syntax
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben zelf Marokkaans en word altijd misselijk van bepaalde reacties.
Allereerst wil ik mijn mening geven over dit geval. Het is een zeer wrede daad die deze jongeren hebben gedaan en deze zouden een zware straf moeten krijgen!!
Maar ja, in Nederland is het strafrecht zoiezo een 'mietje' vergeleken met landen waar dit beter en harder geregeld is (ZOALS HET HOORT!).
Maar mensen die achterlijke dingen te verkondigen als, ik citeer: 'no tolerance policy op KUDT marrokanen, 1 ding fout al is het kauwgum op de stoep =====> 10jaar vast' & 'Het vooroordeel word weer bewezen...' zijn gewoon te stupide om serieus te nemen. Dit soort mensen weten blijkbaar niet waar ze het over hebben.
Deze mensen denken dat ze wellicht meer waard zijn dan andere mensen, want ja, daar draait het om, het goedkope onrealistische ego'tje van sommigen laat ze graag anderen haten vanwege hun afkomst/religie wat meestal gebaseerd is op een tekortkoming aan kennis.
De schuld toewijzen aan een heel volk, schuldig of onschuldig, kan gewoon niet en dit is onrealistisch.
Dit zegt meer over die held ,die achter zijn computer zonder na te denken een heel volk over een kam scheert, dan over de welgemanierde mensen die de overgrote meerderheid vormen van de (in deze discussie) Marokkaanse Nederlanders.
Ach ja, er moet wel iemand aangewezen kunnen worden he? Iemand moet de schuld krijgen natuurlijk, want ja er is voor de rest toch geen criminaliteit onder 'eigen' bevolking, aldus dumb and dumber.
Het is jammer dat het ooit zo mooie Nederland heel snel bergafwaarts gaat in de zin van respect, tolerantie en gastvrijheid.. en dat doorgedraaide haat zaaiende politici het voor het zeggen hebben met de stem van de 'beschaafde burger'.
Mvg,
StrictlyBM
ik vraag me echt af hoe hij op het idee kwam die strijk ijzer tegen zijn hoofd aan te zetten
misgien een revolutionaire vooruitgang op de oorverwarming ?

is dag geen mobiele telefoon daar naast zijn strijkijzer? :d
Ben nu 37 jaar, en buiten een incident met 2 gabbers (paul elstak tijd) om, kwamen de problemen zonder uitzondering door niet-blanken.
Ben verschillende malen op straat verrot gescholden, geïntimideerd, bestolen, bespuugd, of met een mes bedreigd. Zonder uitzondering door niet-blanken, en ook altijd vonden deze dapperen het nodig om dit in groepsverband te doen. In je eentje vechten tegen maar liefst 1 blanke is natuurlijk not done!
So forgive us dat wij hier de "held" op het internet uithangen. Een echte held ben je natuurlijk pas wanneer je met een groepje ***tuig zwakkeren intimideerd. Dit heeft slechts in mindere mate te maken met de media, maar helaas alles met zowel persoonlijke ervaringen, als ervaringen van anderen uit mijn omgeving!
Is dag geen mobiele telefoon daar naast zijn strijkijzer?![]()
zelf nooit problemen met allochtonen gehad, en meermaals met autochtonen, persoonlijke ervaring zegt dus nix.

Ben nu 37 jaar, en buiten een incident met 2 gabbers (paul elstak tijd) om, kwamen de problemen zonder uitzondering door niet-blanken.
Ben verschillende malen op straat verrot gescholden, geïntimideerd, bestolen, bespuugd, of met een mes bedreigd. Zonder uitzondering door niet-blanken, en ook altijd vonden deze dapperen het nodig om dit in groepsverband te doen. In je eentje vechten tegen maar liefst 1 blanke is natuurlijk not done!
So forgive us dat wij hier de "held" op het internet uithangen. Een echte held ben je natuurlijk pas wanneer je met een groepje ***tuig zwakkeren intimideerd. Dit heeft slechts in mindere mate te maken met de media, maar helaas alles met zowel persoonlijke ervaringen, als ervaringen van anderen uit mijn omgeving!
Is dag geen mobiele telefoon daar naast zijn strijkijzer?![]()
zelf nooit problemen met allochtonen gehad, en meermaals met autochtonen, persoonlijke ervaring zegt dus nix.
Dat is niet best dat je dat hebt mee gemaakt. Woon je in een niet zo prettige buurt of zo?

Dat valt gelukkig wel mee. Ik kan me in ieder geval 7 incidenten herinneren.
Overigens nooit gezeik gehad met Aziaten/Afrikanen.
Dat neemt niet weg dat ik in het dagelijks leven gewoon relaxt doe tegen iedereen.![]()