Fitness Seller

Hoeveel test-p als kickstart?

walter75

Advanced Bodybuilder
Waardering
74
Lengte
1m76
Massa
103kg
Vetpercentage
11%
Ik wil na 6 weken cruisen weer test-e en deca gaan pakken, en dan nu op 1200mg resp. 600mg per week. Omdat ik vorige week geopereerd ben (amandelen en huig) en in een paar dagen 4 fucking kilo ben afgevallen omdat ik niet kon eten en nauwelijks kon drinken wil ik er nu een kickstart bij gaan nemen om snel weer de kilo's terug te krijgen. Ik pak als kickstart test-p, maar ik twijfel een beetje over de dosis. Zou elke dag 50mg genoeg zijn of zal ik meer pakken? Ik heb er geen ervaring mee.
Orals wil ik overigens nu niet doen als kickstart gezien de hoeveelheid morfinepillen en Diclofenac de afgelopen dagen.

Ff flink eten en die 4 kilo zit er toch weer zo op man.
Is heus geen 4kg spier, zou merendeels vet en vocht zijn.
Maar ik ken het gevoel, is gewoon kut :p

Je zou ook kunnen frontloaden, zijn allleen wel aardig wat ml's maar zou ik persoonlijk makkelijker vinden en het is wss goedkoper dan prop.

• Topic Starter Topic Starter
Ff flink eten en die 4 kilo zit er toch weer zo op man. Is heus geen 4kg spier, zou merendeels vet en vocht zijn. Maar ik ken het gevoel, is gewoon kut :p Je zou ook kunnen frontloaden, zijn allleen wel aardig wat ml's maar zou ik persoonlijk makkelijker vinden en het is wss goedkoper dan prop.
Ja klopt man, maar ik ben een luie anabolenjunk. En aangezien ik toch deze week (morgen) weer begin met een blast wil ik meteen een kickstart pakken om toch wat sneller bij te komen. Het is ook maar voor de eerste paar weken. Over twee weken sta ik weer ergens voor de deur en wil ik er wel weer een beetje massief bijstaan. Met alleen lange esters denk ik niet dat dit gaat lukken. En twee extra vials prop ga ik op dit moment ook nog wel overleven qua financieel geld :).

Haha je bent iig eerlijk :p jij ging toch 18 weken ofzo op een gram test zitten en iedere 6 weken switchen van ester?