XXL Nutrition

Hoeveel sustenon per week is het best

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

crawler71

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 jan 2009
Berichten
170
Waardering
0
Ik heb sustanon & vroeg me af als ik bv om de 3 dagen 2 amp. zet, of dat dan niet teveel is en of het wel functie heeft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
500mg e3d dus, is dat veel voor de een wel voor de andere niet, heeft het zin wss wel

is het teveel voor jouw, weet ik ni
 
best even je stats posten, is wat makkelijker qua dosering!
 
Hoeveel sustanon is het beste .................. voor wat?

Olliebollen te bakken? Een pro bodybuilder te worden?

Meer is meer gains (maar niet exponentieel) maar ook zwaardere belasting.. meer sides.
 
Hoeveel sustanon is het beste .................. voor wat?

Olliebollen te bakken? Een pro bodybuilder te worden?

Meer is meer gains (maar niet exponentieel) maar ook zwaardere belasting.. meer sides.

Wil gewoon nog meer resultaat, nog zwaarder !
 
Wat zijn je stats nou dan? Wat is je kuur verleden? Is je voeding in orde?
 
Mijn vorige kuur zat ik ook op sust maar dan 1 amp om de 3 dagen en daarbij zat ik op deca & een pilletje. Heb goede gains mee bereikt maar wil nu wat meer. En ongeveer een jaar of 9 geleden heb ik ook af en toe wel flink gekuurd.

Momenteel zit ik dus op sus/deca/winstrol,en een pilletje:anavar.
 
Werk ff in mg man. Ampje dit en ampje dat zegt zo weinig.
 
Werk ff in mg man. Ampje dit en ampje dat zegt zo weinig.

Ok, zit nu op 2 x 250mg sust & 2 x 50 mg winstrol om de drie dagen. daarbij slik ik dagelijks twee pilletjes anavar à 20 mg per stuk. En ik zit op 1 deca per week. De anavar wil ik deze week verhogen van 2 naar 3 pilletjes per dag.
 
En je zit nu waar in je kuur? Wil je verhogen in je kuur of vraag je info over je volgende kuur?

Hoeveel weeg je nou? Wat is je vetpercentage?
 
Ga nu de tweede week in, ben 1.71 weeg 105 kg en mijn verpercentage is 20 %
Zit nu met bench-press op 175. En zit met alle rugoefeningen rond de 110 kg strikt en minimaal 8 herhalingen. Millitary press zit ik op 8 reps 100.
 
Ga nu de tweede week in, ben 1.71 weeg 105 kg en mijn verpercentage is 20 %
Zit nu met bench-press op 175. En zit met alle rugoefeningen rond de 110 kg strikt en minimaal 8 herhalingen. Millitary press zit ik op 8 reps 100.

Tussen deze en mijn vorige kuur zit echter maar een korte periode (1 maand) was gestopt vanwege griep.
 
Waarom verhoog je de Deca niet crawler ?
 
Tussen deze en mijn vorige kuur zit echter maar een korte periode (1 maand) was gestopt vanwege griep.
Je kuur stoppen vanwege griep...hmja:rolleyes:

Wat wil je nou kerel wat aandacht ofzo?
Kom eens af met een concrete vraag.
 
Gewoon de deca verhogen ,de sustanon zit al hoog genoeg :) deca opbouwen en afbouwen naar max 600 mg per week en dan weer verlagen naar 400 mg dan weer terug de laatste 1 of 2 weken op 200 mg/week das beter voor je herstel dat je terug afbouwt met deca en met de sustanon gewoon blijve doorgaan.

Je pakt de deca ws toch eve lang als de sustanon aangezien ze alle 2 een decanoate ester bevatten ? Of laat je de sustanon een paar weken langer lopen ?
 
Ik zou met dat vetpercentage echt geen deca gaan verhogen.. maar dat ben ik maar.
 
Ik zou met dat vetpercentage echt geen deca gaan verhogen.. maar dat ben ik maar.

Idd Sava geen goede optie met dat % aan bf om deca te verhogen! Wrm niet eens deftig cutten denk dat je dan meer kwalitieve gains gaat hebben.
 
Ik zou met dat vetpercentage echt geen deca gaan verhogen.. maar dat ben ik maar.

Ben het wel met je eens ja. Ga je erg veel vocht van vast houden.
 
Ben het wel met je eens ja. Ga je erg veel vocht van vast houden.

Das waar en denk dat hij al genoeg vocht vasthoud met die dosering sustanon dus beter laatste 4 weken op winstrol ofzo :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven