Daadkrachtig
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd die rips kosten ook geen drol maar ze plakken er een label op, steken het in een mooi doosje en verkopen ze met een belachelijke winstmarge...
maar die rips zijn wel knetter goed, heb bloed laten prikke op die rip me hgh waarden waren 45 en dat is erg hoog, prijs zegt niet altijd wat, gewoon bloed testje doen en kijken hoe hoog je waarden uitslaan
Kan je dat papiertje dan even inscannen en hier posten?
Ik heb voor ik aan de rips ging ook een test gezien van iemand maar ben zo dom geweest om die pic te wissen..
Dit klopt als een busDie testen zeggen allemaal nog niets.. Iemand dit GH laat testen en zichzelf met 20iu injecteert een waarde heeft van 45-55 kan zeggen dat hij op 10iu deze waarde heeft gehaald. Er zitten hier zoveel dealers met belangen bij met name de GH verkoop, omdat zoals hierboven vernoemd de marges enorm zijn op deze ongelabelde producten. Feitelijk is 5iu voor een generic GH merk nog niet eens zo heel slecht, maar als je 10iu koopt, zou je toch ook graag zo dicht mogelijk bij die 10iu komen. Wil je echt weten hoeveel iu erin je vial zit dan zul je het toch echt zelf moeten testen.
Die testen zeggen allemaal nog niets.. Iemand dit GH laat testen en zichzelf met 20iu injecteert een waarde heeft van 45-55 kan zeggen dat hij op 10iu deze waarde heeft gehaald. Er zitten hier zoveel dealers met belangen bij met name de GH verkoop, omdat zoals hierboven vernoemd de marges enorm zijn op deze ongelabelde producten. Feitelijk is 5iu voor een generic GH merk nog niet eens zo heel slecht, maar als je 10iu koopt, zou je toch ook graag zo dicht mogelijk bij die 10iu komen. Wil je echt weten hoeveel iu erin je vial zit dan zul je het toch echt zelf moeten testen.
Hij bedoelt dat je nooit weet hoeveel iemand injecteert voordat hij de test laat doen. Stel hij zegt dat die 20iu neemt en maar 10iu neemt in werkelijkheid. Komt die test positiever uit de bus.

moest je niet 3 uur wachten tussen inject en bloed trekken?Oke thanks
Ik ben van plan om 3 merken te testen. (Aangezien het €20 verzendkosten is haal ik er meteen 3)
Nu wil ik 10iu zetten een uur voor het bloedprikken maar hoelang moet ik wachten om van het tweede merk weer 10iu kan zetten?
moest je niet 3 uur wachten tussen inject en bloed trekken?
Die testen zeggen allemaal nog niets.. Iemand dit GH laat testen en zichzelf met 20iu injecteert een waarde heeft van 45-55 kan zeggen dat hij op 10iu deze waarde heeft gehaald. Er zitten hier zoveel dealers met belangen bij met name de GH verkoop, omdat zoals hierboven vernoemd de marges enorm zijn op deze ongelabelde producten. Feitelijk is 5iu voor een generic GH merk nog niet eens zo heel slecht, maar als je 10iu koopt, zou je toch ook graag zo dicht mogelijk bij die 10iu komen. Wil je echt weten hoeveel iu erin je vial zit dan zul je het toch echt zelf moeten testen.
Oke thanks
Ik ben van plan om 3 merken te testen. (Aangezien het €20 verzendkosten is haal ik er meteen 3)
Nu wil ik 10iu zetten een uur voor het bloedprikken maar hoelang moet ik wachten om van het tweede merk weer 10iu kan zetten?
Kan je dat papiertje dan even inscannen en hier posten?
Ik heb voor ik aan de rips ging ook een test gezien van iemand maar ben zo dom geweest om die pic te wissen..