MuscleMeat

Hondje doodgeschopt

Japio

Colossal Veteran
Elite Member
15 jaar lid
Speurneus
10.000 likes 10.000 berichten
Waardering
14.157
Hondje doodgeschopt door Marie-Thérèse Roosendaal
AMSTERDAM - Het weerloze hondje van de 75-jarige mevrouw Van der Meer is door Marokkaanse reljongeren in Amsterdam helemaal in elkaar getrapt. "Ze riepen 'honden zijn vies, wij vreten ze op'. En ze schopten haar keihard tegen de muur."

mevrouw_met_hondje_768676d.jpg

Mevrouw van der Meer en haar hondjes. "Ze riepen 'honden zijn vies, wij vreten ze op'.
En ze schopten haar zo tegen de muur.
Haar nekje was opengescheurd." Foto: Richard Mouw

De Amsterdamse bejaarde zegt heus niet terug te schrikken voor een stelletje snotapen. "Maar dit zijn geen straatschoffies meer." Ze wijst op haar twee aangelijnde keffertjes: "Hun moeder, een oud beestje, hebben ze vorig jaar in elkaar geschopt. Tegen die groep kon ik alleen niks doen. Het was verschrikkelijk. Haar nekje was open gescheurd, ze gaf bloed over. Een half jaar later is ze overleden. Die beestjes zijn als kinderen voor me, waarom doen die jongens dat? Ik haat ze. Na tienen laat ik mijn hondjes niet meer uit. Hoe dat nou straks in de winter moet, als het vroeg donker is..."
Het is niet het enige incident waarbij burgers het slachtoffer zijn van de hangjongeren in het Amsterdamse stadsdeel Nieuw-West. Veel omwonenden van de Jan van Galenstraat getuigen over de buurt waar door zo'n twintig raddraaiers alle denkbare grenzen worden overschreden. Bedreigingen, gewapende overvallen, tegel door de ruit, brandstichting, scheldpartijen en hondjes de worden doodgetrapt, zijn aan de orde van de dag...
Ook winkelier Brahim Ourchid weet niet wat hij met de raddraaiers aanmoet. De reljongeren gebruiken de stoep voor zijn belwinkel als verzamelpunt. "En ik weet niet waarom. Wat moet ik doen? Ik behandel iedereen met respect. Ook mij hebben ze met pistolen bedreigd. Marokkaanse jongens, maar ze zijn wel híer geboren."

http://www.telegraaf.nl/binnenland/7803803/__Hondje_doodgeschopt__.html

Laatst bewerkt:
Echt absurd. Zou niet voor mezelf in staan als ik zoiets zag gebeuren.

Tja, wat een ongelooflijke onnodige actie weer om zomaar een hondje dood te trappen. :rolleyes:

zieke shit

Moet je ook niet in nieuw-west, beter bekend als Osdorp, gaan wonen...

gvd!!!!!
dat zijn dus weer die k*t marokanen die ons een slechte naam geeft :@
wrm zou je een weerloze vrouw schoppen en de honden wat aandoen??:s
dat was gewoon verveling met dit punt ben ik het met geert wilders eens, er zijn marokkaanse jongeren die echt veel te ver gaan!

• Topic Starter Topic Starter
Belachelijk toch dat jongeren zich verlagen tot dit soort daden. Maar zoals meneer Ourchid in bovenstaand artikel verteld gebeuren dit soort dingen bijna dagelijks, dit is maar één voorbeeld van de Amsterdamse straatcultuur in sommige wijken.

Hopelijk gaat ons rechtse kabinet hier verandering in brengen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven