AndroidHealthClinic

Holy shit piracetam

Smartpowders verkoopt geen noopept en nefiracetam, intellimeds wel.

Dat slaat nergens op dat van zoveel keer zo sterk, dat slaat alleen op de dosis, je hebt maar een paar honderd mg prami nodig tegen een paar gram piracetam.

Pramiracetam is de derde beste, noppept gaat voor en nefi top.

duurder zijn ze idd, maar ze zijn ook stukken krachtiger.

nefiracetam kun je dat ook gewoon nemen wanneer je maar wilt?
of moet dit op dagelijkse basis?

dit omdat ik niet elke dag hoef te studeren, dus het zou voor mij niet perse nodig zijn heel de dag door dat te nemen, beetje zonde van het geld dan ook.

Nefiracetam is aangeraden alleen af en toe te gebruiken, werkt onmiddelijk, voelen zal je het wel.

---------- Post toegevoegd Tue 13 Dec 2011 om 21:38 ----------

De krachtigere racetams hebben een tolerantie in tegenstelling tot de zwakke die je een tijdje moet nemen voor ze goed werken.

Nefiracetam is aangeraden alleen af en toe te gebruiken, werkt onmiddelijk, voelen zal je het wel.

---------- Post toegevoegd Tue 13 Dec 2011 om 21:38 ----------

De krachtigere racetams hebben een tolerantie in tegenstelling tot de zwakke die je een tijdje moet nemen voor ze goed werken.
ok ok das wel duidelijk het is bij mij ook incidenteel dat ik het neem, ik heb dan liever iets sterkers idd dan dat ik heel de dag door piracetam moet nemen.
dan maar iets meer centjes uitgeven, werk toch fulltime dus dat moet wel te betalen zijn :P

trouwens choline is gewoon bij de drogist te verkrijgen?

Gwn lecitin bij het kruidvat halen, is goed genoeg.

ok klinkt goed, ik ga denk ik toch foor nefi via intellimeds ff kijken wat dit voor me doet ben heel benieuwd, heb daarstraks namelijk een attack dose piracetam gehad van 3 gr, voelde me ff heel goed maar heb wel het idee dat het snel wegzakt.

Bestel ineens wat noopept, bevalt je mss ook.

Hm klinkt zeker wel interresant, want ik heb nooit goed kunnen 'leren'.
De informatie opnemen gaat gemakkelijk, maar het concentreren en toe zetten tot -.-.

tip:
Ben nu ook aan het experimenteren met zogeheten 'alpha waves', die schijnen ook je hersenen te stimuleren, voor meer concentratie e.d.
Of het is puur placebo, of het werkt want heb net 1.5uur non-stop geleerd, wat hoogst uitzonderlijk is voor mij!:P

Dat zouden de beta waves moeten zijn, alpha zijn voor relaxation ;)

ha ha het gaat hier al lang niet meer over piracetam
maar allemaal andere tams lol :D

Hahah idd, het daarom ook maar een andere thread aangemaakt.

Dat zouden de beta waves moeten zijn, alpha zijn voor relaxation ;)

Alpha is wel een toestand waar je beter kan in leren.

---------- Post toegevoegd Wed 14 Dec 2011 om 01:01 ----------

de magie van het placebo effect

Nee, want deze toestanden zijn meetbaar. En in bepaalde toestanden worden dingen makkelijker opgenomen.

http://wetenschap.infonu.nl/onderzoek/36579-de-hersengolven-alfa-beta-gamma-delta-theta-en-smr.html

Laatst bewerkt:
Gisteren was mijn tweede dag met piracetam en heb het verhoogd naar 1,5 gram. De concentratie was nog beter, heb minder gedachtes en slaap een stuk beter.

Voorlopig houd ik het op 1 maal 1,5 gram per dag. Dat is voor mij voorlopig meer dan voldoende.
Het doet voor mij hetzelfde als Concerta echter zonder bijwerkingen. Top spul. :)

Bovendien werkt het bij mij 24 uur, echter na z'n 8 a 10 uur wordt het wel minder maar het is niet uitgewerkt. Hetzelfde had ik met Concerta, ondanks dat het een werkingsduur van zo'n 10 a 12 uur had, werkte het bij mij de hele dag. Ik ondervond geen 'rebound'.

Laatst bewerkt:
Cool, keep the reviews coming:d
nootropics, the latest hype hehe

gisteravond dus piracetam genomen attack dose 3 gr,
merkte duidelijk verschil en heb er lekker op kunnen studeren.

nadeel: werd vanmorgen wel wakker met hoofdpijn, zou dit door de piracetam kunnen komen?
wie weet, heb nu toch prami besteld dus ga daar binnenkort op verder :)

Hoe krijg ik dit langs mn ouders? Is er een verpakking die het minst verdacht is?

Terug
Naar boven