Nihilist Dutch Bodybuilder Lid sinds 3 jun 2008 Berichten 617 Waardering 0 8 jul 2008 #21 Tja, straks gaan ze hier ook nog een sport van maken.
CoD Colossal Veteran 10.000 berichten Lid sinds 12 jan 2005 Berichten 13.609 Waardering 447 8 jul 2008 #22 Masallah zei: Die TBS bullshit hier ook in NL, alsof er mensen na TBS normaal zijn teruggekeerd in de samenleving hier Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ze komen gewoon nooit meer vrij. Een neef van mij viert nu ook al bijna 8 jaar TBS.
Masallah zei: Die TBS bullshit hier ook in NL, alsof er mensen na TBS normaal zijn teruggekeerd in de samenleving hier Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Ze komen gewoon nooit meer vrij. Een neef van mij viert nu ook al bijna 8 jaar TBS.
Antropoid El Jefe de la tribu Elite Member Lid sinds 11 jun 2003 Berichten 8.755 Waardering 89 Lengte 1m80 Massa 89kg Vetpercentage 14% 9 jul 2008 #23 Waarom niet ophangen op het plein op vrijdag middag ter vermaak van het volk. Net als vroeguh. Of als gladiators met elkaar laten vechten in de arena. Hebben wij weer eens wat anders te zien als een potje voetbal.
Waarom niet ophangen op het plein op vrijdag middag ter vermaak van het volk. Net als vroeguh. Of als gladiators met elkaar laten vechten in de arena. Hebben wij weer eens wat anders te zien als een potje voetbal.
leotje36 Cool Novice Lid sinds 18 jan 2007 Berichten 93 Waardering 0 9 jul 2008 #24 Dat dood knuppellen kan ik me wel in vinden. Wil zelfs helpen