AndroidHealthClinic

Hoeveel sustenon per week is het best

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerst cutten naar een procent van 15% zou ik zeggen

niet kuren als je niet onder de 17procent zit,afblijven dus.

waarom zou je onder bepaalde vetpercentages niet moeten kuren?
De Ts laat imo vrij duidelijk door schemeren dat hij meer op kracht is gericht.
Als iemand na zn statts vraagt geeft hij namelijk een bench pr en mp pr als antwoord.
Er zijn toch ook meer dan genoeg juicers die het kuren doen om kracht gains te behalen..

waarom zou je onder bepaalde vetpercentages niet moeten kuren?
De Ts laat imo vrij duidelijk door schemeren dat hij meer op kracht is gericht.
Als iemand na zn statts vraagt geeft hij namelijk een bench pr en mp pr als antwoord.
Er zijn toch ook meer dan genoeg juicers die het kuren doen om kracht gains te behalen..

Daar heb je gelijk in, maar het is meestal niet omdat ze op kracht gericht zijn maar omdat ze niet het karakter hebben om zich aan een dieet te houden! Trouwens het is niet omdat je droog staat dat je niet sterk kan zijn, ik squatte 1 week voor de wedstrijd 8*210kg.

Daar heb je gelijk in, maar het is meestal niet omdat ze op kracht gericht zijn maar omdat ze niet het karakter hebben om zich aan een dieet te houden! Trouwens het is niet omdat je droog staat dat je niet sterk kan zijn, ik squatte 1 week voor de wedstrijd 8*210kg.

jah maar heb het dan ook over actieve gewichtheffers/powerlifters/strongmen.
Denk dat dat vrij weinig met karakter heeft te maken?!
Sommige mensen hebben gewoon niet doel om op 7% te staan dat kan ook nog?

jah maar heb het dan ook over actieve gewichtheffers/powerlifters/strongmen.
Denk dat dat vrij weinig met karakter heeft te maken?!
Sommige mensen hebben gewoon niet doel om op 7% te staan dat kan ook nog?

Ik begrijp je punt wel hoor, heb dan ook net zo veel respect voor een powerlifter dan voor een bb. Ik vind gewoon dat het hier dikwijls als excuus word gebruikt dat het is omdat je op kracht traint dat je vet mag zijn, van vet word je niet sterk!!!

Ik begrijp je punt wel hoor, heb dan ook net zo veel respect voor een powerlifter dan voor een bb. Ik vind gewoon dat het hier dikwijls als excuus word gebruikt dat het is omdat je op kracht traint dat je vet mag zijn, van vet word je niet sterk!!!
van vet zijn word je idd niet sterk neej, maar waarom zijn die sterkemannen en PL altijd zo vet dan? op mariuzs na dan:D

van vet zijn word je idd niet sterk neej, maar waarom zijn die sterkemannen en PL altijd zo vet dan? op mariuzs na dan:D

denk omdat ze gaan volgens het principe massa beweegt massa!
denk dat als je als 140kg wegend met 25%BF een 18 ton truck eerder in beweging krijgt dan een 100kg wegend iemand met 5% BF

de lichaamsgewichten zijn voorbeelden

denk omdat ze gaan volgens het principe massa beweegt massa!
denk dat als je als 140kg wegend met 25%BF een 18 ton truck eerder in beweging krijgt dan een 100kg wegend iemand met 5% BF

de lichaamsgewichten zijn voorbeelden
ja oke daar zit wel wat in, maar met squat technieke zal het toch tegen werken lijkt me? maarja ik heb wel eens een filmpie gezien van een dikke pad maar dan ook echt dik en deadliften veeeeeel meeer dan mariuzs bijv. ik blijf het nog een beetje vreemd vinden

Ooit eraan gedacht dat het geen bb'ers zijn en dus ook geen bb dieet volgen? Die gasten vreten alles wat los en vast zit, vrij logisch dat je dan wat vetter bent.

Ooit eraan gedacht dat het geen bb'ers zijn en dus ook geen bb dieet volgen? Die gasten vreten alles wat los en vast zit, vrij logisch dat je dan wat vetter bent.
ja daar heb ik zeker aan gedacht, maar waarschijnlijk kiezen ze daar ook voor omdat het ze helpt in de sport

k heb nu een paar packjes sutenon 250 gekregen waaraan kan k zien of ze echt zijn en hoe veel is het beste om perweek te pakken ????????

ja k weet t maar k heb ze toch al duss vind wel belangrijk dat t wel echte en waar aan kan k t weten, ,zien,!!?????

Het is niet zo dat ik niet wil dat je groot en sterk wordt, het is omdat ik wil dat je je lichaam niet verkloot.

Wacht nog 2 jaar ermee en denk er dan nog eens goed overna, dan wil ik je met plezier helpen.

dat is wel zo bedankt dat je zo denkt maar kan het zijn dat sustenon ook uit portugal kan komen die heb k maar wel met een nederlandse bijsluiter en etikete ookin nederlands
met het lot nmr 182739 en 25322/170dat staat onder N.V organon oss holanda en de bovenste sstuk op hetflesje staat eersteen rood streepje daarna geel en dan zwarte stip
kan ikhier ff een antwoord opkrijgen A.U.B

Daarvoor moet je een ander topic openen in de echt of nep sectie en niet iedere keer in een random topic beginnen over een of ander probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven