AndroidHealthClinic

Holy shit piracetam

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb de 2e keer gewoon op ebay besteld. Ongeveer 15euro inclusief verzending voor 250 gram. Je krijgt het in een enveloppe, dus ja...zeg gewoon dat het caffeine is?

Nog een tip: Gebruik een week voordat je naar de tandarts gaat geen piracetam e.d., je wordt verblindt door een lamp(zelfs met je ogen dicht) en als je toch een gaatje blijkt te hebben, hoor je die ''boor'' echt keihard in je hoofd.

Over netfire: Volgens mij was er een onderzoek gedaan met ratten, waarbij de geslachtsorganen na een tijdje verkleinen. Ik weet niet 100% zeker of het om deze variant gaat, maar zover ik mij herinner, wel .

Hoe krijg ik dit langs mn ouders? Is er een verpakking die het minst verdacht is?

Als je het op piracetam.nl gaat bestellen. Onder de 500 gram wordt het in een envelop verzonden met alleen je naam en adres erop. 500 gram en daarboven in een pakketje.

Ik had 100 gram piracetam besteld, maar het was overduidelijk dat er poeder in de envelop zat als je het in je handen hebt. Ik had ook niet verwacht dat 100 gram de envelop aardig zou vullen. Gelukkig had ik de post gehaald en niet mijn ouders. :D Anders had ik wat uit te leggen. ;)

De volgende keer ga ik 500 gram bestellen, omdat het 1. goedkoper is en 2. in een pakket wordt verzonden. Mijn ouders weten dan niet wat er in zit en ze kijken er dan ook niet in. :p

Je kunt altijd piracetam.nl even contacten over hoe het pakketje eruit zal zien als ze het verzenden. Ik had namelijk ook een vraag over de verpakking en kreeg er netjes antwoord op.

Ik denk dat ik mijn ouders binnenkort wel op de hoogte ga brengen van de aangekochte 'stuff'. :)

Iemand die weet of DMAA icm racetams te gebruiken is?

Iemand die weet of DMAA icm racetams te gebruiken is?

Ik denk niet dat hier onderzoek naar is gedaan... het versterkt de werking van amphetamines en omdat het via een vergelijkbaar mechanisme werkt zou het best eens kunnen zijn dat je DMAA sterker werkt. Misschien moet je dus als je het wil combineren eerst weer een kleine dosis DMAA nemen. Begin zegmaar met een halve scoop van je pwo, of minder misschien nog als je noxipro gebruikt.

Maar misschien zijn er al ervaringsdeskundigen?

Dit artikel bedoelde ik:

Reprod Toxicol. 2004 May-Jun;18(3):423-30.
Testicular toxicity induced in dogs by nefiracetam, a neutrotransmission enhancer.

Shimomura K, Shimada M, Hagiwara M, Harada S, Kato M, Furuhama K.
Drug Safety Research Laboratory, Daiichi Pharmaceutical Co., Ltd., 1-16-13 Kitakasai, Edogawa-ku, Tokyo 134-8630, Japan.

To investigate mechanisms of the testicular toxicity of nefiracetam and to find sensitive parameters to predict the toxicity, male beagle dogs were orally administered 180 or 300mg/kg per day of the drug once and for 1 and 4 weeks. Time-course changes in serum and/or testicular hormone levels and semen parameters, and testicular morphology were examined. The testicular testosterone level was decreased 4h after single administration of nefiracetam at 300mg/kg per day, but the progesterone level showed no change at that time. The serum testosterone level was decreased after single, 1-week or 2-week treatment. In contrast, the serum estradiol level was increased from 1- to 4-week treatment. No changes in serum LH, FSH and inhibin B levels were observed throughout the experimental period. Decreased sperm motility and increased number of malformed sperms were first observed in semen after 4-week treatment. Histopathological examination of the testis revealed moderate and severe seminiferous atrophy with multinucleated giant cell formation at 180 and 300mg/kg per day, respectively, after 4-week treatment, but not 1-week treatment. These results show that nefiracetam decreases testicular testosterone level in dogs following single oral administration of a high dose, and induces severe morphologic changes after 4-week treatment. This reduction is shown to be a sensitive parameter to detect the toxicity, and is suggested to be induced by the impaired conversion of progesterone to testosterone in Leydig cells.

Ik ben sinds gisteren gestopt met piracetam omdat ik ademhalingsproblemen ervan krijg. :( In de bijsluiter staat dat je het alleen krijgt als je er erg gevoelig voor bent. Jammer, want het werkte verder heel goed.

Weet iemand een vervanger voor piracetam zonder die nare bijwerking?

Laatst bewerkt:
Ik lees dat sommigen er alleen baat bij hebben in lage doseringen.

Gek genoeg verslechterd mijn concentratie als ik 1/1,5 gram neem, en ik voel me onrustig/beetje angstig. Vooral in drukkere omgeving.

Zou een hele lage dosering (<100mg) dan wel kunnen werken voor mij?? Dan morgen maar 's uitproberen.

Ik lees dat sommigen er alleen baat bij hebben in lage doseringen.

Gek genoeg verslechterd mijn concentratie als ik 1/1,5 gram neem, en ik voel me onrustig/beetje angstig. Vooral in drukkere omgeving.

Zou een hele lage dosering (<100mg) dan wel kunnen werken voor mij?? Dan morgen maar 's uitproberen.

Je kan ook een halve, afgestreken theelepel proberen. Dat is ca 0.5 gram en een stuk minder werk om te wegen.

@Butch: Je kan aniracetam proberen, maar ik werd er erg moe van. Het is ook duurder en minder lang onderzocht, maar het smaakt wel beter.

Bijwerkingen

Tijdens het gebruik van Piracetam 800 kunnen de volgende bijwerkingen optreden: nerveusheid, irritatie, slapeloosheid, ongerustheid, bevingen, opwinding, vermoeidheid, slaperigheid, verwardheid, aandachtstekortstoornis, onrust, somber gevoel, angst, krachteloosheid, hoofdpijn, misselijkheid, braken, diarree, maagklachten, toegenomen geslachtsdrift, gewichtstoename en overgevoeligheidsreacties van de huid. Als één van deze bijwerkingen optreedt en u er veel hinder van ondervindt, kunt u contact opnemen met uw arts. Wanneer een bijwerking optreedt die niet in deze bijsluiter wordt vermeld, wordt geadviseerd contact op te nemen met uw apotheker of arts.

Bron: http://www.ziekenhuis.nl/index.php?cat=medicijngids&medgids=item&id=51838

Bijwerkingen

Tijdens het gebruik van Piracetam 800 kunnen de volgende bijwerkingen optreden: nerveusheid, irritatie, slapeloosheid, ongerustheid, bevingen, opwinding, vermoeidheid, slaperigheid, verwardheid, aandachtstekortstoornis, onrust, somber gevoel, angst, krachteloosheid, hoofdpijn, misselijkheid, braken, diarree, maagklachten, toegenomen geslachtsdrift, gewichtstoename en overgevoeligheidsreacties van de huid. Als één van deze bijwerkingen optreedt en u er veel hinder van ondervindt, kunt u contact opnemen met uw arts. Wanneer een bijwerking optreedt die niet in deze bijsluiter wordt vermeld, wordt geadviseerd contact op te nemen met uw apotheker of arts.

Bron: http://www.ziekenhuis.nl/index.php?cat=medicijngids&medgids=item&id=51838

Alles zo ongeveer dus...

5 weken piracetam gebruikt, waarvan 3 weken met choline er bij.

Nu zijn we dag 7 zonder, en ik merk dat ik al een hele week een 'leeg' gevoel heb. Depressief kan je het niet noemen, maar toch... Kan er een verband zijn?

Misschien een leeg gevoel. Omdat het geen donder doet? Heb het binnengekregen en had er veel vertrouwen in. Klonk allemaal wel bruut. Het had zelfs tussen mn oren gemekrt kunnen hebben.. Maar helaas niks. Deed echt helemaal niks. Heb zelfs nog een dikke overdosis genomen van 5 gram. Ook niks. Verschilt vast per persoon. Maar voor mij niet helaas

---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 14:22 ----------

Ik ga nog wel is met choline erbij proberen. Tester van 10gram koste maar €2.50. Valt te proberen uiteraard

Dit moet ik ook bestellen! ik concentreer slecht tijdens tentames leren e.d.
alleen piracetam.nl ziet er nou niet echt betrouwbaar uit...

ok nou ik bestellen eerst wel even dat proef pakket van 10 gram dan :P

Misschien een leeg gevoel. Omdat het geen donder doet? Heb het binnengekregen en had er veel vertrouwen in. Klonk allemaal wel bruut. Het had zelfs tussen mn oren gemekrt kunnen hebben.. Maar helaas niks. Deed echt helemaal niks. Heb zelfs nog een dikke overdosis genomen van 5 gram. Ook niks. Verschilt vast per persoon. Maar voor mij niet helaas

---------- Post toegevoegd Tue 7 Feb 2012 om 14:22 ----------

Ik ga nog wel is met choline erbij proberen. Tester van 10gram koste maar €2.50. Valt te proberen uiteraard
Heeft wel gewerkt ;)
Lees: ben nu 8 dagen gestopt, en sinds het stoppen kwam het k*tgevoel.
Dit moet ik ook bestellen! ik concentreer slecht tijdens tentames leren e.d.
alleen piracetam.nl ziet er nou niet echt betrouwbaar uit...
Site is goed.
Nietszeggend artikel imo.

Klopt.. het artikel zegt ook niets. Alleen is het wel leuk om een professioneel tegengeluid te horen want sites als piracetam.nl e.d willen, uiteraard, geld verdienen.

Terug
Naar boven