MuscleMeat

Holland in da Hood (isthisreallife.jpg)

Bezoekers in dit topic

vond het programma in het begin nog wel oke maar nu is het echt wel een beetje saai aan het worden. mc biggah met zijn thriller nigga... :p

Kom op man , die 2 neger mannen zijn niet eens echt OG's en die studio moet zogenaamd OG place zijn roflmao.

En die bitches zijn lelijk, de enige die nog wel goed te doen is was die met dat roze pakje :p.

Voor de rest vind ik sommige echt mislukt, kijk naar jimsky dan!!!!!!!!!!!! HAHHAHAHAAHAH
Lol en die turk dan. Die praat gewoon 24/7 over kip.
 
haters gonna hate
 
vond het programma in het begin nog wel oke maar nu is het echt wel een beetje saai aan het worden. mc biggah met zijn thriller nigga... :p

Kom op man , die 2 neger mannen zijn niet eens echt OG's en die studio moet zogenaamd OG place zijn roflmao.

En die bitches zijn lelijk, de enige die nog wel goed te doen is was die met dat roze pakje :p.

Voor de rest vind ik sommige echt mislukt, kijk naar jimsky dan!!!!!!!!!!!! HAHHAHAHAAHAH
Lol en die turk dan. Die praat gewoon 24/7 over kip.

jimskyy:roflol::roflol:

wat een mongol
 
vind het vreemd dat die lee-yo wint, ziet er ook maar een klapmongool uit. Enige "normale" is dan nog die turk.
 
Haha, '' gotta go gotta go gotta go ''. Epic.

En dan de hele tijd zonder shirt... Wtf is he thinking. Als ie nou wat shakies had genomen voordat hij begon aan die show, dan oke.......................................................................................................................................
 
Haha, '' gotta go gotta go gotta go ''. Epic.

En dan de hele tijd zonder shirt... Wtf is he thinking. Als ie nou wat shakies had genomen voordat hij begon aan die show, dan oke.......................................................................................................................................

rofl ahhahahahahahaha
 
Jij ging dit toch niet kijken Angelus?
 
Haha ok, nou is wel de moeite waard toch?
 
nah, keek het alleen omdat ik geen **** te doen had en een uur moest wachten op iets:P
Haha ok ok, best goede tijdsvulling als je het mij vraagt.
 
Mensen die G-low kennen zeggen dat volgens hem veel in scene is gezet.
Veel dingen moesten van RTL gezegt worden etc.
Blijkt 'n rustige jongen te zijn in het echt, en dat hij zo achterlijk praat moet ook bullshit zijn.
Tenminste dat is wat ik gehoord heb :p

Laatst was die in Sittard, ik keek hem aan.. ik keek nog eens.
En hij keek zo van, yeah ze herkennen mij ahaha

doeixxx
 
Otie kan serieus wel rappen, normaalste van allemaal ook. Enige die geen halve is.
 
g-low is beter man hij heeft die swag
 
Back
Naar boven