Leuter
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Goeiedag,
Mijn naam is Tom ik ben 16 jaar en ik wil gaan beginnen met bodybuilding.
een paar minuten geleden heb ik me aangemeld op dit forum maar ik volgde het al een tijdje zonder te posten.
Thuis heb ik geen trainingsmateriaal, dus ik heb de laatste paar weken pushups en pull-ups gedaan. MAAR ik heb vandaag een powerrack met 145kg aan gewichten en een bankje gekocht. Hij komt over 3 tot 7 dagen binnen en ik kan niet wachten!
Ik wil beginnen met het Rippetoe schema:
Workout A:
3x5 Squat
3x5 Bench Press
1x5 Deadlift
2x8 dips
Workout B:
3x5 Squat
3x5 Standing military press
3x5 Bend over Row
2x8 chins
Ik ben nu 1.80 groot, en weeg 75 kilo.
Mijn vetpercentage weet ik niet, onderaan de post staan wat foto's. Het zou fijn zijn als jullie een schatting konden geven van mijn vet percentage.
Een voedingsschema heb ik eigenlijk nog niet echt, ik eet per dag zo'n 16 boterhammen met pindakaas/kipfilet, avondeten, ong 2liter melk en wat bananen.
En ik heb nog een vraagje, mijn dips zijn nog niet echt sterk en ik kan er nog geen 8, eerder 4 ofso haha. Moet ik in het rippetoe schema dan gewoon 2x4 doen ipv 2x8?
Nou dit was het dan, bedankt voor het lezen
Houdoe wanne!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Mijn naam is Tom ik ben 16 jaar en ik wil gaan beginnen met bodybuilding.
een paar minuten geleden heb ik me aangemeld op dit forum maar ik volgde het al een tijdje zonder te posten.
Thuis heb ik geen trainingsmateriaal, dus ik heb de laatste paar weken pushups en pull-ups gedaan. MAAR ik heb vandaag een powerrack met 145kg aan gewichten en een bankje gekocht. Hij komt over 3 tot 7 dagen binnen en ik kan niet wachten!

Ik wil beginnen met het Rippetoe schema:
Workout A:
3x5 Squat
3x5 Bench Press
1x5 Deadlift
2x8 dips
Workout B:
3x5 Squat
3x5 Standing military press
3x5 Bend over Row
2x8 chins
Ik ben nu 1.80 groot, en weeg 75 kilo.
Mijn vetpercentage weet ik niet, onderaan de post staan wat foto's. Het zou fijn zijn als jullie een schatting konden geven van mijn vet percentage.

Een voedingsschema heb ik eigenlijk nog niet echt, ik eet per dag zo'n 16 boterhammen met pindakaas/kipfilet, avondeten, ong 2liter melk en wat bananen.
En ik heb nog een vraagje, mijn dips zijn nog niet echt sterk en ik kan er nog geen 8, eerder 4 ofso haha. Moet ik in het rippetoe schema dan gewoon 2x4 doen ipv 2x8?
Nou dit was het dan, bedankt voor het lezen

Houdoe wanne!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

.