XXL Nutrition

Nieuws hoofddoekjes tegen Wilders

robindev

Cool Novice
Waardering
17
Lengte
1m78
Massa
90kg
Vetpercentage
23%
Hoofddoekjes tegen Wilders

[Link niet meer beschikbaar]

Redactie - 7 oktober 2009

Zaterdag moet een duidelijk signaal afgegeven worden aan Geert Wilders.(Foto Roel Dijkstra)

CENTRUM - Aanstaande zaterdag moet het Schouwburgplein gevuld zijn met hoofddoekjes. Kunstenares Karin de Visser roept mannen en vrouwen, ongeacht hun religieuze achtergrond,op om precies om twaalf uur de letters VVV te vormen: vrouwen voor vrijheid. De Visser wil met een massale actie protesteren tegen de absurde ideeën van Geert Wilders. Die stelde zelfs voor belasting te heffen op dragers van hoofddoekjes.

Karin de Visser walgt van de plannen van Geert Wilders. Zij vindt dat Nederland maar moet wennen aan kopvodden. Zij zegt dat als zwaar-christelijke mensen met hoedjes naar de kerk lopen, dat ook niet verboden wordt. 'We moeten eens wat verdraagzamer worden. Moslimvrouwen dragen traditioneel hoofddoekjes, dat zal met de jaren wel steeds minder worden. Laat ze toch lekker vrij zijn in het maken van een eigen keuze.'

Eigenbelang
De Visser is van mening dat Wilders iedere keer weer wat anders verzint om de publiciteit te halen. Het is volgens haar eigenbelang en een verkiezingsstunt. Wilders heeft overigens geen contact met haar gezocht

Hoofddoekjes tegen Wilders

Redactie - 7 oktober 2009

Zaterdag moet een duidelijk signaal afgegeven worden aan Geert Wilders.(Foto Roel Dijkstra)

CENTRUM - Aanstaande zaterdag moet het Schouwburgplein gevuld zijn met hoofddoekjes. Kunstenares Karin de Visser roept mannen en vrouwen, ongeacht hun religieuze achtergrond,op om precies om twaalf uur de letters VVV te vormen: vrouwen voor vrijheid. De Visser wil met een massale actie protesteren tegen de absurde ideeën van Geert Wilders. Die stelde zelfs voor belasting te heffen op dragers van hoofddoekjes.

Karin de Visser walgt van de plannen van Geert Wilders. Zij vindt dat Nederland maar moet wennen aan kopvodden. Zij zegt dat als zwaar-christelijke mensen met hoedjes naar de kerk lopen, dat ook niet verboden wordt. 'We moeten eens wat verdraagzamer worden. Moslimvrouwen dragen traditioneel hoofddoekjes, dat zal met de jaren wel steeds minder worden. Laat ze toch lekker vrij zijn in het maken van een eigen keuze.'

Eigenbelang
De Visser is van mening dat Wilders iedere keer weer wat anders verzint om de publiciteit te halen. Het is volgens haar eigenbelang en een verkiezingsstunt. Wilders heeft overigens geen contact met haar gezocht

Daarmee zegt ze dus: ''Ach laat ze toch lekker.
De nieuwe generatie doet het al veel minder.
De zwaar achterhaalde, onderdrukkende gedachte erachter valt wel mee.''

Wat lopen ze nou allemaal tegen die Wilders aan te schoppen. Die kerel moet je negeren en geen aandacht meer geven.

Echt een lomp wijf dus!

Zielig figuur zeg, waarom doet ze zelf niet mee met die kopvodden. Wie probeert hier nou in de publiciteit te komen? Wat is iedereen toch druk bezig met het onderuit halen van Wilders.

dit is dus een goed teken, nu weten we precies waar we een bom moeten laten vallen :)

• Topic Starter Topic Starter
Daarmee zegt ze dus: ''Ach laat ze toch lekker.
De nieuwe generatie doet het al veel minder.
De zwaar achterhaalde, onderdrukkende gedachte erachter valt wel mee.''

