The Bulkman
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 79kg
Bb'ers
Ik heb een vraag aan jullie waar ik al enige tijd mee zit. En waar ik niet een echt antwoord nog op kan vinden bij de andere sticky's.
Mijn gegevens:
20 leeftijd
180 lengte
82 gewicht
10 vet
Doel = spiermassa
Mijn voedingsschema:
s'ochtends shake en na een training en shake.
Verder brood/rijst/kip/vis/noten eet ik veel.
Maar ik at altijd op 3 keer lichaamsgewicht, en kreeg onwijs veel last van acne. Nu zit ik op 1,8 aan eiwitten op lichaamsgewicht tot 2 kg. Maar s' avonds casseine kan ik niet tegen maar teveel eiwitten ook niet uit kwark. Maar toch wil ik kwark blijven gebruiken.
Ik eet nu 150 gram kwark, zit 10,3 gram eiwit per 100 gram in dus krijg bijna 16 gram eiwit binnen dus voor slapen. Ik heb het idee als ik meer ga eten dat ik dan meer puisten krijg.
Daarbij is mijn vraag is dit voldoende eiwitten om de nacht door te teren?
Ik heb een vraag aan jullie waar ik al enige tijd mee zit. En waar ik niet een echt antwoord nog op kan vinden bij de andere sticky's.
Mijn gegevens:
20 leeftijd
180 lengte
82 gewicht
10 vet
Doel = spiermassa
Mijn voedingsschema:
s'ochtends shake en na een training en shake.
Verder brood/rijst/kip/vis/noten eet ik veel.
Maar ik at altijd op 3 keer lichaamsgewicht, en kreeg onwijs veel last van acne. Nu zit ik op 1,8 aan eiwitten op lichaamsgewicht tot 2 kg. Maar s' avonds casseine kan ik niet tegen maar teveel eiwitten ook niet uit kwark. Maar toch wil ik kwark blijven gebruiken.
Ik eet nu 150 gram kwark, zit 10,3 gram eiwit per 100 gram in dus krijg bijna 16 gram eiwit binnen dus voor slapen. Ik heb het idee als ik meer ga eten dat ik dan meer puisten krijg.
Daarbij is mijn vraag is dit voldoende eiwitten om de nacht door te teren?