Fitness Seller

Hoeveel tijd heb jij al aan een spel gespendeerd?

Geen één spel heel lang. Mafia wel verschillende keren uitgespeeld, geen idee hoeveel uur dat in totaal is.

Ik heb vroeger ontelbare uren op Runescape en World of Warcraft gespeelt, ik was enorm verslaafd!:(

K'heb moeten stoppen met WoW omdat mijn pc de nieuwe expension niet meer aankon (Wotlk) en met runescape heb ik ook gestopt omdat het vervelend werd...

• Topic Starter Topic Starter
hehe die 2 spellen zouden moeten verbannen worden , maar runescape werd ik opt einde ook strontbeu

Vroeger wel een hele hoop aan CS 1.4 , 1.5 en 1.6 Ik heb het nu na 5 jaar ofzo nog eens geinstalleerd. Blijft gewoon leuk :) Ik heb vandaag source ook geinstalleerd maar ik vind het niet zo goed als 1.6 veel te makkelijk en crossover games werkt er niet zo goed mee

Als 4 en 5 jarige heb ik ontzettend veel Super Mario World gespeeld, totdat ik Mario 64 kreeg... deze heb ik misschien wel nog langer gespeeld.
Maar het is nooit zo ver gekomen dat ik zo verslaafd raakte als... nou jullie bijvoorbeeld :P

Tis ****ing zielig natuurlijk , maar geloof me er zijn er zoveel meer die het dubbele van mijn speeltijd hebben en nog meer ... het gaat hier wel over world of warcraft hé :)
Dat was trouwens toen ik 15 jaar was , ben er nu al een lange tijd mee gestopt en kheb mijn account weggegeven aan een maat :)
& idd heb ook nog runescape gespeeld en day of defeat source.

Hoezo is het zielig? Iedereen moet doen wat die leuk vind. Als dat acht uur per dag WOW spelen is, dan moet 'ie dat vooral doen. Als jij geen interesse hebt in vrouwen, uitgaan of weet ik veel, dan is dat toch helemaal niet zielig, een probleem of wat dan ook? Ik vind het juist wel tof dat je gewoon schijt hebt en lekker de hele dag zit te WOW-en.

Ik heb de meeste tijd in Fallout 3, NBA 2k9 en vooral Fifa 99 gestopt denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
Ja idd ik heb wel een goede tijd gehad , en aan mijn 16 e ben ik beginnen weggaan

Rome: Total War Europa Barbarorum Mod
Jagged Alliance 2 met mods(1.13)
Ultima Online: Zuluhotel (oude player-run MMORPG, lang voordat WOW er was)
Civ 2
Might and magic 6-7

Laatst bewerkt:
4 dagen aan CoD: mw2 nu
60 dagen aan World Of Warcraft, maar daar ben ik mee gestopt :)

Ouh. Ik ben een RPG fan, dus dat loopt wel op. Zal er maar 3 noemen, anders wordt t te erg denk.

* vroeger veel Ragnarok Online gespeeld. Was addict, gemiddeld zo'n 8 - 10 uur per dag door de weeks en in het weekend ong 15 - 18 uur per dag. Heb de game ong anderhalf jaar gespeeld.
* Tales of Destiny 2: 250 uur ong
* final Fanatasy IX: 200~230 uur

En ja, dan komen er nog veel RPG's bij van gemiddeld 40 ~ 80 uur per game. Replay waarde was hoog, dus verdubbel die waardes maar. In de leeftijd 13-18 heel veel gegamed. Had de tijd dus ja..

Nu is dat veel minder nu ik werk, mag 'blij' zijn als ik de 10 uur in de week haal :(

ca 300 uur aan Left4Dead. Wsl zal L4D2 dit ooit wel overtreffen of evenaren.
ca 300 uur aan baldur's gate 2.
Deze twee zijn heel uitzonderlijk.

Sommige RPG's halen 30-60uur.

Over het algemeen doe ik 10uurtjes per game.

Goh, ik heb me vroeger (toen ik tussen twaalf en 16 jaar was) blauw gespeeld op DOOM 64, mariokart 64 en op de gameboy mortal kombat en tennis en tetris...

op de PS2 heb ik erg lang op gtaIII en the getaway gezeten, zelfde geld voor mortal kombat delen

Populaus, Vroeger veel gespeeld..

Speel nu warrock xD.. Tussen de 3 a 4 uur per avond, doordeweeks, en als ik in het weekend niet uitga, dan kan dat eens veel meer uurtjes zijn.

En hetzelfde geld voor, Cod MW1.

Ik besteed ongeveer 16 uur aan game waarvan zeker 14 uur aan CoD Modern Warfare 2.
De rest van de 2 uurtjes is pc of andere game.
Ik speel CoD al vanaf dat het bestond dus ja, ik heb er veel uren aan besteed en het blijft een vet spel.
Mij krijg je er niet van af hahahaha.
En ben van Uncharded 1 en 2 ben ik ook wel van de partij.

Ben je hier trots op of schaam je je hier voor? Ik vind het aardig ziek voor je leeftijd, en waarschijnlijk heb je ook wel is een ander spelletje gespeeld dus nog meer tijd verspilt.

hoezo verspilt? gamen is best leuk;)

Zelf speelde ik vroeger altijd vaak Halo 2 online sommige dagen wel 5 uur achter elkaar maar was niet zo dat ik het elke dag speelde ofzo. verder gewoon af en toe Fifa met vrienden, game laatste tijd amper meer terwijl ik hier een Wii en een 360 heb staan die stof aant happen zijn:p

Al 5 jaar lang steek ik veel te veel tijd in Rome Total War.
(Laatste jaren wel mod Rome Total Realism)
Tijden geweest dat ik het 5 uur op een dag speelde.

Maar wat een spel is het toch
Hmmm, misschien nog is een nieuwe campagne beginnen. :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

6 uur cod mw2 en ik bak er nog niets van.

Ik had 1600 uur op m'n xfire staan van Wolfenstein: Enemy Territory. Maar ik speel ook al 5 jaar conquer online, ik denk dat ik hierbij ruim op de 4000 hier zit (xfire telde m'n uren hier niet van, en heb overigens ook geen xfire meer, dus ik weet het niet precies). :)

Terug
Naar boven