Dat is juist het ironische tevens trieste aspect van deze demonstratie ze protestreren VOOR hun onderdrukking. De nieuwe generatie is nog veel erger die lopen met hippe spijkerbroeken, korte topjes EN een hoofddoek dat zijn ware schyzofrenen.

Zielig figuur zeg, waarom doet ze zelf niet mee met die kopvodden. Wie probeert hier nou in de publiciteit te komen? Wat is iedereen toch druk bezig met het onderuit halen van Wilders.

Precies!
Alsof deze aktie iets zou uithalen.
Dom wijf!

---------- Toegevoegd om 13:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:20 ----------

Dat is juist het ironische tevens trieste aspect van deze demonstratie ze protestreren VOOR hun onderdrukking. De nieuwe generatie is nog veel erger die lopen met hippe spijkerbroeken, korte topjes EN een hoofddoek dat zijn ware schyzofrenen.

Hahaha klopt man!!

Ik kom ze regelmatig tegen, hoge hakken etc etc.

En dan zo'n doek over hun harses.

Mijn god zeg, welk statement maak je daar nou mee?:)

Hahaha klopt man!!

Ik kom ze regelmatig tegen, hoge hakken etc etc.

En dan zo'n doek over hun harses.

Mijn god zeg, welk statement maak je daar nou mee?:)

Ik vind ze doodeng dit soort schyzofrenen zijn imo de broedzeugen voor de toekomstige moslimextremisten van ons land.

Verkracht eens dat woord niet meer. Chizofreen betekent niet contradictie, tegengesteld of gespleten.

Ze zijn gespleten met de linkerzijde van hun kleine brein willen ze zich verzetten tegen het westen de rechterzijde tevens kleinere kant willen ze verwesteren. Levensgevaarlijke schyzofrenen als er maar iets naars gebeurd in hun leven zullen ze hun heil zoeken in het geloof. Daar zijn diverse voorbeelden inmiddels van in Europa.

Nogmaals, chizofreen betekent niet gespleten. Ik dacht dat jij een vooraantstaande verdediger was van de nederlandse taal (cultuur). Gedraag je er ook naar zou ik zeggen.

Dat soort 'moslims' hebben meestal geen idee wat de hoofddoek inhoudt. Ze dragen het omdat het gewoon zo is, omdat hun familie en vriendinnen het ook doen. Maar een klein percentage willen daar een statement van maken vermoed ik.

Ik denk ook niet dat de hersenen zo werken.

Maakt dat wat uit? Nederland was altijd een land waar je dat zelf mag bepalen namelijk zolang je er niemand mee lastig valt, valt ze jou lastig met haar hakken en hoofddoek?

Ze distantiëren zich van de samenleving van nu. Hoofddoekjes, niet Nederlands kunnen praten, schrijven.. En niet te vergeten eigen busjes enz. enz. :D

Maakt dat wat uit? Nederland was altijd een land waar je dat zelf mag bepalen namelijk zolang je er niemand mee lastig valt, valt ze jou lastig met haar hakken en hoofddoek?

Hun hakken en hoofddoek niet nee, maar als ze in korte rokjes lopen wel. En hun schrele geschreeuw door de hele stad heen.

Wilders komt ze pakken!!!

Nogmaals, chizofreen betekent niet gespleten. Ik dacht dat jij een vooraantstaande verdediger was van de nederlandse taal (cultuur). Gedraag je er ook naar zou ik zeggen.

Dat soort 'moslims' hebben meestal geen idee wat de hoofddoek inhoudt. Ze dragen het omdat het gewoon zo is, omdat hun familie en vriendinnen het ook doen. Maar een klein percentage willen daar een statement van maken vermoed ik.

Ik denk ook niet dat de hersenen zo werken.

Godver ga nou niet de nederlandstalige whizzkid uithangen als je niet eens weet hoe je schizofreen schrijft!

Terug
Naar boven