- Waardering
- 366
- Lengte
- 1m85
gewoon bij en vriend laten bezorgen ofzoHoe krijg ik dit langs mn ouders? Is er een verpakking die het minst verdacht is?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gewoon bij en vriend laten bezorgen ofzoHoe krijg ik dit langs mn ouders? Is er een verpakking die het minst verdacht is?
Hoe krijg ik dit langs mn ouders? Is er een verpakking die het minst verdacht is?
Anders had ik wat uit te leggen. 

Iemand die weet of DMAA icm racetams te gebruiken is?
In de bijsluiter staat dat je het alleen krijgt als je er erg gevoelig voor bent. Jammer, want het werkte verder heel goed. Ik lees dat sommigen er alleen baat bij hebben in lage doseringen.
Gek genoeg verslechterd mijn concentratie als ik 1/1,5 gram neem, en ik voel me onrustig/beetje angstig. Vooral in drukkere omgeving.
Zou een hele lage dosering (<100mg) dan wel kunnen werken voor mij?? Dan morgen maar 's uitproberen.
Bijwerkingen
Tijdens het gebruik van Piracetam 800 kunnen de volgende bijwerkingen optreden: nerveusheid, irritatie, slapeloosheid, ongerustheid, bevingen, opwinding, vermoeidheid, slaperigheid, verwardheid, aandachtstekortstoornis, onrust, somber gevoel, angst, krachteloosheid, hoofdpijn, misselijkheid, braken, diarree, maagklachten, toegenomen geslachtsdrift, gewichtstoename en overgevoeligheidsreacties van de huid. Als één van deze bijwerkingen optreedt en u er veel hinder van ondervindt, kunt u contact opnemen met uw arts. Wanneer een bijwerking optreedt die niet in deze bijsluiter wordt vermeld, wordt geadviseerd contact op te nemen met uw apotheker of arts.
Bron: http://www.ziekenhuis.nl/index.php?cat=medicijngids&medgids=item&id=51838
alleen piracetam.nl ziet er nou niet echt betrouwbaar uit...

Heeft wel gewerktMisschien een leeg gevoel. Omdat het geen donder doet? Heb het binnengekregen en had er veel vertrouwen in. Klonk allemaal wel bruut. Het had zelfs tussen mn oren gemekrt kunnen hebben.. Maar helaas niks. Deed echt helemaal niks. Heb zelfs nog een dikke overdosis genomen van 5 gram. Ook niks. Verschilt vast per persoon. Maar voor mij niet helaas
---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 14:22 ----------
Ik ga nog wel is met choline erbij proberen. Tester van 10gram koste maar €2.50. Valt te proberen uiteraard

Site is goed.Dit moet ik ook bestellen! ik concentreer slecht tijdens tentames leren e.d.
alleen piracetam.nl ziet er nou niet echt betrouwbaar uit...
Nietszeggend artikel imo.