Fitness Seller

Horror films advies gevraagd

- Horrors zoals; Alien, Signs etc. Alien films dus, maar die het wel op een fatsoenlijke en spannende manier weet te brengen ipv een humoristische manier. Iets meer de 'Signs' richting op, monsters die een beetje onduidelijk in beeld worden gebracht enzo, van dat soort spannende zooi :D

Paranormal Activity kan je hier wel onder plaatsen. Ofwel ben je ervoor te vinden ofwel helemaal niet :)

Idd, bijna iedereen kan zo'n 'film' maken. Denk nog wel beter ook.

• Topic Starter Topic Starter
De films die jij bij horror noteerde zijn echt ongeveer al mijn lievelingshorrorfilms. Same taste!
De films die in IMDB goeda rankings hebben vind ik meestal echt bagger :D

Welke ik vind die jij nog moet zien:

Identity

Hostel (maar die heb je wrs al gezien?)

Hostel idd al gezien. Maar dat is ook echt weer 1 van die films die ik al een tijdje niet gezien heb en waarvan inmiddels wat vervolg delen van zijn. Dus zal 'm zeker aan mijn lijstje toevoegen! Die bovenste idem ditto! Thanks

de hele serie films van hellraiser zijn best wel goed
ze lopen van 1987-2010. de special effects zijn vooral in
de eerste films ouwbollig maar wel grappig. deze films vind ik
echt goed. "high lane" is ook zo'n typische vakantie horror film
met zo'n creepy zombie achtige bosaap die ronddwaald & moord.
zalig die film, zeker zien. je bent niet voor oldschool zombie horror ?
ik weet er nog wel een paar goede films van.

Zombies zijn sowieso niet echt mijn ding. Soms alleen in een komedie, dan kan ik er nog om lachen.
High Lane ziet er wel uit als zo'n typische film die ik beschrijf, ken 'm ook nog niet! Staat ondertussen ook in mijn watchlist :D

Zoek eens op Google 'slasher horror' en 'horror sci-fi'. Genoeg lijsten te vinden.

Zal eens zoeken. Vaak kom ik dan bij zo'n top 100 uit, en die films die dan bovenaan staan zijn meestal niet echt mijn ding.

Vorig week Spiderhole gekeken zeker een aanrader

Ps Human Centipede 1/2 zijn ook aanraders:D

Spiderhole ziet er wel leuk uit. Human Centipede 1 al eens gekeken :roflol: wat een zieke rare film was dat. Meteen daarna ook van m'n comp afgepleurd. Toch wel een beetje nieuwschierig naar het 2e deel tbh... ;)

eerst shemale bestellen.

Snap trouwens niet dat een volwassen persoon nog bang kan worden van horrorfilms. Ja ok schrikken van plotse geluiden, maar echt "bang", komaan zeg...

'Tuurlijk ben je niet bang. Maar als je eenmaal in die film zit, en je bent helemaal '' mee aan het leven '' met die personages, en ze worden dan achterna gezeten door een bad-ass mofo, vind ik het wel spannend.

Het is natuurlijk niet zo dat ik dan 's avonds niet meer kan slapen ofzo...

Misschien dat dit wat voor je is?

Zit er interessant uit :D Zal 'm eens checke

Paranormal Activity kan je hier wel onder plaatsen. Ofwel ben je ervoor te vinden ofwel helemaal niet :)

Meestal niet echt mijn ding, met van die geesten enzo. Zal 'm toch wel eens checke.

Paranormal activity kun je het beste in de prullenbak plaatsen.
mn vriendin wou de eerste film zien met mij en ik ben
gelijk na 20 min in slaap gevallen. ik vraag me af wat daar
griezelig aan is ? die is nog niet eens een thriller waard lol

---------- Post toegevoegd Wed 21 Dec 2011 om 22:20 ----------

die ziet er best wel zalig uit :D

Salo, cannibal holocaust, etc. Spannende films die je op het puntje van je stoel houden en er nooit echt overheen gaan. Dikke aanraders!

mn vriendin wou de eerste film zien met mij en ik ben
gelijk na 20 min in slaap gevallen. ik vraag me af wat daar
griezelig aan is ? die is nog niet eens een thriller waard lol
't Is echt helemaal drie keer niks nee. Snap niet hoe je het eng kán vinden, in Amerika zouden er mensen huilend de bioscoop verlaten zijn??? Deel twee heb ik volgens mij niet eens helemaal afgekeken.

't Is echt helemaal drie keer niks nee. Snap niet hoe je het eng kán vinden, in Amerika zouden er mensen huilend de bioscoop verlaten zijn??? Deel twee heb ik volgens mij niet eens helemaal afgekeken.
amerika is alleen veel show & niks real dusja daar moet je niet op
af gaan. het is echt veel te langdradig & idd ik snap het ook niet.
zelf een docu op discovery channel is nog "enger" :rolleyes:

Snap trouwens niet dat een volwassen persoon nog bang kan worden van horrorfilms. Ja ok schrikken van plotse geluiden, maar echt "bang", komaan zeg...

Omdat het film is, mwa maar een GOEDE horrorfilm laat je juist twijfelen aan je eigen realiteit, en dan kun je je toch ongemakkelijk gaan voelen in je stoel maar zo zijn er niet zo veel helaas. Dit jaar waren dat voor mij Triangle hmm en 1408 bleef ook hangen. (1408 is de enige Stephen King film waar ik me ooit ongemakkelijk bij ben gaan voelen, de laatste 20 jaar dan. De horrortrukendoos wordt er ff goed in opengetrokken. :D )

Terug
Naar boven