XXL Nutrition

Homegym!

Bezoekers in dit topic

Helemaal mee eens, reken eens uit hoe veel gewicht een vloer moet dragen als je een feestje organissert en iedereen hutje mutje staat.

Meer dan wij als amateur lifters zullen tillen:D
Feestje moet ook kunnen; beetje stampen ook. Maar als je dat 24/7 doet is het een ander verhaal, zelfde als met liften in de homegym.
 
Nu maar hopen dat het ook daadwekelijk bezorgd wordt. 75€ extra betaald voor een zaterdaglevering, gisteren een mail van fitness seller dat het via trans mission geleverd zou worden. Snap niet dat ze daarmee zaken doen, 1.8 rating uit 42 reviews, ik vrees voor mijn bestelling.

"Wij zullen uw bestelling normaal gesproken op zaterdag 02-06-2018 bij u bezorgen.

U ontvangt op de dag van aflevering normaal gesproken tussen 8 en 10 een mail met de verwachte aflevertijd."

Nog niks gehoord tot nu toe. Tussen 8 en 10 's avonds? Let ook op het twee keer "normaal gesproken". Dat wekt ook geen vertrouwen. :(
 
Nu maar hopen dat het ook daadwekelijk bezorgd wordt. 75€ extra betaald voor een zaterdaglevering, gisteren een mail van fitness seller dat het via trans mission geleverd zou worden. Snap niet dat ze daarmee zaken doen, 1.8 rating uit 42 reviews, ik vrees voor mijn bestelling.

"Wij zullen uw bestelling normaal gesproken op zaterdag 02-06-2018 bij u bezorgen.

U ontvangt op de dag van aflevering normaal gesproken tussen 8 en 10 een mail met de verwachte aflevertijd."

Nog niks gehoord tot nu toe. Tussen 8 en 10 's avonds? Let ook op het twee keer "normaal gesproken". Dat wekt ook geen vertrouwen. :(
Vervelend! Werd je zending vandaag wel nog geleverd? Stuur anders even een e-mail naar onze klantenservice, dan zullen wij samen met jou en TransMission een oplossing zoeken.

Wij hebben overigens vrijwel nooit problemen met leveringen van TransMission hoor, anders zouden wij niet al bijna zeven jaar met hen samenwerken. De online beoordelingen voor transporteurs en pakketdiensten zijn echter heel vaak negatief (PostNL 0,8/10; DPD 0,6/10; DHL 0,5/10 etc.) omdat meestal alleen de mensen met klachten de moeite nemen om een beoordeling te schrijven. Weinig mensen schrijven uit zichzelf een positieve beoordeling als hun pakketje wél op tijd geleverd wordt :p

Het is wel zo dat TransMission momenteel de voor hen drukste periode van het jaar heeft, waardoor sommige zendingen wellicht vertraging kunnen oplopen. Als dat bij jou ook is gebeurd kun je dit melden aan onze klantenservice.
 
Fitness Seller
Bedankt voor de betrokkenheid. Baal alleen wel omdat ik me voor had gesteld sinds gisteren als een aap in dat rek te klimmen / slapen.

Ik heb contact op genomen met de klantenservice en wacht "geduldig" :windup:af.
 
Back
Naar boven