MuscleMeat

Hoihoi, even voorstellen

jaja, :D foto's zullen hier snel verschijnen, I promise!
Eerst eens ff een goede avater plaatsen!

btw: gaaf plaatje :D hihi Happy Tree Friends. Ben er een hele tijd "fan" van geweest :D (fan tussen haakjes, want ik was eigenlijk nogal bezeten van deze coelie coelie figuurtjes)

Groetjes, xXx BB SuZy Q :D

haha ok dan wachten we geduldig af :banana:
ow ja en aangezien je in de grafische vak zit, niet stiekem je foto's photoshoppen he :P
ja mooie avatar heb ik he en ook een leuke nick :cool: Zijn heel veel mensen hier jaloers op, onderandere DBC hihi. Keek zelf vroeger ook altijd naar HTF. Nu heb deze als avatar staan omdat het mijn liefde voor dieren, mijn humor, mijn intresse in tekenfilms, mijn gestoordheid, etc vertegenwoordigt :D Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden hehe.

• Topic Starter Topic Starter
Welkom SuzyQ
Als je een strakkere buik wil zal je buikspier en onderrug oefeningen moeten doen. 's-avonds of 's-ochtends maakt niet uit.
Je kan om de dag trainen dus Maandag wat buik, Dinsdag wat rug enz enz
Zo krijgt elke spiergroep steeds een dag rust.
Oefeningen kan je vinden op diverse sites
Onderrug adviseer ik alleen omdat je nogal goed bedeeld ben :D dus dan blijft alles goed sterk (je moet je buik en rug als een soort korset zien)
Denk ook wel dat je een klein beetje droger zou moeten worden om een plattere buik te krijgen. 70 kg bij jouw lengte van 1.78 m is niet verkeerd dus erg dik zal je niet zijn.
succes en welkom
PS ik zelf zit ook in het grafische vak (ordermanager in drukkerij)

Eey mr,

Great, thnx voor de tips! :D

Groetjes BB xXx SuZy Q

ps: Welke drukkerij? Wat voor soort drukwerk?

Eey mr,

Great, thnx voor de tips! :D

Groetjes BB xXx SuZy Q

ps: Welke drukkerij? Wat voor soort drukwerk?

Handelsdrukkerij Sonneveld in het westland (tussen rotterdam en den haag)
onderdeel van de Thiemegroep (maar geloof niet dat er een drukkerij van onze groep bij jou in de buurt zit)

Handelsdrukkerij Sonneveld in het westland (tussen rotterdam en den haag)
onderdeel van de Thiemegroep (maar geloof niet dat er een drukkerij van onze groep bij jou in de buurt zit)

Denk t ook niet. Ben tot nu toe in nog niet zoveel verschillende drukkerijen geweest. Zo'n 5 a 6 in Nederland en nog een paar in Duitsland, Frankrijk en Engeland. Hier in Nederland bij oa de Zwolse Courant.
Ik loop nu stage bij 2 bedrijven eigenlijk. Een galerie, met kunstuitleen en lijstenmakerij en bij BKR een grafisch bureautje zonder eigen drukkerij.

De opleiding die ik nu volg heeft weinig te maken met hetgene dat ik wil worden, maar daar kwam ik pas in de 2de achter en toen had ik zoiets van: opleiding afmaken, dan heb ik dat diploma.
Hierna nog een marketing opleiding doen en dan beginnen met een eigen zaak! :) :D

Dat zijn zo'n beetje de plannen qua werk en school van mij voor in de toekomst! :D

Rotterdam, hmmmzz ga ik 10 mei weer heen. Veel van mn vrienden verhuizen naar de grotere steden en ik reis dus regelmatig heen en weer door Nederland. De een in Groningen, een ander in Den Haag etc etc

Groetjes, BB xXx SuZy Q

Denk t ook niet. Ben tot nu toe in nog niet zoveel verschillende drukkerijen geweest. Zo'n 5 a 6 in Nederland en nog een paar in Duitsland, Frankrijk en Engeland. Hier in Nederland bij oa de Zwolse Courant.
Ik loop nu stage bij 2 bedrijven eigenlijk. Een galerie, met kunstuitleen en lijstenmakerij en bij BKR een grafisch bureautje zonder eigen drukkerij.

De opleiding die ik nu volg heeft weinig te maken met hetgene dat ik wil worden, maar daar kwam ik pas in de 2de achter en toen had ik zoiets van: opleiding afmaken, dan heb ik dat diploma.
Hierna nog een marketing opleiding doen en dan beginnen met een eigen zaak! :) :D

Dat zijn zo'n beetje de plannen qua werk en school van mij voor in de toekomst! :D

Rotterdam, hmmmzz ga ik 10 mei weer heen. Veel van mn vrienden verhuizen naar de grotere steden en ik reis dus regelmatig heen en weer door Nederland. De een in Groningen, een ander in Den Haag etc etc

Groetjes, BB xXx SuZy Q

BKR??? bureau krediet registratie?? :roflol: is wel grafisch jah ;)

:jk:

sneek??
hmmm zit je niet ver van mij af :D
welkom btw :)

het zijn altijd weer de bekenden die reageren op het vrouwelijk geslacht, stelletje testo basterds:D

welkom en succes met je doel:)

Welkom :wave:

En de aasgieren ook weer... mhh woont dichtbij en zo.. ja maak er maar bang... :D

Welkom :wave:

En de aasgieren ook weer... mhh woont dichtbij en zo.. ja maak er maar bang... :D

hahahahahahahhaha :D Zo snel ben ik niet bang hoor :D ;)
Als je mij wil laten schrikken...kom maar als clown! Van die freaky once met rode haren en rode neus...damn die zijn echt illlllll ><

oke, enough daarvan :) vandaag weer lekker tummy getraind.
hmmmmzzz zin in de zomer :D ^^

Eindelijk eens lekker in mn vel ( en spieren dit keer :D :D :D ) zitten tijdens de zomer :) ^^

Hoi Suzy,

Ik zie dat jij hier ook nog niet zo lang rondhuppelt. Jij strakkere buikspieren, ik al mijn spieren wat strakker :rolleyes:

Succes!

Eya,

Veel succes, op naar de zomer zeg ik!! :D (we gaan qua temp al aardig de goede kant op :cool:)

Welkom,:hello:

Altijd gezellig vrouwlijkschoon erbij op het Forum,

Zeker met Cup F:p

welkom :)
deadlift/squat/bent over row gaan doen dan komt het al helemaal goed, enige wat je dan voorlopig nodig gaat hebben is een barbell en 60 kilo aan schijven, kan je paar maanden vooruit :)

welkom mede poldenaar :P mwhahaha :)
ik kom uit dronten is close by... ;)

ik heb een home gym :P you are welcome at all times ;)

Ik ben trouwens ook jarig op 14 maart. Is het toeval of faith? :D

sneek??
hmmm zit je niet ver van mij af :D

Altijd gezellig vrouwlijkschoon erbij op het Forum,

Zeker met Cup F:p

:roflol:

Welkom trouwens SuZyQ!

welkom en succes met het behalen van je doelen :)

welkom! Veel succes met je doelen! btw, zit je op dansles gezien je naam. Dat is nl een danspas van salsa ???

hoihoi, ^^

Nee, die naam komt door mn tweede naam en mn vrienden van school.
Mijn tweede naam is Suzanne en een van m'n vrienden song ooit Suzy Q voor me, dat heeft de klas overgenomen toen en sindsdien wordt ik zo genoemd op school! :D ^^

Trouwens ff over dansles, I love to dance!

Terug
Naar boven