maaltijden eten, is een stuk lekkerder!

Puur geldklopperij. En of je nu 70 80 of 200kg weegt, dat maakt geen reet uit.
Tik na elke maaltijd een glas melk met brinta weg. Of gebruik de bio oats van www.powersupplements.nl bijvoorbeeld. Veeeeeeel goedkoper en nog gezond ook zonder kankerverwekkende homosmaakjes.

weightgainer is een product dat eigenlijk pure onzin is. Het zit vaak vol suikers. Zorg gewoon dat je voeding goed op orde is. dat brinta geneuzel geraak ik van aan de spetter kak.

Als het je puur om kilo's gaat..ongeacht het nu vet is dan raad ik je aan chocomel te gaan drinken. vanwege de suikers :)

als je clean wilt bulken verdiep je dan even in de stickies..

• Topic Starter Topic Starter
Voor mij gaat het nu inderdaad even om de kilo´s dan maar even overgewicht, die train ik er wel zo eraf.

Dus chocomelk is ook een mooie dik maker.

Chocomel, broodjes bapao, rijstevanille puddinkjes.

makkelijke en sneller suikers en dus dikmakertjes..

Terug
Naar boven