Fitness Seller

Hoever kan je gaan: onder een koude douche vandaan!

koude douche? ben je gek ofzo? :eek: tis buiten al koud zat :cool:

of het goed is voor je spieren weet ik niet maar in ieder geval welvoor je bloedsdoorloop en wat dat betreft vooral een aanrader voor mensen met een lage bloeddruk.

Snoepje zei:
of het goed is voor je spieren weet ik niet maar in ieder geval welvoor je bloedsdoorloop en wat dat betreft vooral een aanrader voor mensen met een lage bloeddruk.

hum dat het goed is voor de doorbloeding kan ik mijn eigen in vinden maar mensen met een lage bloeddruk zullen ze niet adviseren om een "schrik" effect op te gaan wekken.gezien dit ook schadelijk kan zijn voor hart en bloedvaten zal eens kijken of ik er een studie over kan vinden.

• Topic Starter Topic Starter
Sport2000 zei:
koude douche? ben je gek ofzo? :eek: tis buiten al koud zat :cool:
Damn we zitten hier op een BB-forum niet op een breezah-bord :mad:
Jullie klagen als oude wijven :p
Wil je nou groeien of niet ??? ;)
Volgens mij lopen jullie in de zomer nog te rillen.

Maar eind volgende week zit ik op 5 graden:yes:

Black Knight zei:

dit is toch een breezahforum?:D en ja we willen groeien, helaas voor jou is datgene wat hiervan groeit bij ons al wel genoeg ontwikkeld :rolleyes: we komen niet allemaal wat tekort in ons coïtusleven hoor:D

Black Knight zei:

SToer man!

Ey btw, je moet ook ens proberen om een 3 ijsblokjes in je onderboks te stoppen tijdens het trainen, schijnt ook goed te werken. Krijgt er instant-spiermassa van! Als dat niet werkt, gewoon je ballen eraf snijden, en in de vrieskast leggen voor een aantal weken, schijnt ook zéér goed de testlevels te beïnvloeden.

Homer17 zei:
SToer man!

Ey btw, je moet ook ens proberen om een 3 ijsblokjes in je onderboks te stoppen tijdens het trainen, schijnt ook goed te werken. Krijgt er instant-spiermassa van! Als dat niet werkt, gewoon je ballen eraf snijden, en in de vrieskast leggen voor een aantal weken, schijnt ook zéér goed de testlevels te beïnvloeden.

Je kan ook een brandblusser op je leeg laten spuiten :p

moet het eerst doorzetten met sneeuwen..

voordat je coïtus hebt met je vrouwtje zet je der eerst zonder kleren een half uur buiten in de kou totdat ze staat te stuiteren van de kou dan trek je haar het huis in en geef je haar een beurt... ja sorry schat is goed voor mijn test level :D

Sport2000 zei:
dit is toch een breezahforum?:D en ja we willen groeien, helaas voor jou is datgene wat hiervan groeit bij ons al wel genoeg ontwikkeld :rolleyes: we komen niet allemaal wat tekort in ons coïtusleven hoor:D

Tekort? Dat niet, maar opwindender is altijd leuker toch ;)

RAW zei:
voordat je coïtus hebt met je vrouwtje zet je der eerst zonder kleren een half uur buiten in de kou totdat ze staat te stuiteren van de kou dan trek je haar het huis in en geef je haar een beurt... ja sorry schat is goed voor mijn test level :D

Waar woon je? Dan pik ik stiekem je vrouwtje mee als je ze buiten plant :p

Black Knight zei:
Tekort? Dat niet, maar opwindender is altijd leuker toch ;)

Waar woon je? Dan pik ik stiekem je vrouwtje mee als je ze buiten plant :p

Rotterdam ;) ... als jij het huis uit bent bind ik haar vast aan die boom voor de deur met de riem van de hond zodat ze niet kan vluchten :p

Hm je zegt dat je ze een half uur buiten wilt laten staan?
Dan ben ik al wel klaar hoor :)

Dus als ze erg heet is ipv koud als je ze weer binnehaalt dan weet je wat er gebeurd is ;)

btw dit krijgt wel een erg hoog 'geile hanenkok' gehalte :D

Black Knight zei:

Heb je een koeler op je ketel??
Weet niet hoe laag de temperatuur van jou water is, maar 5 graden wordt denk ik al moeilijk. Tenminste als het buiten wat warmer is.
Nu moet het nog wel te doen zijn.

Black Knight zei:
Hm je zegt dat je ze een half uur buiten wilt laten staan?
Dan ben ik al wel klaar hoor :)

Dus als ze erg heet is ipv koud als je ze weer binnehaalt dan weet je wat er gebeurd is ;)

btw dit krijgt wel een erg hoog 'geile hanenkok' gehalte :D

hehe... er stond niet dat dat mijn vriendin was ;) maar dat is niets voor mij, als je je ogen dichtdoet is het net alsof je een lijk aan het naaien bent die nog wat last heeft van stuiptrekkingen!

RAW zei:

Je kan 'snachts ook in je blote reet naar een kerkhof gaan met een schep in je hand om een lijk op te graven...of telt dat niet?

dat heb ik er niet voor over..
hoe heter de douche hoe liever, een echte verademing

een te snelle afkoeling van je spieren kan volgens mij trouwens weinig gunstig effect hebben

Als ik de douche uitzet heb ik al een schrik effect dus zal wel goed zijn :P

Terug
Naar boven