Fitness Seller

Holland in da Hood (isthisreallife.jpg)

Haha die lee-yo ( leon ) is een vriend van mij, totdat hij dit programma ging doen, omg te erg voor woorden, die apen zetten zichzelf voor schut:P

Ik ken hem niet meer haha;p

zit je zeker ook die ambacht clip van hem? mijn auto wel, stond daar toevallig geparkeerd :D

• Topic Starter Topic Starter
Serieus goed.

Die Oti kan wel rappen... slimme zet van em om in Holland in da hood te participeren = meer bekendheid.

Zoals ik al eerder zei, otie heeft skills. Door mee te doen aan het programma verwerft hij zeker wel naamsbekendheid. Jammer dat hij als een mong**l wordt neergezet

Geeft hem inderdaad wel meer bekendheid, maar is dat wel op een goede manier? Zoals Jorin zegt hij, en elk ander daar, worden wel een beetje als een stel mongooltjes neergezet.

Of hij nu goed kan rappen of niet, verlies dan wel een beetje respect voor diegene zodra je dit gezien hebt op tv. Zelfde als met Idols en dergelijke, die mensen raken maar heel even bekend en krijgen een hit voor duizenden euro's maar daarna hoor je maar zelden wat van ze. Enigste wat ze doen is op treden op kleine feesten, musicals en in reclames.

Die jongen had veel beter op eigen houtje kunnen door breken.

Zoals ik al eerder zei, otie heeft skills. Door mee te doen aan het programma verwerft hij zeker wel naamsbekendheid. Jammer dat hij als een mong**l wordt neergezet
Het is ook een mong**l met z'n varkensvlees is vies en ik wil de hele dag kip eten dan spoor je ook niet :headbang: vooroordelen over moslims worden weer bevestigd

Otie heeft zeker skills maar hij viel al op in HIDH; ik had vrij snel door dat hij wel wat kon. Iedereen kan wel iets behalve Jimsky G-low en Biggah. Maar G-low en Biggah zijn dan ook trolls.

Skills:
1:Otie
2:Lee-Yo

De rest kan goed genoeg rappen voor de familiedag maar meer ook niet. Jimsky G-Low en Biggah zijn talentloos, maar die laatste twee gaan vast nog wel cashen met een feest rap tijdens de carnaval.

---------- Post toegevoegd Thu 6 Oct 2011 om 11:12 ----------

Deze is ook goed

http://www.youtube.com/watch?v=DzG6I6JF6K0

Mensen kunnen een beetje spitten maar daar blijft het ook bij. Talent hebben ze niet. Het is leuk amusement om mensen met een extra chromosoom te zien rijmen op tv, maar meer dan dat is het ook niet.

Dit is talent
http://www.youtube.com/watch?v=w5JIP90R4WA

Zo hoort hip hop te zijn, niet van die neppe zogenaamde gangster shit waarin iedereen spit over geld, bitches, drugs, wapens en andere bs maar niemand het leeft.
http://www.youtube.com/watch?v=L3MoOE6I484

Hoe baas ben je, als je een platencontract krijgt door een nummer aan de baas(Kees) van de grootste recordlabel van Nederland te schrijven.

goda go goda go goda godda do :cool:

Oti allemaal schreeuwen WEST SIDE WEST SIDE :roflol:

Mooie uitzending. G-low, of ''Angelyrical'' tegenwoordig, had ruzie met ''P2''. :roflol:

Angelyrical is echt een geval apart.

In deze uitzending begon ik te twijfelen of Angelo nou troll is of niet.

Te erg man , wat zette angelo zichzelf weer lekker voor schut.

Terug
Naar boven