AndroidHealthClinic

Horror films advies gevraagd

69ingChipmunks

Ripped Bodybuilder
Waardering
322
Lengte
1m81
Heb de IMDB horror lijst en Big-T zijn lijst al doorgekeken, maar meeste heb ik al gezien of is niets voor mij.

Ben eigenlijk op zoek naar 2 soorten horrors:
- Horrors zoals; Vacancy, Wrong Turn, House of Wax, The Hills have Eyes etc.
Van die soort oppervlakkige films, waar wat goed uitziende acteurs/actrices op vakantie gaan naar de middle of no where en daar afgeslacht worden.

- Horrors zoals; Alien, Signs etc. Alien films dus, maar die het wel op een fatsoenlijke en spannende manier weet te brengen ipv een humoristische manier. Iets meer de 'Signs' richting op, monsters die een beetje onduidelijk in beeld worden gebracht enzo, van dat soort spannende zooi :D

Karma for good shiettttt!

The Last House On The Left heeft wel de suspense van een horror. komen geen enge mannetjes in voor maar ik vond hem wel verdomde goed.

Dead End is ook nice.

• Topic Starter Topic Starter
The Last House On The Left heeft wel de suspense van een horror. komen geen enge mannetjes in voor maar ik vond hem wel verdomde goed.

Dead End is ook nice.

Zal ze beide checken! thanks.
Last house on the left, de film uit 1972 of 2009?

Ben niet zo kapot van oude films, op mafia films na dan.

Monsters die onduidelijk in beeld worden gebracht: Cloverfield, heb ik in de bios gezien maar vond dat een vrij spannende film ook door het camera point of view, is alleen geen horror

Ken je Cabin Fever? Texas Chainsaw Massacre, The Strangers, The Descent 1&2, Halloween (nieuwe versie)
Allemaal redelijke oppervlakkige horror, wel vermakelijk

ik vind de remake heel goed, orgineel nooit gezien.

• Topic Starter Topic Starter
ik vind de remake heel goed, orgineel nooit gezien.

Ok, hij's bezig met downloaden :D

Monsters die onduidelijk in beeld worden gebracht: Cloverfield, heb ik in de bios gezien maar vond dat een vrij spannende film ook door het camera point of view, is alleen geen horror

Ken je Cabin Fever? Texas Chainsaw Massacre, The Strangers, The Descent 1&2, Halloween (nieuwe versie)
Allemaal redelijke oppervlakkige horror, wel vermakelijk

Cloverfield, paar keer gezien, idd een goede film.

Al die horros die je noemt heb ik ook al gezien, maar TCM en Cabin Fever zijn vrij lang geleden en ook vrij goed. Zal die ook in mijn watchlist zetten! Cheers

Rec 1 en 2 zijn erg goed naar mijn mening , vooral het einde in deel 1 is beklemmend en ik word niet snel bang van films :P. Dawn of the dead is ook goed , de remake dan.

De films die jij bij horror noteerde zijn echt ongeveer al mijn lievelingshorrorfilms. Same taste!
De films die in IMDB goeda rankings hebben vind ik meestal echt bagger :D

Welke ik vind die jij nog moet zien:

Identity

043396005396.jpg

Hostel (maar die heb je wrs al gezien?)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

de hele serie films van hellraiser zijn best wel goed
ze lopen van 1987-2010. de special effects zijn vooral in
de eerste films ouwbollig maar wel grappig. deze films vind ik
echt goed. "high lane" is ook zo'n typische vakantie horror film
met zo'n creepy zombie achtige bosaap die ronddwaald & moord.
zalig die film, zeker zien. je bent niet voor oldschool zombie horror ?
ik weet er nog wel een paar goede films van.

Laatst bewerkt:
Zoek eens op Google 'slasher horror' en 'horror sci-fi'. Genoeg lijsten te vinden.

Laats hostel 3 gekeken, uiteraard meer van hetzelfde, maar wel aardig als je een film zoekt in dat genre.

a serbian film, constante suspense, de horror is ook eerder suggestief ipv exoliciete ranzigheid, zeker eens checken met je vriendinnetje, lekker griezelen voor een stevig potje nken :)

Hostel (maar die heb je wrs al gezien?)

is dat die waar ze mensen folteren tegen betaling door ze in aparte kamertjes te zetten en te mishandelen/misbruiken op alle manieren naar eigen keuze ? :D

---------- Post toegevoegd Wed 21 Dec 2011 om 15:20 ----------

interessant topic , staan al paar tussen die ik nog niet gezien heb .

Vorig week Spiderhole gekeken zeker een aanrader

Ps Human Centipede 1/2 zijn ook aanraders:D

Laatst bewerkt:
Qua recente films in de Alien hoek vond ik Pandorum niet slecht. Moon trouwens ook, maar die is vrij traag en psychologisch en niet wat je zoekt denk ik.

a serbian film, constante suspense, de horror is ook eerder suggestief ipv exoliciete ranzigheid, zeker eens checken met je vriendinnetje, lekker griezelen voor een stevig potje nken :)

haha eikel

Ik vind het trouwens echt een slechte film, lag bijna te slapen

---------- Post toegevoegd Wed 21 Dec 2011 om 16:13 ----------

is dat die waar ze mensen folteren tegen betaling door ze in aparte kamertjes te zetten en te mishandelen/misbruiken op alle manieren naar eigen keuze ? :D

---------- Post toegevoegd Wed 21 Dec 2011 om 15:20 ----------

interessant topic , staan al paar tussen die ik nog niet gezien heb .

Jup die film :)

eerst shemale bestellen.

Snap trouwens niet dat een volwassen persoon nog bang kan worden van horrorfilms. Ja ok schrikken van plotse geluiden, maar echt "bang", komaan zeg...

Misschien dat dit wat voor je is?

joke's on you, afgekapte ledematen is mijn fetish.

dat arm

Do let me in plox...

Terug
Naar boven