Wil nog eens HST gaan proberen, een jaartje geleden ook al geprobeerd maar toen op de helft gestopt..
Ik wil dit schema gaan gebruiken (om en om):
Squat
Legcurl
Chin-up wide
One-arm row
Dips
Shruggs
Military press
Lateral raises
Dumbbell curls
Push down
standing calve raises
Leg press
Deadlift
Legcurl
Chin-up small
Benchpress
shruggs
Dumbbell shoulder press
Lateral raises
Barbell curls
Push down
Seated calve raises
Heb wel eens ooit zo'n soortgelijk schema gezien waar om de keer andere oefeningen voor dezelfde spiergroep gedaan wordt en lijkt me ook goed voor de afwisseling, wat denken jullie hiervan of toch beter dezelfde oefeningen aanhouden?
Ik ben ook nog aan t twijfelen tussen 1 of 2 werksets voor iedere oefening, wat raden jullie mij aan?
Ik wissel in de 2 verschillende schema's ook tussen rows en deadlift is dit verstandig of beter tussen 2 rows wisselen en dan met of zonder deadlift?
Hoop dat jullie hier wat antwoorden op hebben, probeer mezelf nu zo veel mogelijk te motiveren zodat ik het nu wel de volledige cyclus volhoudt.
Groeten Ronnie
Ik wil dit schema gaan gebruiken (om en om):
Squat
Legcurl
Chin-up wide
One-arm row
Dips
Shruggs
Military press
Lateral raises
Dumbbell curls
Push down
standing calve raises
Leg press
Deadlift
Legcurl
Chin-up small
Benchpress
shruggs
Dumbbell shoulder press
Lateral raises
Barbell curls
Push down
Seated calve raises
Heb wel eens ooit zo'n soortgelijk schema gezien waar om de keer andere oefeningen voor dezelfde spiergroep gedaan wordt en lijkt me ook goed voor de afwisseling, wat denken jullie hiervan of toch beter dezelfde oefeningen aanhouden?
Ik ben ook nog aan t twijfelen tussen 1 of 2 werksets voor iedere oefening, wat raden jullie mij aan?
Ik wissel in de 2 verschillende schema's ook tussen rows en deadlift is dit verstandig of beter tussen 2 rows wisselen en dan met of zonder deadlift?
Hoop dat jullie hier wat antwoorden op hebben, probeer mezelf nu zo veel mogelijk te motiveren zodat ik het nu wel de volledige cyclus volhoudt.
Groeten Ronnie

Een beetje bijkomen tussen zulke enorme energie-vreters door kan geen kwaad, imho.