Sport2000
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 29
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Snoepje zei:of het goed is voor je spieren weet ik niet maar in ieder geval welvoor je bloedsdoorloop en wat dat betreft vooral een aanrader voor mensen met een lage bloeddruk.
Damn we zitten hier op een BB-forum niet op een breezah-bordSport2000 zei:koude douche? ben je gek ofzo?tis buiten al koud zat
![]()

dit is toch een breezahforum?Black Knight zei:Damn we zitten hier op een BB-forum niet op een breezah-bord![]()
Jullie klagen als oude wijven![]()
Wil je nou groeien of niet![]()
![]()
Volgens mij lopen jullie in de zomer nog te rillen.
Maar eind volgende week zit ik op 5 graden![]()
en ja we willen groeien, helaas voor jou is datgene wat hiervan groeit bij ons al wel genoeg ontwikkeld
we komen niet allemaal wat tekort in ons coïtusleven hoor
Black Knight zei:Damn we zitten hier op een BB-forum niet op een breezah-bord![]()
![]()
Homer17 zei:SToer man!
Ey btw, je moet ook ens proberen om een 3 ijsblokjes in je onderboks te stoppen tijdens het trainen, schijnt ook goed te werken. Krijgt er instant-spiermassa van! Als dat niet werkt, gewoon je ballen eraf snijden, en in de vrieskast leggen voor een aantal weken, schijnt ook zéér goed de testlevels te beïnvloeden.

dat vindt ik wel normaal trouwensSCREWBEAST zei:Je kan ook een brandblusser op je leeg laten spuiten![]()

Sport2000 zei:we komen niet allemaal wat tekort in ons coïtusleven hoor![]()

neem ik liever een meisje dat het koud heeftdandyman zei:en om van beide werelden t beste eruit te halen kan je dus t best gewoon een sneeuwpop naaien![]()
of telt dat niet? 
Sport2000 zei:dit is toch een breezahforum?en ja we willen groeien, helaas voor jou is datgene wat hiervan groeit bij ons al wel genoeg ontwikkeld
we komen niet allemaal wat tekort in ons coïtusleven hoor
![]()
RAW zei:voordat je coïtus hebt met je vrouwtje zet je der eerst zonder kleren een half uur buiten in de kou totdat ze staat te stuiteren van de kou dan trek je haar het huis in en geef je haar een beurt... ja sorry schat is goed voor mijn test level![]()

Black Knight zei:Tekort? Dat niet, maar opwindender is altijd leuker toch![]()
Waar woon je? Dan pik ik stiekem je vrouwtje mee als je ze buiten plant![]()
... als jij het huis uit bent bind ik haar vast aan die boom voor de deur met de riem van de hond zodat ze niet kan vluchten 
Black Knight zei:Damn we zitten hier op een BB-forum niet op een breezah-bord![]()
![]()
Black Knight zei:Hm je zegt dat je ze een half uur buiten wilt laten staan?
Dan ben ik al wel klaar hoor![]()
Dus als ze erg heet is ipv koud als je ze weer binnehaalt dan weet je wat er gebeurd is![]()
btw dit krijgt wel een erg hoog 'geile hanenkok' gehalte![]()
maar dat is niets voor mij, als je je ogen dichtdoet is het net alsof je een lijk aan het naaien bent die nog wat last heeft van stuiptrekkingen!RAW zei:voordat je coïtus hebt met je vrouwtje zet je der eerst zonder kleren een half uur buiten in de kou totdat ze staat te stuiteren van de kou dan trek je haar het huis in en geef je haar een beurt... ja sorry schat is goed voor mijn test level![]()