XXL Nutrition

hoeveel kwark voor het slapen

The Bulkman

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
79kg
Bb'ers

Ik heb een vraag aan jullie waar ik al enige tijd mee zit. En waar ik niet een echt antwoord nog op kan vinden bij de andere sticky's.
Mijn gegevens:
20 leeftijd
180 lengte
82 gewicht
10 vet
Doel = spiermassa

Mijn voedingsschema:
s'ochtends shake en na een training en shake.
Verder brood/rijst/kip/vis/noten eet ik veel.
Maar ik at altijd op 3 keer lichaamsgewicht, en kreeg onwijs veel last van acne. Nu zit ik op 1,8 aan eiwitten op lichaamsgewicht tot 2 kg. Maar s' avonds casseine kan ik niet tegen maar teveel eiwitten ook niet uit kwark. Maar toch wil ik kwark blijven gebruiken.
Ik eet nu 150 gram kwark, zit 10,3 gram eiwit per 100 gram in dus krijg bijna 16 gram eiwit binnen dus voor slapen. Ik heb het idee als ik meer ga eten dat ik dan meer puisten krijg.
Daarbij is mijn vraag is dit voldoende eiwitten om de nacht door te teren?

pak gewoon lekker die 500 gram kwark, puisten leer je wel mee leven

Ik had het ook rond dezelfde leeftijd maar nu ik 22 ben heb ik haast geen puisten meer. waarschijnlijk gaat het wel over na een tijd.
en 500g is voldoende. mischien dat je er wat noten bij eet als je er niet vol van wordt.

• Topic Starter Topic Starter
Ben je toen je op 3x bw zat ineens die hoeveelheid gaan eten of opgebouwd?
Verschilt veel als je lichaam nog niet gewend is aan de grote hoeveelheid, misschien rustig opbouwen vanaf nu.
Ik ben in eens wel van vrij weinig naar 3x lichaamsgewicht gegaan idd. Nu ik er zo aan denk. Daar heb ik nooit echt aan gedacht. Maar ik merk wel als ik hoog in de eiwitten ga zitten dat ik dan weer last krijg. Ik dacht altijd fack it. Maar het werd wel echt erg. Gewoon te erg, een beetje maakt me ook niks uit daar leer je idd mee leven, dat heb ik nu ook dus!
Maar ik vroeg me dus af als je voeding gewoon goed is, en je s'avonds 150 gram kwark eet, 16 gram eiwitten, als je dan nog wel redelijk kan groeien, ik groei best goed maar ik vroeg me af als het zoveel zou schelen als ik nou 150, 250 of 500 gram magere kwark zou nemen?? Want als ik nou 500 gram eet heb ik zo al 55 gram eiwit binnen en moet ik dat compenseren met minder eiwitten in de middag.

---------- Post toegevoegd Sun 14 Oct 2012 om 19:05 ----------

Dat is dus de echte vraag eigenlijk, wat is het verschil als ik nou 150 gram kwark neem, 250 of 500 gram? Bij mij is het verschil dat ik enorm veel puisten krijg als ik hoog in die eiwitten ga zitten voor het slapen gaan. Maar wat is het verschil voor de gains?

Ligt aan de rest van je schema...

Eiwitten op ongeveer 2 tot 2,5 gram per kilogram lichaamsgewicht.
Vetten op ongeveer 1 gram per kilogram lichaamsgewicht.
Rest van je caloriebehoefte met koolhydraten opvullen.

Merk zelf dat als ik laat in de avond veel zuivel neem ik in de nacht vaak wakker wordt voor een toillet bezoek :P

Hmmmm....vraag me af wat voor eiwit er in kwark zit? :fluit:

250 gram :)

zoveel je mag hebben... ligt aan je voeding schema

Terug
Naar boven