MuscleMeat

Hondje doodgeschopt

Ziekelijke figuren.

Leipe mocro flavor???

Hondje verzette zich waarschijnlijk tegen een mocro anale gangrape en moest het met de dood bekopen.

RIP Doggy.:(

ziek, met rechts zullen mocros iig harder aangepakt worden

Het is wel sneu, appart volk die buitenlanders

of het nou marocjes zijn of niet
een hond doodschoppen is not done
straf 3 rondes lang met jerome la banner sparren zonder beschermers in ondergrondse kelder in marseille -

In een kist stoppen die klootzakken en op het eerste beste vrachtvliegtuig het land uit schoppen!

echt triest :s waar gaat de wereld naartoe :S

Het vooroordeel word weer bewezen...

Altijd weer die Marokkanen :mad:

no tolerance policy op KUDT marrokanen, 1 ding fout al is het kauwgum op de stoep =====> 10jaar vast

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

FTW ?

Herkansing voor topic, topicban werd uitgedeeld aan reller. Vanaf hier normaal reageren, d.w.z. boos zijn mag, racisme niet. (Hevige) discussie mag, elkaar persoonlijk aanvallen niet. Als het niet lukt om deze regels te volgen gaat er net zo snel weer een slot op, en kaarten volgen dan ook.

afschieten dat soort gasten.

zo'n klein beestje zeggen dat je ze als eten ziet en dan kapot trappen gaat toch helemaal nergens over. Zou ze het liefst in een kooi zette en ze door een aantal agressieve dobermannen laten verscheuren:mad:

amsterdam zijn ze wel extreem ja de jongeren.
heb zelf een tijdje in oud west gewoond..
heel ander soort leven en mensen daar.

ik ben geen lieverdje maar je voelt je niet op je gemak daar in amsterdam.,

de marokaanse jongeren in amsterdam zijn echt wel heel anders dan de gemiddelde marokaanse jongen vind ik.

hier bij mij in de buurt zijn ook zat hangjongeren enz enz
maar dit zal er niet gebeuren

Toen die rus filmde dat hij een hondje verzoop was hij niet veilig, er werd naar hem gezocht en op hem gejaagd.
Toen die mevrouw een katje dumpte in een vuilnisbak werd ook hier de nodige "druk" op haar uitgevoerd ....
Gaan er nu ook mensen die jongeren opjagen? Ik mag hopen van wel, want dit soort gedrag moet niet getolereerd worden .... ze hoeven niet dood, een beetje martelen kan ook leerzaam zijn voor dit soort uitschot :)

Grtz,

Aad ~ Doix

"Hun moeder, een oud beestje, hebben ze vorig jaar in elkaar geschopt. Tegen die groep kon ik alleen niks doen. Het was verschrikkelijk. Haar nekje was open gescheurd, ze gaf bloed over. Een half jaar later is ze overleden

Het is wel weer Telegraafkwaliteit met die titel. Een oud hondje dat een half jaar later overlijdt, dat is wel iets anders dan een hondje dat ter plekke wordt doodgetrapt. Blijft een laffe actie en dat soort gasten verdienen zware straffen. Misschien dat de animal cops in actie kunnen komen.

Het is wel weer Telegraafkwaliteit met die titel. Een oud hondje dat een half jaar later overlijdt, dat is wel iets anders dan een hondje dat ter plekke wordt doodgetrapt. Blijft een laffe actie en dat soort gasten verdienen zware straffen. Misschien dat de animal cops in actie kunnen komen.

+1

animal cops maakt geen grappen!!

pfff
vind de straffer wel heel erg hoor daar.
maar hoe mensen daar met dieren omgaan is ook niet normaal!

Terug
Naar boven