kensha
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 13%
Sinds het hebben van een voeding schema ben ik van 63kg naar 68kg gekomen maar echter zie ik nu weer ups en downs in mijn gewicht wat dus erg jammer is.
Nu was ik aan het rond spuren en ik vond 2 onderwerpen dat mij misschien kan helpen met het aankomen.
De 1e is om de elke 2 uur te eten. Helaas eet ik nog steeds om de 4 uur en niet om de 2 uur dus dat is wat ik vanaf vandaag aan het proberen bent.
De 2e is van die Weight Gainer shake die ik tegen kwam.
Ik heb altijd problemen gehad om honger gevoel te krijgen en eet daardoor heel moeilijk erdoorheen.
Zelf ben ik aardig energiek, altijd zo geweest zelf toen ik vroeger minder at.
Zou deze Weight Gainer Shake mij kunnen helpen met het extra aan laten komen en waar smaakt het eigenlijk naar?
Kaneel en Champions smaken hou ik totaal niet van.
Nu was ik aan het rond spuren en ik vond 2 onderwerpen dat mij misschien kan helpen met het aankomen.
De 1e is om de elke 2 uur te eten. Helaas eet ik nog steeds om de 4 uur en niet om de 2 uur dus dat is wat ik vanaf vandaag aan het proberen bent.
De 2e is van die Weight Gainer shake die ik tegen kwam.
Ik heb altijd problemen gehad om honger gevoel te krijgen en eet daardoor heel moeilijk erdoorheen.
Zelf ben ik aardig energiek, altijd zo geweest zelf toen ik vroeger minder at.
Zou deze Weight Gainer Shake mij kunnen helpen met het extra aan laten komen en waar smaakt het eigenlijk naar?
Kaneel en Champions smaken hou ik totaal niet van.