Fitness Seller

Hoihoi, even voorstellen

SuZyQ

Novice
Waardering
0
:) Hoihoi,

Laat ik mij hierbij eerst even voorstellen, voordat ik hier en daar een bericht ga posten!

Ik ben een girl van 21 jaar. Woon in Emmeloord. Studeer grafisch vormgeven Art & Design in Zwolle (3de jaars) en loop op t moment stage in een galerie in Sneek.

Waarom ik me hier heb aangemeld? :D Tja, simpel, I want my tummy back!
2 jaar geleden ben ik zo'n 25 kg afgevallen. Alles zit nu weer lekker strak, maar ik wil meer spieren. Alleen lukt me dat niet alleen. Ik heb was advies nodig van de kenners zodat ik weet wat ik moet aanpakken etc. Van de boekjes heb ik genoeg, ik wil advies van mensen die het echt weten en die mij het kunnen vertellen. Op mijzelf aangepast!

Ben 1,78 en weeg 70 kg.

ps: mijn borstomvang wil ik absoluut niet veranderen! Ik heb cup 75 F en daar ben ik blij mee. :) Aan mijn buik en rug wil ik vooral werken! De spieren in mijn rug mogen best wat beter aangezien mn cup best groot is. Sportbh's hebben de pijn in de rug al verholpen, maar als ik er nog iets meer aan zou kunnen doen, zou dat super zijn! :)

Ik heb niet veel tijd op t moment. Loop stage van kwart voor 9 tot 5 (reis van zeven uur tot kwart voor negen) (van 5 tot half 6)
Daarna snel eten en door naar bijbaantje. Daar werk ik van half 7 tot 9 uur en daarna terug naar huis. Als ik dan thuis kom ben ik zo'n beetje op. Nah, geestelijk niet, maar lichamelijk helaas wel. Is hier ook iets aan te doen?

Volgens mij eet en drink ik gezond. Drink amper alcohol, af en toe een rood wijntje in t weekend. (zeg 2 x per maand) Verder genoeg groenten en fruit, brood, yoghurt, magere kwart, muesli etc

Ik snoep niet, eet geen koek en drink zo'n 2 liter water per dag.

Iemand een tip om een mooie, strakke buik met spieren te krijgen?
(wel vrouwelijk hoor :D hahahaha) Ik doe niet mee aan wedstrijden oid :)
't is puur voor mezelf!

Groetjes :) BB xXx SuZy Q

ps: Die naam komt van 't liedje. Ooit ging een vriend van me dat nummer voor me zingen en sindsdien is mijn bijnaam SuZy Q. :) (m'n echte naam is Maartje Suzanne) Jarig op 14 maart, vandaar Maartje ;)

welkom hier suzy quatro :hello:

welkom mede poldenaar :P mwhahaha :)
ik kom uit dronten is close by ;)
succes met het behalen van je doelen.

Welkom!
OT: Nog bedankt nu zit dat nummer weer in m'n hoofd.:sad:

welkom mede poldenaar :P mwhahaha :)
ik kom uit dronten is close by ;)
succes met het behalen van je doelen.

haha player;)

ot: Probeer tijd vrij te maken om te sporten.. zodat je kan trainen..
Denk dat je dan al een begin maakt, zodat je je spieren sterker kan maken en opbouwen..

ik heb een home gym :P you are welcome at all times ;)

welkom en succes

Hé Maartje,

Welkom! Succes met je doelen. Ik ben trouwens ook jarig op 14 maart. Is het toeval of faith? :D

Welkom,
25kilo afvallen is heel netjes. Hoe heb je dat gedaan? Alleen op je voeding gelet of sporten of juist een condie van beide. Ik zou nu in iedergeval gaan trainen met gewichten. Daarna een stukje cardio. Ben je al lid van een sportschool of nog niet. Mischien wil je wel geen lid worden en wil je het thuis gan doen. Wel handig om te weten ivm oefeningen die je kunt gaan doen.
Veel succes met trainen en het behalen van je doelen

• Topic Starter Topic Starter
hhahhhahahhahhaahahahah :D

Bedankt allemaal, snelle reactie's hier zeg! :D Noh, had ook eigenlijk niets anders verwacht! :D

hahaha players? :D tja, dan moet je niet bij mij zijn :)
Ben nogal trouw en heb nu zo'n 3 jaar verkering met mr Engel :)

Bedankt voor de tips. :) Ik zal echt tijd moeten proberen vrij te krijgen. Zondags eerst maar weer beginnen met zwemmen. Is het goed om s avonds voor je naar bed gaat, buikspier oefeningen te doen? Of heb ik dan kans om smorgens niet meer uit mn bed te kunnen komen?

Groetjes :D BB xXx SuZy Q ;)

:P potver nu denkt ze dat ik een player bent :P

ff ontopic: buikspier oefeningen kunnen wel voordat je naar bed gaat no problemos maar kijk even hoe je lichaam er op reageert :P

ow btw suzyQ is van creedence clearwater revival als ik het goed herinner :P

Hé Maartje,

Welkom! Succes met je doelen. Ik ben trouwens ook jarig op 14 maart. Is het toeval of faith? :D

Dat is een heel mooi toeval.
Zo ken ik er nog een paar!

De ouders van mn vriend zijn op dezelfde data getrouwd als die van mij:
18-4-1986

Ik ben "gemaakt' op de verjaardag van mn ene opa en geboren op de verjaardag van mn andere opa. :) :P

btw, Einstein was ook jarig op 14 maart :D hahaha (just for you to know ;) )

Welkom SQ....en players, waar? :p

hoi....pics? :eyebrow:

ik zou een 3 daagse split schema in elkaar zetten en gewoon alles een beetje trainen. Je zegt zelf dat alles goed zit en je ook geen overgewicht ofzo hebt. 70kg bij 1.78m is ook een goed gewicht. Maak gewoon een leuke 3 daagse split schema en train alles zo'n beetje. Wordt je figuur er alleen beter op. Enkel 2 spiergroepen trainen is niets :P

jaja, :D foto's zullen hier snel verschijnen, I promise!
Eerst eens ff een goede avater plaatsen!

btw: gaaf plaatje :D hihi Happy Tree Friends. Ben er een hele tijd "fan" van geweest :D (fan tussen haakjes, want ik was eigenlijk nogal bezeten van deze coelie coelie figuurtjes)

Groetjes, xXx BB SuZy Q :D

Welkom SuzyQ
Als je een strakkere buik wil zal je buikspier en onderrug oefeningen moeten doen. 's-avonds of 's-ochtends maakt niet uit.
Je kan om de dag trainen dus Maandag wat buik, Dinsdag wat rug enz enz
Zo krijgt elke spiergroep steeds een dag rust.
Oefeningen kan je vinden op diverse sites
Onderrug adviseer ik alleen omdat je nogal goed bedeeld ben :D dus dan blijft alles goed sterk (je moet je buik en rug als een soort korset zien)
Denk ook wel dat je een klein beetje droger zou moeten worden om een plattere buik te krijgen. 70 kg bij jouw lengte van 1.78 m is niet verkeerd dus erg dik zal je niet zijn.
succes en welkom
PS ik zelf zit ook in het grafische vak (ordermanager in drukkerij)

Terug
Naar boven