Cyan
Huge Freak
- Waardering
- 9
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je mij als rechts indeelt moet je echt eens juist leren oordelen.
Trouwens ben ik trots het enige linkse lid dat alle problemen inziet van de immigratie
. Ben ook al een paar keer extreem rechts genoemd haha.Probeer het nou in ieder geval 1 keer goed te spellen als woordenverbeteraar.
Ach, ik denk dat geen enkel member hier de problemen daaromtrent ontkent hoor.Trouwens ben ik trots het enige linkse lid dat alle problemen inziet van de immigratie
Chizofrenie en dat gelijkstellen aan contradicties/gespletenheid is net de fout die je niet mag maken en best strak begrensd. Het is al erg genoeg dat er weinig geweten is over dat stoornis, maak het aub niet erger.
Succes nog met je leven.
MeDieViL zei:Nee ik bedoel dat je weer iedereen als hokjes gaat indelen. Trouwens ben ik trots het enige linkse lid dat alle problemen inziet van de immigratie. Ben ook al een paar keer extreem rechts genoemd haha.
Jij was toch degene die regelmatig naar de h**ren ging en je zelfs had late ontmaagden door één?
Deze malloot 'discusseert' over de zogenaamde islamisering in dezelfde sT als musclebear dat deed over buitenaardse complottheorieen en die leipo uit Curacao over geloof.

Cyan zei:Je vergeet dat ik ook nog naar Hentai kijk. Wou je nog een punt maken of ? ? ?
Je vergeet dat ik ook nog naar Hentai kijk. Wou je nog een punt maken of ? ? ?
Je vergeet dat ik ook nog naar Hentai kijk. Wou je nog een punt maken of ? ? ?
Als je mij als rechts indeelt moet je echt eens juist leren oordelen.

Verkracht eens dat woord niet meer. Chizofreen betekent niet contradictie, tegengesteld of gespleten.
Geen enkel. Waarom ga je ervan uit dat ze een statement maken ?
Nogmaals, chizofreen betekent niet gespleten. Ik dacht dat jij een vooraantstaande verdediger was van de nederlandse taal (cultuur). Gedraag je er ook naar zou ik zeggen.
Dat soort 'moslims' hebben meestal geen idee wat de hoofddoek inhoudt. Ze dragen het omdat het gewoon zo is, omdat hun familie en vriendinnen het ook doen. Maar een klein percentage willen daar een statement van maken vermoed ik.
Ik denk ook niet dat de hersenen zo werken.
Net daarom mag je het niet gebruiken. Een chizofreen persoon heeft een stoornis. Je kan niet iemand labelen met een 'chizofrene attitude' als het gaat over 2 contradictorische zaken.
Eerst en vooral, persoonlijkheid en imago zijn 2 verschillende dingen.
2 persoonlijkheden is ook een stoornis en heeft daar een specifiek term voor.
2 verschillende imago's kan een mens hebben en die noemen we meestal ofwel hypocriet ofwel flexibel. Chizofrene houding past hier totaal niet bij.
Rellen ? Niet overdrijven. Ik erger me eraan dat je aan de ene kant praat over het behoud van je cultuur en aan de andere kant het verkracht. Dat is wel een erg chizofrene houding![]()
Chizofrenie en dat gelijkstellen aan contradicties/gespletenheid is net de fout die je niet mag maken en best strak begrensd. Het is al erg genoeg dat er weinig geweten is over dat stoornis, maak het aub niet erger.
Succes nog met je leven.

Het is voor mij een automatisme geworden, maar probeer er toch op te letten. Thx voor de opmerking!hoe moeilijk is het nou om die S er gewoon voor te zetten..
Dit is echt waar zo typisch
Iemand voert gewoon een discussie en dan gaan mierennken over hoe iemand iets typt op het internet en dat dat niet helemaal correct is, omdat je gewoon te retarded bent om tegenargumenten te geven of wat dan ook.

Net daarom mag je het niet gebruiken. Een chizofreen persoon heeft een stoornis. Je kan niet iemand labelen met een 'chizofrene attitude' als het gaat over 2 contradictorische zaken.