Fitness Seller

Hoeveel test-p als kickstart?

walter75

Advanced Bodybuilder
Waardering
74
Lengte
1m76
Massa
103kg
Vetpercentage
11%
Ik wil na 6 weken cruisen weer test-e en deca gaan pakken, en dan nu op 1200mg resp. 600mg per week. Omdat ik vorige week geopereerd ben (amandelen en huig) en in een paar dagen 4 fucking kilo ben afgevallen omdat ik niet kon eten en nauwelijks kon drinken wil ik er nu een kickstart bij gaan nemen om snel weer de kilo's terug te krijgen. Ik pak als kickstart test-p, maar ik twijfel een beetje over de dosis. Zou elke dag 50mg genoeg zijn of zal ik meer pakken? Ik heb er geen ervaring mee.
Orals wil ik overigens nu niet doen als kickstart gezien de hoeveelheid morfinepillen en Diclofenac de afgelopen dagen.

Ff flink eten en die 4 kilo zit er toch weer zo op man.
Is heus geen 4kg spier, zou merendeels vet en vocht zijn.
Maar ik ken het gevoel, is gewoon kut :p

Je zou ook kunnen frontloaden, zijn allleen wel aardig wat ml's maar zou ik persoonlijk makkelijker vinden en het is wss goedkoper dan prop.

• Topic Starter Topic Starter
Ff flink eten en die 4 kilo zit er toch weer zo op man. Is heus geen 4kg spier, zou merendeels vet en vocht zijn. Maar ik ken het gevoel, is gewoon kut :p Je zou ook kunnen frontloaden, zijn allleen wel aardig wat ml's maar zou ik persoonlijk makkelijker vinden en het is wss goedkoper dan prop.
Ja klopt man, maar ik ben een luie anabolenjunk. En aangezien ik toch deze week (morgen) weer begin met een blast wil ik meteen een kickstart pakken om toch wat sneller bij te komen. Het is ook maar voor de eerste paar weken. Over twee weken sta ik weer ergens voor de deur en wil ik er wel weer een beetje massief bijstaan. Met alleen lange esters denk ik niet dat dit gaat lukken. En twee extra vials prop ga ik op dit moment ook nog wel overleven qua financieel geld :).

Haha je bent iig eerlijk :p jij ging toch 18 weken ofzo op een gram test zitten en iedere 6 weken switchen van ester?
Heb je dit nog gedaan? Srry voor de offtopic hoor.
Kickstarten met korte esters heb ik nog nooit gedaan :)

Gewoon 3 weken op 100mg EOD zitten of 4 als je wil. :)

Haha je bent iig eerlijk :p jij ging toch 18 weken ofzo op een gram test zitten en iedere 6 weken switchen van ester? Heb je dit nog gedaan? Srry voor de offtopic hoor. Kickstarten met korte esters heb ik nog nooit gedaan :)
Klopt, maar die kuur heb ik rond uit verneukt. Ik ben begonnen met een gram sust en dat deed haast helemaal niets. Na de sust heb ik maar weer gewoon een korte tijd test-e en deca gepakt. Daar ga ik altijd goed op. De hele kuur van 18 weken heb ik dus niet afgemaakt. Om eerlijk te zijn ook omdat er wat problemen tussendoor kwamen en de test-e en deca had ik nog een beetje van liggen. ---------- Toegevoegd om 14:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:38 ----------
Gewoon 3 weken op 100mg EOD zitten of 4 als je wil. :)
Thanks man, dan ga ik een ml'tje om de dag in een slinspuitje doen :cool: De 1200mg test en 600mg deca heb ik er al inzitten. Ben benieuwd :)

Dikke kuur

100mg eod, is dat niet wat weinig voor iemand die bijna 2 gram zet?

Daar zitten mijn twijfels ook wel een beetje. Maar het is wel bedoelt als kickstart en als ik dianabol of winstrol pak dan ga ik ook niet hoger dan een 50mg per dag.

---------- Toegevoegd om 14:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

Aan de andere kant wil ik wel zo snel mogelijk naar de 105kg dus wil ik wel het maximale uit de kuur halen.

diana of winny @ 50mg is niks voor iemand van 100kg :/

Mijn advies is toch wel 200mg eod, zeker als je wel wat test gewend bent. Zal je niet tegen vallen, denk dat 100 eod wel wat tegen valt.
Let op...voor een beginner is 100mg eod meer dan genoeg

diana of winny @ 50mg is niks voor iemand van 100kg :/
Daar kun je wel eens gelijk in hebben inderdaad. Ik merk inderdaad wel dat de orals steeds minder effect geven, maar ik was er altijd een beetje huiverig voor om de dosis te verhogen. Met injects durf ik dat makkelijk aan. Maar volgende keer als ik weer een oral kickstart neem dan toch maar eens wat gaan verhogen. Voor nu zet ik in elk geval 200mg test-p eod (net mee begonnen :p).

---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

Mijn advies is toch wel 200mg eod, zeker als je wel wat test gewend bent. Zal je niet tegen vallen, denk dat 100 eod wel wat tegen valt. Let op...voor een beginner is 100mg eod meer dan genoeg
Thanks man! Dit is mijn eerste keer test-p, ben benieuwd!

Na 4/5 dagen toename in libido..extreem bij mij. Na 1 week iets voller, dikkere pomps. Na 2 weken iets krachttoename maar nog niet erg veel. Dat was op 100mg eod. Volgende keer ook zeker naar 200mg eod maar wilde rustigaan beginnen na 2 jaar niks. Gaat je wel bevallen denk ik..succes

Na 4/5 dagen toename in libido..extreem bij mij. Na 1 week iets voller, dikkere pomps. Na 2 weken iets krachttoename maar nog niet erg veel. Dat was op 100mg eod. Volgende keer ook zeker naar 200mg eod maar wilde rustigaan beginnen na 2 jaar niks. Gaat je wel bevallen denk ik..succes
Dat voller na een week dat hoopte ik al. Thanks man!

Als het voor een volwaardige kuur is dan is het voor een ervaren gebruiker te weinig. Maar het is maar een korte kickstart he van 3 weekjes, ervan uitgaande dat de test e goed werkt rond week 4. Ik zou het niet te gek maken en het puur alleen als kickstart gebruiken.

Ook zonde van de kosten om 200mg EOD te gaan zetten voor 3 á 4 weken. :o

Terug
Naar boven