XXL Nutrition

Review Hot blood 2.0 - Scitec

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 1/10 -- Afrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Met HOT BLOOD 2.0 ga je elke training tot het uiterste!

Kenmerken Hot Blood 2.0:
    -Complexe Pre-Workout
    -5 hoogwaardige creatines
    -Focus en energie
    -Kracht, pomp en spiermassa
    -Carnitine & Acetyl-Carnitine
    -Aminozuren Matrix
    -Heel snel energie leveren aan de spieren
    -Vergroten van spiercelvolume
    -Stimuleren van NO (Stikstof Oxide)
    -Extra voedingstoffen naar je spieren
    -Meer uithoudingsvermogen
    -Suiker-en aspartaam-vrij
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Orange> Walgelijk
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 maatscheppen 30 minuten voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.Bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle levering binnen 24 uur, Gratis samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 16,90 voor 300 gram
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? een dikke vette NEE, de smaak is walgelijk, geen energie "rush" pomp is ver te zoeken

Mijn review:

Ik kocht dit supplement omdat ik goede reviews had gelezen en van mensen in de gym hoorde dat het een knaller was.

afijn, ik heb mijn potje besteld en had er een goed gevoel bij, het kwam snel binnen en ben dezelfde avond de Pre WO gaan drinken, de eerste slok viel nog mee, maar de rest heb ik met dichtgeknepen neus naar binnen moeten werken, dus ik naar de gym, motivatie was erg hoog, begon lekker te trainen maar t viel me al snel op dat ik zoals normaal vrij snel vermoeid raakte, en de pomp bleef ook nog weg, heb 2 uur gebeukt in de gym en nog steeds geen pomp, energie rush was ook helemaal nergens te bekennen, toen naar huis gegaan en toen in bed gaan liggen en sliep vrijwel meteen.

conclusie, deze Pre workout is bagger, is me 3e pot pre workout

Na Noxipro (Echt een Knaller)
Swollen (Mega energie en pomp)

heb de pot opgemaakt en zal het in het vervolg zeker niet meer bestellen, de prijs is erg aantrekkelijk maar voor dit geld kun je beter een pot agmatine/beta alanine/DMAA kopen.

Scitec_Nutrition_Hot_Blood.jpg

Je bloed kookt ervan zo furieus was je dat het niet werkte. Bedankt voor de review, 2 uur beuken in de gym vind ik niet echt verstandig.

Ik heb veel pre workout gebruikt, maar vind deze echt top, vooral de kracht en POMP

• Topic Starter Topic Starter
Je bloed kookt ervan zo furieus was je dat het niet werkte. Bedankt voor de review, 2 uur beuken in de gym vind ik niet echt verstandig.

2 uur trainen is altijd gewoon lekker, genoeg koolhydraatjes meenemen voor tussendoor, BCAA en goeie post WO shake, en heb genoeg energie en uithoudingsvermogen ervoor ;)

---------- Post toegevoegd 1 June 2013 om 03:03 ----------

Ik heb veel pre workout gebruikt, maar vind deze echt top, vooral de kracht en POMP

merkte helemaal niks, zelfs met 4 maatscheppen (dubbele dosering) helemaal noppes, geen pomp geen energie kick en zelfs een dipje en brandend maagzuur

2 uur trainen is altijd gewoon lekker, genoeg koolhydraatjes meenemen voor tussendoor, BCAA en goeie post WO shake, en heb genoeg energie en uithoudingsvermogen ervoor

En dan vind je het raar dat je pwo niet werkt...ze zeggen niet voor niks dat je pwo's op een lege maag moet nemen hoor.

2 uur trainen is altijd gewoon lekker, genoeg koolhydraatjes meenemen voor tussendoor, BCAA en goeie post WO shake, en heb genoeg energie en uithoudingsvermogen ervoor ;)
Waarom koop je niet gewoon caffeine en amino's? Ik heb letterlijk tientallen pwos genomen, maar niets haalt het bij genoeg caffeine met een aantal scheppen amino's.
En dan vind je het raar dat je pwo niet werkt...ze zeggen niet voor niks dat je pwo's op een lege maag moet nemen hoor.
Ligt er aan wat er in zit.

• Topic Starter Topic Starter

ik neem het op een lege maag en vreet tijden mijn training banaatje etc...

---------- Post toegevoegd 4 June 2013 om 11:29 ----------

Waarom koop je niet gewoon caffeine en amino's? Ik heb letterlijk tientallen pwos genomen, maar niets haalt het bij genoeg caffeine met een aantal scheppen amino's.

Ligt er aan wat er in zit.

heb ook amino's, en caffeine ben ik niet zo gek op

train ook liever zonder Pre WO maar deze Pre WO is gewoon slecht

Terug
Naar boven