XXL Nutrition

Huidplooimeter

FifT

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m81
Massa
83kg
Weet iemand van jullie toevallig waar ik goedkoop een huidplooimeter kan halen?
Op mijn sportschool hebben ze er geen, alleen een weegschaal die je vetpercentage meet maar dit is zeer onnauwkeurig.:(

Zag er laatst toevallig een liggen bij de kijkshop. Een electrische huidplooi meter. Ik meen me te herinneren dat hij 70 euri koste, kan me vergissen. Overgens wel veel geld imo

• Topic Starter Topic Starter
Kwam er net 1 tegen bij eas-nederland voor 6,95 maar twijfel ook of deze wel goed is. Weet iemand dit?

In de lokale fitness-shop lag hij op de toonbank voor Eu 12,50... dat valt toch alleszins mee ? (ok, het was een nogal dun plastic gevalletje, maar als je goedkoop wilt moet je niet ook tegelijkertijd degelijkheid verwachten).

bodyenfitshop.nl had/heeft ook die electronische huidplooimetertjes.
scheelt wel gek*t met opzoek tabellen etc etc

is dat ongeveer zelfde als
Fat Track II Gold - Digitale huidplooi vetmeter
deze ?

weet iemand of da ding een beetje goed is ?

bij beoordeling staat al
Werkt goed met 3 verschilende profilen (gebruikers) Wel wat variatie met het op de juiste manier vastpakken van een huidplooi (2-3 %)

maar hoe zit het voor de rest met het product ?
makkelijk te gebruiken ? snel stuk ?

Met de lage dollar zou ik toch voor bb.com gn, daar heb je hem reeds voor 28 euro met verzendkosten.

heb em net besteld
helaas naait paypal weer en is de koers volgens hun 1,37 maarja scheelt niet zoveel koste nu 29 euro en wat centen

bedankt voor de tip

is dat ongeveer zelfde als
Fat Track II Gold - Digitale huidplooi vetmeter
deze ?

weet iemand of da ding een beetje goed is ?

bij beoordeling staat al
Werkt goed met 3 verschilende profilen (gebruikers) Wel wat variatie met het op de juiste manier vastpakken van een huidplooi (2-3 %)

maar hoe zit het voor de rest met het product ?
makkelijk te gebruiken ? snel stuk ?

die bedoelde ik precies!

zelf ben ik met meten gekapt.. teveel gedoe vind ik. had moeite om betrouwbare metingen te doen (zal wel aan mij liggen).

die bedoelde ik precies!

zelf ben ik met meten gekapt.. teveel gedoe vind ik. had moeite om betrouwbare metingen te doen (zal wel aan mij liggen).

altijd leuk om te horen net nadat ik em besteld heb :P
naja ik zal is kijken of het bevalt

sorry :)
ben wel benieuwd hoe het jou bevalt !
dus laat nog s wat horen in dit topic zou ik zeggen.

succes ermee!

verzenden kost 1 week ( 7 tot 9 dagen ) als ik em binne heb dan laat ik het wel weten

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de tips :thumbs:
zal er eens een gaan aanschaffen, weet ik tenminste zeker of ik wat progressie boek met cutten

ok dus als ik een vochtafdrijver gebruikt en men broek zakt van men kont
dan is men vetpercentage ook gezakt

TOF

my point is
ik hecht meer waarde aan huidplooimeter dan aan riem of spiegel

altijd leuk om te horen net nadat ik em besteld heb :P
naja ik zal is kijken of het bevalt

Ik heb ook die Fat Track II. 't Is idd wel even oefenen voor je betrouwbare metingen bekomt. Ik meet alles altijd 3 keer en neem daar het gemiddelde van. Hoe accuraat die dingen nu precies zijn... Het zal wel in de buurt komen, maar 100% klopt het nooit natuurlijk. Deze meet op 3 punten, maar je hebt ook apparaten die op 7 plaatsen meten.

Terug
Naar boven