MuscleMeat

Homegym

BeastMode0N

Freaky Bodybuilder
Waardering
2.182
Lengte
1m83
Vetpercentage
Ijzervreters !!

Ik zit er na over na te denken om een keer een kleine homegym te gaan beginnen. Ik kwam bij henk uit, powercage.nl en zag die voordeelset is dit een goede set ? Als ik een paar dumbells erbij haal heb ik een redelijke basis of niet ?

Alvast bedankt !

Hoeveel kg aan gewicht neem je erbij? En welke verdeling qua plates? :)

Ik heb ook een kooi van hem, en ben daar super tevreden mee, kan het alleen maar aanraden dus!

• Topic Starter Topic Starter
Ik bedoel dat samengestelde set met cage, bankje, olymp bar en 120 aan schijven 120 niet genoeg later wel een goede basis?

Schijven samenstelling nog niet aan gedacht hoor, weet ook nog niet zeker of ik een homegym doe hoor ! Wou gewoon info winnen

Info inwinnen is altijd goed :)
Bedenk wel dat je er in moet investeren en als ik naar je log kijk heb je nu meer baat bij een abo van de gym.. Denk aan db's met bijbehorende schijven bijv, geen cables, etc..

Je zal een ander schema moeten maken wil je het homegym-proof hebben, allemaal praktische dingen waar je overna moet denken :)

Info inwinnen is altijd goed :)
Bedenk wel dat je er in moet investeren en als ik naar je log kijk heb je nu meer baat bij een abo van de gym.. Denk aan db's met bijbehorende schijven bijv, geen cables, etc..

Je zal een ander schema moeten maken wil je het homegym-proof hebben, allemaal praktische dingen waar je overna moet denken :)

Het is niet voor op korte termijn maar meer op lange..

Ijzervreters !!

Ik zit er na over na te denken om een keer een kleine homegym te gaan beginnen. Ik kwam bij henk uit, powercage.nl en zag die voordeelset is dit een goede set ? Als ik een paar dumbells erbij haal heb ik een redelijke basis of niet ?

Alvast bedankt !

Wat zijn je doelen?
bb of powerliften?
Als bb'er heb je denk ik nood aan heel veel toestellen wil je echt tot de beteren behoren.
Als powerlifter heb je niet zo veel nodig;,Denk ik.

Ik snap wel wat je zegt maar ik bedoel te zeggen maar ik snap dat nu nog nirt echt veel nut heeft om dit te beginnen . Ikbwil gewoon info winnen om over een tijdje een soort van homegym te opstellen met in het begij de basis en dan uit te breiden.

Ik ben niet op een specifiek punt gericht ik wil groot en sterk zijn dus ik denk een combi van massa en kracht, misschien over een tijd dat ik iets meer op kracht dan op massa focus wat me denk ik leuker en vetter lijkt !

Wat ik nou bedoelde met het openen van dit topic is dat ik wou weten of dit een goede deal was en of dit een goede basis is ?

Excuus aan de type fouten heb dit via de telefoon getypt.
Bedankt voor de moeite !!

Terug
Naar boven