AndroidHealthClinic

Nieuws hoofddoekjes tegen Wilders

• Topic Starter Topic Starter
Nogmaals, chizofreen betekent niet gespleten. Ik dacht dat jij een vooraantstaande verdediger was van de nederlandse taal (cultuur). Gedraag je er ook naar zou ik zeggen.

Doe je huiswerk beter mijn liefste. Het woord schizofrenie betekent letterlijk "gespleten geest. Mensen die aan de ziekte lijden, hebben immers géén gespleten geest of hersenen die gespleten zouden functioneren maar dat is iets ander dan de vertaling.

Doe je huiswerk beter mijn liefste. Het woord schizofrenie betekent letterlijk "gespleten geest. Mensen die aan de ziekte lijden, hebben immers géén gespleten geest of hersenen die gespleten zouden functioneren maar dat is iets ander dan de vertaling.

Net daarom mag je het niet gebruiken. Een chizofreen persoon heeft een stoornis. Je kan niet iemand labelen met een 'chizofrene attitude' als het gaat over 2 contradictorische zaken.

Net daarom mag je het niet gebruiken. Een chizofreen persoon heeft een stoornis. Je kan niet iemand labelen met een 'chizofrene attitude' als het gaat over 2 contradictorische zaken.

En gewoon schizofreen fout blijven schrijven. Goed bezig man, jij wordt serieus genomen zo!
En je kan dus wèl spreken van een schizofrene houding, zolang je niet zegt dat de persoon in kwestie schizofreen is.

Nee, maar je lijkt enkel je beklag te doen over moslims, terwijl je voor je eigen 'soort' wel zeer stil bent...

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------

En gewoon schizofreen fout blijven schrijven. Goed bezig man, jij wordt serieus genomen zo!
En je kan dus wèl spreken van een schizofrene houding, zolang je niet zegt dat de persoon in kwestie schizofreen is.

Wtf houdt een schizofrene( blij ?) houding in godsnaam in :roflol:
Ik ben benieuwd.

Ik ben er inmiddels achter Cyan heeft ook duidelijk de kenmerken van een debaterende linkse extremist ;constant rellen in discussie willen gaan over bijzaken en iemand ander zijn standpunten.

Nee, maar je lijkt enkel je beklag te doen over moslims, terwijl je voor je eigen 'soort' wel zeer stil bent...

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------

Wtf houdt een schizofrene( blij ?) houding in godsnaam in :roflol:
Ik ben benieuwd.

Wanneer je er twee persoonlijkheden/imago's op na houdt. Thuis zijn ze het brave moslim meisje wat luistert naar de wijze woorden van papa. En buiten het huis kruipen ze met jan en alleman in bed die maar wat bling bling vertoont.

Altijd gezellig, als je het niet eens bent met een rechts extremist ben je gelijk een links extremist. De wereld ziet er toch wel eenvoudig uit in de hoofden van sommigen.

Altijd gezellig, als je het niet eens bent met een rechts extremist ben je gelijk een links extremist. De wereld ziet er toch wel eenvoudig uit in de hoofden van sommigen.

Laten we eerlijk zijn Eric, jij bent ook wel ècht links tuig! :roflol:

Eerst en vooral, persoonlijkheid en imago zijn 2 verschillende dingen.
2 persoonlijkheden is ook een stoornis en heeft daar een specifiek term voor.
2 verschillende imago's kan een mens hebben en die noemen we meestal ofwel hypocriet ofwel flexibel. Chizofrene houding past hier totaal niet bij.

Ik ben er inmiddels achter Cyan heeft ook duidelijk de kenmerken van een debaterende linkse extremist ;constant rellen in discussie willen gaan over bijzaken en iemand ander zijn standpunten.

Rellen ? Niet overdrijven. Ik erger me eraan dat je aan de ene kant praat over het behoud van je cultuur en aan de andere kant het verkracht. Dat is wel een erg chizofrene houding :roflol:

Eerst en vooral, persoonlijkheid en imago zijn 2 verschillende dingen.
2 persoonlijkheden is ook een stoornis en heeft daar een specifiek term voor.
2 verschillende imago's kan een mens hebben en die noemen we meestal ofwel hypocriet ofwel flexibel. Chizofrene houding past hier totaal niet bij.

Voor iemand die zoveel belang hecht aan een juiste voering van de Nederlandse taal, heb je verdomd weinig besef van de grenzen van een taal. :rolleyes:

En deze discussie begint saai te worden dus ik ga weer door met mijn leven.

Rellen ? Niet overdrijven. Ik erger me eraan dat je aan de ene kant praat over het behoud van je cultuur en aan de andere kant het verkracht. Dat is wel een erg chizofrene houding :roflol:

Probeer het nou in ieder geval 1 keer goed te spellen als woordenverbeteraar.

Aanstaande zaterdag moet het Schouwburgplein gevuld zijn met hoofddoekjes.

Misschien een idee voor de brandweer, om daar hun spuitgerei te testen.

:hahaha:

Terug
Naar boven