MuscleMeat

Hoeveel tijd heb jij al aan een spel gespendeerd?

vrounieluutje

Freaky Bodybuilder
Waardering
456
En dan heb ik het over Totaal gespeelde tijd . op world of warcraft had ik op 1 poppetje 150 dagen (24/7 is dat dus )gespeeld en op die andere 75 dagen .
Ik heb dus meer dan een half jaar achter de PC gezeten zogezegd .

16u in totaal op Cod modern warfare 2

vroeger veel uren fifa 99 op de playstation 1 maar dat was altijd wel met maten en bier :p

Ik heb in de jaren een paar uur counterstrike source staan, gemiddeld zo'n 10 uur per week over de afgelopen 5 jaar, dus dat zijn aardig wat uurtjes :p

Civilization I t/m IV, ontelbaar aantal uren.

Age of Empires ook dagen en dagen. Soms om half zeven 's ochtends beginnen en dan pas om 4 uur 's nachts stoppen.

quake 2, online uren per dag
daarna eigenlijk nooit meer gegamed, games hebben imho nooit meer het niveau gehaald van q2 :)

veel te veel uren aan runescape en veel te veel aan source tja aan runescape een aardige duit verdient :D nu enkel zo'n 3u per week source

Age of Empires en het meest aan Red Alert 2.

ongelooflijk veel uren CS 1.6 tussen 11-14 jaar.
nu nog steeds af en toe savonds een gather spelen, maar vergeleken met toen ben ik nu een uber noob

De eerste Command and Conquer ook menig uur aan besteed.

Nu trouwens als free download aangeboden :

http://www.g4g.it/2007/09/

Onderaan de pagina.

Misschien maar weer eens aanzwengelen, ondanks de graphics blijft het gewoon 1 van betere RTS.

Laatst bewerkt:
Might & Magic: Gates to Another World, ontelbaar aantal uren, hetzelfde geldt voor Streetfighter 2 Turbo, laatste was vooral omdat ik hem op alle levels en met alle personages wou uitspelen.
Burnout 3 TakeDown heb ik recent nog vaak gespeeld, maar bij lange na niet wat ik in de eerste twee spellen gestoken heb.

Elite, Civ series, Football Manager series (wat vroeger Championship Manager heette, is nu een andere serie). Die komen direct in me op maar eigenlijk zijn het te veel spellen die me beschamend veel tijd hebben gekost in vooral mijn pubertijd tot aan mijn begin 20'er jaren. Nu weet ik het beter te kanaliseren alhoewel ik ook nu nog wel eens tijden momenten heb dat ik volledig in beslag wordt genomen door wat bewegende pixels op je beeldscherm :o

Mmorpg's hebben dat effect niet zo snel op me maar dat komt denk ik voornamelijk doordat je daarin min of meer noodgedwongen bent om met 14 jarige r**ards samen te werken. Eve-online is wat dat betreft wel een nieuwe vloek aan het worden als ik niet oppas, community is dan ook gemiddeld iets ouder dan in een doorsnee mmorpg.

Sim City mss 7 dagen in totaal. En Tetris bijna 24 u denk ik sinds vorige week.

pff de game die ik het meeste gespeeld heb is Counter-strike 1.6 en nu nog steeds , begonnen vanaf 2001 ...

pff de game die ik het meeste gespeeld heb is Counter-strike 1.6 en nu nog steeds , begonnen vanaf 2001 ...

klopt, mooi spel!
ik heb er alleen zo iets mee dat ik niet zomaar overstap naar een ander spel. zou er zomaar geen afstand van doen. (die enkele keer dat ik het speel)

klopt, mooi spel!
ik heb er alleen zo iets mee dat ik niet zomaar overstap naar een ander spel. zou er zomaar geen afstand van doen. (die enkele keer dat ik het speel)

Dat heb ik ook , vooral met nieuwe games , laatst COD2 geprobeerd wat door iedereen word gezien als een topgame. Mja miss 20 min gespeeld en had er alweer genoeg van :D en zo met alle games eigenlijk... :p

- Footballmanagerreeks (van toen het nog championshipmanager was) speel ik al sinds ik een 14 jaar ben, dus 14 jaar speelervaring op die game xD

- shooters, call of duty, kan ik soms echt weekends aan verslijten als de game net uit is.

- Ages of empires vroeger, nu vooral Total War-reeks :)

En dan heb ik het over Totaal gespeelde tijd . op world of warcraft had ik op 1 poppetje 150 dagen (24/7 is dat dus )gespeeld en op die andere 75 dagen .
Ik heb dus meer dan een half jaar achter de PC gezeten zogezegd .

Ben je hier trots op of schaam je je hier voor? Ik vind het aardig ziek voor je leeftijd, en waarschijnlijk heb je ook wel is een ander spelletje gespeeld dus nog meer tijd verspilt.

• Topic Starter Topic Starter
Ben je hier trots op of schaam je je hier voor? Ik vind het aardig ziek voor je leeftijd, en waarschijnlijk heb je ook wel is een ander spelletje gespeeld dus nog meer tijd verspilt.

Tis ****ing zielig natuurlijk , maar geloof me er zijn er zoveel meer die het dubbele van mijn speeltijd hebben en nog meer ... het gaat hier wel over world of warcraft hé :)
Dat was trouwens toen ik 15 jaar was , ben er nu al een lange tijd mee gestopt en kheb mijn account weggegeven aan een maat :)
& idd heb ook nog runescape gespeeld en day of defeat source.

Laatst bewerkt:
10dagen en 4u op call of duty world at war

geen idee hoeveel tijd per spel, maar er zijn spellen die ik tig keer heb gespeeld (denk aan metal gear solid bv) dus sommige spellen zitten best wat uurtjes in.

Terug
Naar boven