AndroidHealthClinic

Holland in da Hood (isthisreallife.jpg)

Mooie rap van mcbiggah voor zijn mutti.

Zijn moeder praat ook precies hetzelfde als Biggah. Echt snugger lijken ze niet te zijn :)

i am a real ass n*gger xD

......Maar blijft de vraag wie heeft nou de "lekkerste" moeder? Die van Kinkelkid of die van Dymanite.

Haha die lee-yo ( leon ) is een vriend van mij, totdat hij dit programma ging doen, omg te erg voor woorden, die apen zetten zichzelf voor schut:P

Ik ken hem niet meer haha;p

Biggah en G-Low zijn Trolls. Biggah Troll is ook confirmed hier in deze thread.

geloof er niks van, niemand is zo cool dat ze zich als zo'n kneuzen durven voordoen voor hun hele land:)

Dude hier claimed Biggah irl te kennen (of via via ergens in deze thread) en dat hij 100% Troll is. Gasten zijn ook over de top die twee.

Idd, lijkt me ook sterk dat ze dit allemaal expres doen en dat ze totaal andere mensen zijn irl.

Ze zullen ongetwijfeld wat aangestuurd worden in de show en ze zullen ook wel wat dingen moeten zeggen voor de camera van de regisseur. Maar dit kan niet nep zijn. Niemand laat zich zo voor lul zetten en als ze dat doen kunnen ze best goed acteren.

Het zal je verbazen hoeveel van die randebielletjes rond lopen in Nederland die denken dat ze alles zijn.

Idd, lijkt me ook sterk dat ze dit allemaal expres doen en dat ze totaal andere mensen zijn irl.

Ze zullen ongetwijfeld wat aangestuurd worden in de show en ze zullen ook wel wat dingen moeten zeggen voor de camera van de regisseur. Maar dit kan niet nep zijn. Niemand laat zich zo voor lul zetten en als ze dat doen kunnen ze best goed acteren.

Het zal je verbazen hoeveel van die randebielletjes rond lopen in Nederland die denken dat ze alles zijn.
+1
neem bv een willekeurige steekproef hier op dbb en je komt al op een redelijk aantal uit

Ow vo sho!! Maar dan heb je het over Jimsky. Die andere gasten Otie Lee-Yo etc die kunnen tenminste nog wat. Biggah en G-low zijn zo over the top en talentloos dat het wel nep moet zijn. Kijk zo een Jimsky kan er geen ruk van maar je proeft dat ie for real is maar dat heb je bij de andere twee totaal niet. En die gasten liggen nu elke week helemaal in een scheur met hun matties voor de TV als Hood er is als je het mij vraagt.

Wie denk je dat de meeste bookings krijgen; P2 en dymanite of G-Low en Biggah? Carnaval komt er ook weer aan, 5000 euro per avondje maal een maandje of 4. That whats in it for them.

Terug
Naar boven