MuscleMeat

hoog oestrogeen in een test cycle

animal1984

Dutch Bodybuilder
Waardering
5
hi folks,

I am in week 5 of my cycle
sust 750 a week
proviron 50 a day

did bloodwork after week 4 , everything was normaal, test and free test skyhigh, shgb low

BUT my estrogen was also skyhigh, it was at 247 ng/L while normal range is under 47
I have no nothicable sides from the estro like gyno and waterretention
Is this normal and is it a problem that its high?

i know that sust strongly aromatise

love to hear something from the experts

greetz

what is your body fat % ?

• Topic Starter Topic Starter
15 procent t mag nu ook verder int nederlands :)

Sorry, maar waarom was bovenstaande dan in het engels?

AI gebruiken, arimidex of aromasin

Hoe meer vet %, des te hoger je oestrogeen. Is niet erg, alleen wel uitkijken ivm gyno..

Sorry, maar waarom was bovenstaande dan in het engels?

:roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 10:51 ----------

vind je het raar dat je hoog oestrogeen hebt op 15% met 750mg test ?

Wel als je sbhg laag is en je ook nog eens proviron slikt 50mg per dag.

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 10:

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 10:55 ----------

Wtf its all a lie ik dacht altijd dat provi een AI was??

Laatst bewerkt:
**** maarja inderdaad een AI meenemen

:roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 10:51 ----------

Wel als je sbhg laag is en je ook nog eens proviron slikt 50mg per dag.

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 10:

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 10:55 ----------

Wtf its all a lie ik dacht altijd dat provi een AI was??

ik hoop dat het een grapje is :D

met AI moet je tevens ook uitkijken, te diepe daling van oestrogeen kan ook invloed hebben op libido en andere zaken

ik hoop dat het een grapje is :D

met AI moet je tevens ook uitkijken, te diepe daling van oestrogeen kan ook invloed hebben op libido en andere zaken

Geen grapje kerel ik durf te zweren dat het vorig jaar nog zo jn de bronnen stond. Snap er werkelijk geen zak van. Een AI is natuurlijk wel wat hij nodig heeft in dit geval. Wel lettend op de dosering ja.

Joh proviron is ****ing useless dan :roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 11:08 ----------

ik zou maar beter afstand nemen van die wiki's, zijn zwaar outdated.

Nee het staat er nu wel gewoon goed op. Zal het verkeerd hebben opgenomen (was nog erg noob toen, zal dingen door elkaar gehaald hebben.)Maar met alle respect de broscience die rond gaat wil ik ook niet 1,2,3 gaan vertrouwen als bron. Vertrouw dan meer wiki's of bronnen dan mensen op een forum

Joh proviron is ****ing useless dan :roflol:

vrije test creeer je door een overvloed aan shbg te binden, op een lage dosering aan AAS zal de stijging van shbg minimaal zijn.. maar proviron bij high dose kuurtjes is misschien toch wel een must

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 11:13 ----------

Nee het staat er nu wel gewoon goed op. Zal het verkeerd hebben opgenomen (was nog erg noob toen, zal dingen door elkaar gehaald hebben.)Maar met alle respect de broscience die rond gaat wil ik ook niet 1,2,3 gaan vertrouwen als bron. Vertrouw dan meer wiki's of bronnen dan mensen op een forum

en door wie worden die wiki's geschreven denk je ? mensen op een forum.. ;)

Geen grapje kerel ik durf te zweren dat het vorig jaar nog zo jn de bronnen stond. Snap er werkelijk geen zak van. Een AI is natuurlijk wel wat hij nodig heeft in dit geval. Wel lettend op de dosering ja.

Zijn inderdaad verschillende dingen over te lezen. Zoals ik het begrepen heb is provi een DHT net als mast bijvoorbeeld. Die gaan indirect aromatisering wel een beetje tegen maar het zijn geen AI en zijn ineffectief voor dit doel. Provi wordt meestal gebruikt voor meer vrije test.

vrije test creeer je door een overvloed aan shbg te binden, op een lage dosering aan AAS zal de stijging van shbg minimaal zijn.. maar proviron bij high dose kuurtjes is misschien toch wel een must

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 11:13 ----------

en door wie worden die wiki's geschreven denk je ? mensen op een forum.. ;)

Oke maar de kennis is ergens begonnen en niet uit een duim gezogen lijkt mij dus moeten er bronnen te vinden zijn waar de echte informatie vandaan gehaald wordt en dat zijn toch meestal de wiki's. Dat provi aan sbhg bindt wist ik ja.

men libido is ook skyhigh heb nooit last van oestrogene bijwerkingen, vraag me alleen af als men hoge oestro kwaad kan in dit bloedbeeld

ergens is het ook heel logisch bij deze hoeveel heid test aangezien je lichaam altijd probeert in evenwicht te geraken

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 11:51 ----------

heb ai s liggen maar ergens ben ik ook van mening dat je zo weinig mogelijk verschillende dingen moet nemen en volgens dr deronde doet een ai niet zoveel af in een stack, kortom hij is er zeker geen voorstander van, ook niet van hcg en nakuren

men libido is ook skyhigh heb nooit last van oestrogene bijwerkingen, vraag me alleen af als men hoge oestro kwaad kan in dit bloedbeeld

ergens is het ook heel logisch bij deze hoeveel heid test aangezien je lichaam altijd probeert in evenwicht te geraken

---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 11:51 ----------

heb ai s liggen maar ergens ben ik ook van mening dat je zo weinig mogelijk verschillende dingen moet nemen en volgens dr deronde doet een ai niet zoveel af in een stack, kortom hij is er zeker geen voorstander van, ook niet van hcg en nakuren

wat was zijn standpunt tegenover HCG tijdens kuren ?

dat het geen toegevoegde waarde geeft omdat het totaal niks aan je herstel doet, nakuren geloofde hij ook niet in

Terug
Naar boven