SuZyQ
Novice
- Waardering
- 0
Hoihoi,Laat ik mij hierbij eerst even voorstellen, voordat ik hier en daar een bericht ga posten!
Ik ben een girl van 21 jaar. Woon in Emmeloord. Studeer grafisch vormgeven Art & Design in Zwolle (3de jaars) en loop op t moment stage in een galerie in Sneek.
Waarom ik me hier heb aangemeld?
Tja, simpel, I want my tummy back!2 jaar geleden ben ik zo'n 25 kg afgevallen. Alles zit nu weer lekker strak, maar ik wil meer spieren. Alleen lukt me dat niet alleen. Ik heb was advies nodig van de kenners zodat ik weet wat ik moet aanpakken etc. Van de boekjes heb ik genoeg, ik wil advies van mensen die het echt weten en die mij het kunnen vertellen. Op mijzelf aangepast!
Ben 1,78 en weeg 70 kg.
ps: mijn borstomvang wil ik absoluut niet veranderen! Ik heb cup 75 F en daar ben ik blij mee.
Aan mijn buik en rug wil ik vooral werken! De spieren in mijn rug mogen best wat beter aangezien mn cup best groot is. Sportbh's hebben de pijn in de rug al verholpen, maar als ik er nog iets meer aan zou kunnen doen, zou dat super zijn!
Ik heb niet veel tijd op t moment. Loop stage van kwart voor 9 tot 5 (reis van zeven uur tot kwart voor negen) (van 5 tot half 6)
Daarna snel eten en door naar bijbaantje. Daar werk ik van half 7 tot 9 uur en daarna terug naar huis. Als ik dan thuis kom ben ik zo'n beetje op. Nah, geestelijk niet, maar lichamelijk helaas wel. Is hier ook iets aan te doen?
Volgens mij eet en drink ik gezond. Drink amper alcohol, af en toe een rood wijntje in t weekend. (zeg 2 x per maand) Verder genoeg groenten en fruit, brood, yoghurt, magere kwart, muesli etc
Ik snoep niet, eet geen koek en drink zo'n 2 liter water per dag.
Iemand een tip om een mooie, strakke buik met spieren te krijgen?
(wel vrouwelijk hoor
hahahaha) Ik doe niet mee aan wedstrijden oid
't is puur voor mezelf!
Groetjes
BB xXx SuZy Q ps: Die naam komt van 't liedje. Ooit ging een vriend van me dat nummer voor me zingen en sindsdien is mijn bijnaam SuZy Q.
(m'n echte naam is Maartje Suzanne) Jarig op 14 maart, vandaar Maartje 

mwhahaha