- Waardering
- 560
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die betere racetams zijn ook wel behoorlijk stuk duurder hey,Smartpowders verkoopt geen noopept en nefiracetam, intellimeds wel.
ok ok das wel duidelijk het is bij mij ook incidenteel dat ik het neem, ik heb dan liever iets sterkers idd dan dat ik heel de dag door piracetam moet nemen.Nefiracetam is aangeraden alleen af en toe te gebruiken, werkt onmiddelijk, voelen zal je het wel.
---------- Post toegevoegd Tue 13 Dec 2011 om 21:38 ----------
De krachtigere racetams hebben een tolerantie in tegenstelling tot de zwakke die je een tijdje moet nemen voor ze goed werken.

Hm klinkt zeker wel interresant, want ik heb nooit goed kunnen 'leren'.
De informatie opnemen gaat gemakkelijk, maar het concentreren en toe zetten tot -.-.
tip:
Ben nu ook aan het experimenteren met zogeheten 'alpha waves', die schijnen ook je hersenen te stimuleren, voor meer concentratie e.d.
Of het is puur placebo, of het werkt want heb net 1.5uur non-stop geleerd, wat hoogst uitzonderlijk is voor mij!![]()

Dat zouden de beta waves moeten zijn, alpha zijn voor relaxation![]()
besteld bij smartpowders. zal wel eens mijn ervaringen posten !Zeker doen kerel and keep us updated. Bestel ineens choline bitartrate van smartpowders, voeg dat bij prami too en ook visolie.
besteld bij smartpowders. zal wel eens mijn ervaringen posten !
Dat zouden de beta waves moeten zijn, alpha zijn voor relaxation![]()