AndroidHealthClinic

Holland in da Hood (isthisreallife.jpg)

Bezoekers in dit topic

hinkelkid of zo is wel de grootste fail in die serie en dat filmpje op 9:02
 
De jongens zijn 100% real.

Kan begrijpen dat je denkt dat ze fake zijn maar ga niet beweren dat ze fake zijn als je er 0,0 bewijs voor hebt. Dat is een beetje dommm
 
Jawel want ik ken die vriend van g-low die je in dat introductiefilmpje ziet, als je oplet zie je hem soms ook lachem om zijn eigen uitspraken.
 
De jongens zijn 100% real.

Kan begrijpen dat je denkt dat ze fake zijn maar ga niet beweren dat ze fake zijn als je er 0,0 bewijs voor hebt. Dat is een beetje dommm
Ga jij dan ook niet beweren dat ze 100% real zijn als je er 0,0 bewijs voor hebt.
 
helft is real ,helft is fake
 
Kweet niet of dat real of fake is toen die ene gast ging huilen... Dan bang je echt een mommas boy hoor, djeez.
 
Die dynamite is ook zooooooo ****ing kanloos, wat een kneus. Overtreft misschien nog wel G-Low
 
Dymanite he :p klinkt nog stommer
 
ben neit gewend om te verliezen :roflol:
 
Vind het wel mooi hoe sommige jongens ontzettend zenuwachtig/onzeker worden als ze tegen over een meisje zitten terwijl ze waarschijnlijk rappen over hoeveel chickies ze wel niet 'prikken'. :roflol:
 
sommige hebben nog nooit geprikt
 
:roflol: stiekem vind ik het wel erg vermakelijk om te zien dat als die stoere jongens 'uit de gevaarlijkste buurt van nederland' veranderen is sneue kereltjes als ze eenmaal daar zijn.
Diie G-low ook over die arabier die hem geen sigaretten wil geven :roflol: denk dat ik dit nog wel even ga kijken
 
die jimsky die helemaal liep te trillen bij dat speeddaten:roflol:
 
Het was een Indiër die hem geen alcohol wou verkopen.

in eerst ep. wilde hij toch sigaretten? 1e keer toen ze er waren?
klopt van de indier inderdaad, my bad...

Speeddaten? is er al een 3e aflevering dan?
 
eey niet fokken hé G-low runt limburg
:trollface:
 
Back
Naar boven