AndroidHealthClinic

hoeveel testosteron produceert een man dagelijks ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mixer

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Ik vroeg me eigenlijk eens af hoeveel testosteron een gezonde man zoal dagelijks produceert ?
Iemand en gedacht van ?

Ik vraag me af wat de max dosis test is die iemand hier ooit in een kuur heeft gebruikt

Wat dachtje van 3gr in de week om op te starten,en de weken erop elke keer 1,5gr sustanon +nog.
300mg stanzolol p/w +400mg deca p/w +100mg oxy p/d+tren 300mg p/w.....
Je ziet ze groeien whaha......

bongo zei:
Wat dachtje van 3gr in de week om op te starten,en de weken erop elke keer 1,5gr sustanon +nog.
300mg stanzolol p/w +400mg deca p/w +100mg oxy p/d+tren 300mg p/w.....
Je ziet ze groeien whaha......

Om vervolgens allerlei bijwerkingen krijgen waardoor hij stopt met sporten, voor de rest van zijn leven zijn lichaam verdoet heeft, geen voet in de sportschool meer durft te zetten en zwaar depri op de bank vast plakt.
Om vervolgens 10tallen kilos vetter te worden

het gaat er dus niet om wat ik wil gebruiken, maar om de max dosis die hier ooit iemand heeft gebruikt aan tets.
Ik zit op een max van 750 mg/week

500.. nu voor het eerst een frontload van 1000 ;)

Ik heb gefrontload op 1250, gevolgd door wat weken 1000 en dan 750.

Ik zal je zeggen ik werd er geen moer beter van. Alleen maar meer bijwerkingen.
Daarom deze kuur netjes 500mg gedaan en heb ervan genoten.

B.B.Junkie zei:
Om vervolgens allerlei bijwerkingen krijgen waardoor hij stopt met sporten, voor de rest van zijn leven zijn lichaam verdoet heeft, geen voet in de sportschool meer durft te zetten en zwaar depri op de bank vast plakt.
Om vervolgens 10tallen kilos vetter te worden

Ja ik ben er zelf ook geen voorstander van maarja sommige willen niet luisteren....
En toch draait dit manneke ook al meer dan 10jaar mee....
Maar ik zeg altijd ooit wordt erop de deur geklopt reken maar, draai al meer dan 25jaar mee en heb velen zien gaan en komen......

Max 2500mg frontload(onnodig achteraf)en 1500mg in kuurtje

Nu op 1250mg in kuur.

Mixer zei:
Ik vroeg me eigenlijk eens af hoeveel testosteron een gezonde man zoal dagelijks produceert ?
Iemand en gedacht van ?
4-7 mg dagelijks

wekelijks dus 28 tot 49 mg

In een test kuur zit er dus vaak meer dan het tienvoudige in je lichaam.

DBC01 zei:
Ik heb gefrontload op 1250, gevolgd door wat weken 1000 en dan 750.

Ik zal je zeggen ik werd er geen moer beter van. Alleen maar meer bijwerkingen.
Daarom deze kuur netjes 500mg gedaan en heb ervan genoten.
Voor de meesten geldt ook dat boven een bepaalde dosis de bijwerkingen alleen erger worden en de winst niet in verhouding ligt.

Maw, wie denkt op 1000 mg test een pak beter te groeien dan 500 mg kan maar beter beseffen dat het zo niet werkt.
Een hogere dosis kan niets veranderen aan het aantal AR's dat beschikbaar is, bovendien zal er veel meer test omzetten naar... oestrogeen en dht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven