MuscleMeat

Houdbaarheid Norditropin Groeihormoon

Pastasaus

Competitive Bodybuilder
Waardering
81
Heren,

Ik ben van plan Norditropin te gaan gebruiken.. Maar ik kan ze alleen van 45iu per pen krijgen..

Maar die moeten binnen 28dagen op..
Lees dit:
http://www.novonordisk.nl/documents/article_page/document/Injecteren_met_NordiFlex_GHT_NL.asp Klik op de blauwe tekst en dan opent een pdf bestand.. Ga naar blz 3 en daar staat het..

Na opening van de pen is hij nog goed tot 28 dagen in de koelkast..

Maar ik wil 1,5iu gaan zetten.. Maar dan hou ik nog 15iu over..

Als je die 45iu op wilt hebben binnen 28 dagen moet je 2,5iu zetten 5/7..

Is dan de overige gh dan meer goed?? Of kan ik et dan nog wel gebruiken..

Eten over de datum kan je ook nog wel n paar dagen later eten haha..

mwa ik zou zeggen als je er eentje op stuurt dan zal ik voor je testen of ie dan nog goed is......zet anders gewoon 7/7 et voila dan ben je er al bijna

• Topic Starter Topic Starter
Gehe jaja..

Ja maar dan kan ik net zo goed hogere dosis zetten.. Gaat mij er om dat ik et een duur geintje vind 1pen per 4weken.. Op 1,5iu kan ik er 6weken mee doen..

Lastig...

Ghehe, als je die nordi's zelf niet op gaat krijgen binnen de houdbaarheidsdatum mag je ze me wel opsturen hoor! :D

Jaja ik geloof et wel.. Iedereen wilt ze wel gratis hebben.. Dat zou toch een utopia zijn he.. Ongelimiteerd gh en aas..

hetzelfde geldt voor geno 36iu, moet ook binnen een maand gebruikt worden...
misschien opzoekt gaan naar andere nordis..je hebt ze ook van 30 iu en 15iu/cartridge..

Ja die heb ik liever.. Maarja.. Heeft deze gast niet.. En ik kan 45iu's voor een mooi prijsje krijgen.. Nog duur maar toch..

Ben je dus op genoodzaakt het hoger in te zetten, anders kan je het wegflokkeren. Ik heb tijdje de lagere versie gehad, was topspul, mooi restje om te zie of het evt is...... Drupje op je vinger en dan ruiken, moet naar manitol ruiken.

Hmm.. Owkee.. En met die genotropin mini quicks?

Die moet je als ze gemixt zijn binnen 24uur injecteren.. Maar dan moet je ook 6,2iu per dag zetten??

Is daar ook niet een andere oplossing voor?

Ik kan me niet indenken dat ik de eerste ben die tegen dit probleem aanloopt..

Ik zou dan een spuit geno per 3 dagen willen gebruiken..

Hmm.. Owkee.. En met die genotropin mini quicks?

Die moet je als ze gemixt zijn binnen 24uur injecteren.. Maar dan moet je ook 6,2iu per dag zetten??

Is daar ook niet een andere oplossing voor?

Ik kan me niet indenken dat ik de eerste ben die tegen dit probleem aanloopt..

Ik zou dan een spuit geno per 3 dagen willen gebruiken..

Je kan HGH toch langer bewaren wanneer je het zelf moet mixen?

Terug
Naar boven