MuscleMeat

Hondje doodgeschopt

Blijkbaar heeft strictlybm echt op marokkanentopics liggen zoeken(wat al meer dan een maand oud zijn) om daar even zijn mening te geven en het slachtoffer uit te gaan hangen.

Ik ga ook meteen op zoek naar topics over kale mannen en dan ga ik ook huilen. Kale mannen hebben het sowieso al veel te zwaar.

Hier trouwens nog een gedichtje aangezien mijn beste vriend eerdaags weer uit Spanje aankomt.

Sinterklaas zat te denken
wat hij kale man zou schenken
Een plukje haar
Nee, dat staat zo raar
Een potje gel
gebruikt hij dat wel?
Een petje tegen de zon
dat is wat hij krijgen kon

Kale man
denk niet terug
aan je wilde haren
die altijd voor
je ogen varen
Lastig was dat altijd
van die kale kop
heb je enkel profijt
Geen zorgen of 't zit
In de jaren '70 zat
't altijd in een klit

Kale man
geen kapper
dat bespaar je dan
Kale man
wat wil je dan
Geen haar
geniet er van

Laatst bewerkt:
Blijkbaar heeft strictlybm echt op marokkanentopics liggen zoeken(wat al meer dan een maand oud zijn) om daar even zijn mening te geven en het slachtoffer uit te gaan hangen.

Ik ga ook meteen op zoek naar topics over kale mannen en dan ga ik ook huilen. Kale mannen hebben het sowieso al veel te zwaar.

Hier trouwens nog een gedichtje aangezien mijn beste vriend eerdaags weer uit Spanje aankomt.

hou je sterk jongen! laat niemand je ooit anders behandelen omdat je kaal bent! jij bent ook gewoon een mens net als wij hou de moed erin

Alle kale mannen et land uit:mad:

---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:42 ----------

dit moeten ze echt toepassen op die jongens:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/martelmanieren-259779/

persoonlijk stem ik dan voor martelmethode 3.. ;)

Nee man, die bronzen stier is het lijpst en je hebt daarna nog gaar eten ook.

Kijk die marrokanen lachen in hun vuistje: Sinds ik doodgeschopt heb hondje ik maken gains leven van me.

:jk:

Laatst bewerkt:
Ziek, maar ja... als er niks veranderd in het harder optreden tegen deze gasten zal deze dingen blijven gebeuren.

Mijn advies aan haar: Koop 2 rottweilers. Goed trainen, en dan kijken of ze hetzelfde doen. :D

Ziek, maar ja... als er niks veranderd in het harder optreden tegen deze gasten zal deze dingen blijven gebeuren.

Mijn advies aan haar: Koop 2 rottweilers. Goed trainen, en dan kijken of ze hetzelfde doen. :D

omatje kan die rotweilers waarschijnlijk niet in bedwang houden en kdenk ook niet dat als ze nu aan bodybuilden begint ze heel veel indruk op een groep jonge gasten zal maken :P

omatje kan die rotweilers waarschijnlijk niet in bedwang houden en kdenk ook niet dat als ze nu aan bodybuilden begint ze heel veel indruk op een groep jonge gasten zal maken :P

Ik bedoel dat oma de rottweilers gaat trainen. Een of andere trainingscursus waarbij de rottweilers oma met rust laten tijdens de wandeling.
Maar goed, of het realistisch is, is ten tweede ja.

Ik bedoel dat oma de rottweilers gaat trainen. Een of andere trainingscursus waarbij de rottweilers oma met rust laten tijdens de wandeling.
Maar goed, of het realistisch is, is ten tweede ja.

daar zit veel te veel tijd ik hoop voor der dat ze een grote agresieve zoon heeft
ik vind het idee dat 2 gigantiese rotweilers die laffe homotjes doodbijten wel geweldig hoor +1 daarvoor

Politie gaat lokhonden gebruiken, vanuit het asiel..

Ik ben zelf Marokkaans en word altijd misselijk van bepaalde reacties.
Allereerst wil ik mijn mening geven over dit geval. Het is een zeer wrede daad die deze jongeren hebben gedaan en deze zouden een zware straf moeten krijgen!!
Maar ja, in Nederland is het strafrecht zoiezo een 'mietje' vergeleken met landen waar dit beter en harder geregeld is (ZOALS HET HOORT!).

Maar mensen die achterlijke dingen te verkondigen als, ik citeer: 'no tolerance policy op KUDT marrokanen, 1 ding fout al is het kauwgum op de stoep =====> 10jaar vast' & 'Het vooroordeel word weer bewezen...' zijn gewoon te stupide om serieus te nemen. Dit soort mensen weten blijkbaar niet waar ze het over hebben.

Deze mensen denken dat ze wellicht meer waard zijn dan andere mensen, want ja, daar draait het om, het goedkope onrealistische ego'tje van sommigen laat ze graag anderen haten vanwege hun afkomst/religie wat meestal gebaseerd is op een tekortkoming aan kennis.
De schuld toewijzen aan een heel volk, schuldig of onschuldig, kan gewoon niet en dit is onrealistisch.
Dit zegt meer over die held ,die achter zijn computer zonder na te denken een heel volk over een kam scheert, dan over de welgemanierde mensen die de overgrote meerderheid vormen van de (in deze discussie) Marokkaanse Nederlanders.
Ach ja, er moet wel iemand aangewezen kunnen worden he? Iemand moet de schuld krijgen natuurlijk, want ja er is voor de rest toch geen criminaliteit onder 'eigen' bevolking, aldus dumb and dumber.
Het is jammer dat het ooit zo mooie Nederland heel snel bergafwaarts gaat in de zin van respect, tolerantie en gastvrijheid.. en dat doorgedraaide haat zaaiende politici het voor het zeggen hebben met de stem van de 'beschaafde burger'.

Mvg,

StrictlyBM

Waarom moest je dit zo nodig kwijt?

Als dit ooit zo mooie Nederland nu bergafwaarts gaat, mag je jezelf afvragen waarom dat zo is en waarom je daar zelf niks aan doet.

Ik ben met je eens dat een deel van de Marokkanen moet lijden onder het gedrag van het andere deel. Hoe groot die delen zijn, valt niet te zeggen.

Maar misschien is het dan eindelijk tijd voor jullie om die relschoppers eens zelf tot de orde te roepen. Want dat gebeurt nog veel te weinig.

Ik hou van alle marokanen!!! dankzij mijn broeders zijn wij surinamers nu schatjes, dat was in de jaren 80 wel anders. Nou mocro's voor jullie is het hopen dat de oostblokkers snel in opmars komen, wie weet worden jullie dan vergeten.

Politie gaat lokhonden gebruiken, vanuit het asiel..

hahahha in amsterdam waren ze ook al van plan lokjoden te gebruiken ahahahhah

---------- Toegevoegd om 11:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:28 ----------

Ik hou van alle marokanen!!! dankzij mijn broeders zijn wij surinamers nu schatjes, dat was in de jaren 80 wel anders. Nou mocro's voor jullie is het hopen dat de oostblokkers snel in opmars komen, wie weet worden jullie dan vergeten.

ja broer we komen zelfs op tv voor lassie toverrijst

hahahah. ja als ik ff roti ga halen kom ik de schattigste blonde studentjes tegen. goed geregeld.

Terug
Naar boven