- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 86kg
lol @ witte vlek op die G-low zen kop
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lol @ witte vlek op die G-low zen kop
......Maar blijft de vraag wie heeft nou de "lekkerste" moeder? Die van Kinkelkid of die van Dymanite.

geloof er niks van, niemand is zo cool dat ze zich als zo'n kneuzen durven voordoen voor hun hele landBiggah en G-Low zijn Trolls. Biggah Troll is ook confirmed hier in deze thread.

geloof er niks van, niemand is zo cool dat ze zich als zo'n kneuzen durven voordoen voor hun hele land![]()
Dude hier claimed Biggah irl te kennen (of via via ergens in deze thread) en dat hij 100% Troll is. Gasten zijn ook over de top die twee.

+1Idd, lijkt me ook sterk dat ze dit allemaal expres doen en dat ze totaal andere mensen zijn irl.
Ze zullen ongetwijfeld wat aangestuurd worden in de show en ze zullen ook wel wat dingen moeten zeggen voor de camera van de regisseur. Maar dit kan niet nep zijn. Niemand laat zich zo voor lul zetten en als ze dat doen kunnen ze best goed acteren.
Het zal je verbazen hoeveel van die randebielletjes rond lopen in Nederland die denken dat ze alles zijn.
Idd, lijkt me ook sterk dat ze dit allemaal expres doen en dat ze totaal andere mensen zijn irl.
Ze zullen ongetwijfeld wat aangestuurd worden in de show en ze zullen ook wel wat dingen moeten zeggen voor de camera van de regisseur. Maar dit kan niet nep zijn. Niemand laat zich zo voor lul zetten en als ze dat doen kunnen ze best goed acteren.
Het zal je verbazen hoeveel van die randebielletjes rond lopen in Nederland die denken dat ze alles zijn.
Idd, lijkt me ook sterk dat ze dit allemaal expres doen en dat ze totaal andere mensen zijn irl.