Fitness Seller

Hoge bovendruk

zeror

Competitive Bodybuilder
Waardering
286
Beste ijzervreters en bodydildoérs.

Ik heb sinds een week een Omron m3 2014 versie gekocht (bloeddrukmeter).
Vanaf de eerste keer dat ik meette, tot de laatste keer was mijn bovendruk te hoog.

te hoog als in 180. 120 is normaal, mijn onderdruk zit altijd tussen de 75 en 85 en mijn hartslag tussen 60/70.

Ik blast en cruise en zit momenteel in mijn tweede cruise op 250 mg test e. ik had vorige blast korte esters gezet en dat is middels 3/4 weken geleden dus die moeten wel uit me bloed zijn. voor de vraag komt wat blastte je :
525 Test p
700 Tren a

aangezien ik nu op 250 mg test e cruise zou mijn bloeddruk redelijk normaal moeten zijn (lees redelijk).

wat zijn de metingen van andere blast en cruisers? ik doe er alles voor om big te worden maar als me hart er over een jaar of 4 mee stopt moet ik nog een hoop zetten voordat ik niet meer in de kist pas.

ik heb overigens gebeld met de dokter, ik heb maandag een afspraak en biecht natuurlijk alles op. waarschijnlijk gaat ze me dan een flinke preek geven.

maar er is niet echt veel te vinden op google, aangezien je alleen maar te lezen krijgt dat aas zo slecht voor je is blablabla dat weten we allemaal wel.

De vraag : wat zijn jullie metingen? blast en cruisers please.

Groeten,

Ray.

Ben je heel vochtig momenteel? Dat doet al een nummertje op je bloeddruk.

Verder nog rekening houden met:
- Niet eten voor meting
- Niet meten net na training
- Juiste manchet grootte

• Topic Starter Topic Starter
Ben je heel vochtig momenteel? Dat doet al een nummertje op je bloeddruk.

Verder nog rekening houden met:
- Niet eten voor meting
- Niet meten net na training
- Juiste manchet grootte

nah not really, maar 180 is toch aardig extreem.

verder ga ik vanaf vandaag sochtends smiddags en savonds meten en heb je 3 punten ook al toegepast.

Is wel extreem idd. Heb je ook klachten?

Meeting Omron M10-IT
SYS 138
DIA 79
Pulse 73

Momenteel blast
Test 500mg ew
Bold 750mg ew

Laatst bewerkt:
Vergeten te vermelden dat ik in week 15 zit

1

Laatst bewerkt:
Uiteraard zal ie zeggen dat je moet stoppen. Ben benieuwd wat voor vervolgstappen hij in gedachte heeft. Of je medicijnen krijgt en hoe het zit icm AAS. Zijn er namelijk genoeg die niet kunnen/willen stoppen.

Misschien handig om het apparaat mee te nemen. Blijkt het apparaat flink af te wijken. Oké, de groeten ik ga weer verder met mn blast, foutje bedankt xD

Wat neem je nog meer qua supplementie?

Knoflook hielp mij om mijn bloeddruk iets te verlagen, of dat iets met jouw hoogte zal doen weet ik niet. Je kan het allicht proberen.

Uiteraard zal ie zeggen dat je moet stoppen. Ben benieuwd wat voor vervolgstappen hij in gedachte heeft. Of je medicijnen krijgt en hoe het zit icm AAS. Zijn er namelijk genoeg die niet kunnen/willen stoppen.

Misschien handig om het apparaat mee te nemen. Blijkt het apparaat flink af te wijken. Oké, de groeten ik ga weer verder met mn blast, foutje bedankt xD

ja neem 'm ook mee, stoppen wil ik ook niet maar als me bloeddruk zo blijft word ik geforceerd te stoppen.

Wat neem je nog meer qua supplementie?

vitamines, omega 3 (ook noten, lijnzaadolie) en vitamine d3

Knoflook hielp mij om mijn bloeddruk iets te verlagen, of dat iets met jouw hoogte zal doen weet ik niet. Je kan het allicht proberen.

heb ik ook gelezen ja, zou het eens proberen!

Voeg hawthorn berry anders toe. Bij mij hielp het iets. Van dagelijks een bovenstuk van 150 naar dagelijks 135/140.

Ochtend 135-80, avond 145-85

180 is bij mijn weten niet iets om al te licht over na te denken. Voel je je ook crappie? Ik had op een gegeven moment iets van 150/100 ( was wel bij de dokter dus sowieso al zenuwachtiger ) maar dat merkte ik toch wel redelijk in m'n kop. Gauw rode warme kop, drukkend gevoel bij opstaan en spanning enzo.

Verder nooit echt last van, hooguit 1 of 2 dagen na verhogen van gear.

180 is bij mijn weten niet iets om al te licht over na te denken. Voel je je ook crappie? Ik had op een gegeven moment iets van 150/100 ( was wel bij de dokter dus sowieso al zenuwachtiger ) maar dat merkte ik toch wel redelijk in m'n kop. Gauw rode warme kop, drukkend gevoel bij opstaan en spanning enzo.

Ik voel me gewoon goed, vaak na een bak koffie wat light headed maar voor de rest niets.

---------- Toegevoegd om 23:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:12 ----------

Dacht ik doe even 3 metingen strak na elkaar, boven en onderdruk waren beide verschillend bij alle 3 de testen

Test 1 160/80
Test 2 180/90
Test 3 150/80

Denk dat de meter naar de pauper is.

Wat bij mij hielp, is vitamine K. Het is bewezen dat vitamine K je bloeddruk reguleerd en dat je hoge bloeddruk minder wordt. Had trouwens wel altijd propranolol bij de hand, mocht me bloedruk omhoogschieten.

Hij zal wel kalium bedoelen..

---------- Toegevoegd om 11:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:48 ----------

Ik voel me gewoon goed, vaak na een bak koffie wat light headed maar voor de rest niets.

---------- Toegevoegd om 23:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:12 ----------

Dacht ik doe even 3 metingen strak na elkaar, boven en onderdruk waren beide verschillend bij alle 3 de testen

Test 1 160/80
Test 2 180/90
Test 3 150/80

Denk dat de meter naar de pauper is.

laat dan even een 24 uurs meting doen via de huisarts

---------- Toegevoegd om 11:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:48 ----------

Gek, want hoge bloeddruk merk je in principe niet. Waarschijnlijk hield je veel vocht vast? Dan krijg je wel dat soort symptonen.

Terug
Naar boven