MuscleMeat

Huidplooimeter

Fat Track II Gold - Digitale huidplooi vetmeter: Deze heb ik dus laatst ook aangeschaft, ik moet zeggen ben er niet echt over te spreken, wijkt voor mijn gevoel te veel af en is niet nauwkeurig tenzij je op PRECIES dezelfde plek je meting elke keer doet wat bijna niet te doen is.

hmm heb em nog niet binnen maar het kan nog tot dinsdag dan is het 9 dagen
maar ik probeerde net in te loggen bij bb.com en men account bestaat niet meer :S

Het kan tot 14 'werkdagen' duren, no need to worry.

ondertussen 19 dagen verder ofzo :P
al contact opgenomen met bb.com en volgens hun stond pakketje bij de duane.
en vandaag kwam dan eindelijk men pakketje binnen.

was even wennen hoe die werkte maar omzich istie heel simpel
ik vind het knopje van meting wel heel lichtjes gaan.

meetpunten zijn wel heel belangrijk. ik meende dat iemand een keer een link had naar filmpjes waar je precies moest meten ?

eerste paar keer meten ging iig helemaal fout ik kwam op 9% ofzo terwijl ik zelf al wist dat het hoger was.
100 metingen verder :P kwam ik elke keer op hetzelfde neer tussen de 15.6 en 15.9
wat naar mijn weten redelijk klopt ( ik dacht zelfs dat het ietsie meer was )

is dat ongeveer zelfde als
Fat Track II Gold - Digitale huidplooi vetmeter
deze ?

weet iemand of da ding een beetje goed is ?

bij beoordeling staat al
Werkt goed met 3 verschilende profilen (gebruikers) Wel wat variatie met het op de juiste manier vastpakken van een huidplooi (2-3 %)

maar hoe zit het voor de rest met het product ?
makkelijk te gebruiken ? snel stuk ?

Behalve dat hij beetje moeilijk aan gaat en je hard op de knopjes moet drukken werkt het goed. Vandaag voor het eerst gebruikt :D

vind die fattrack twee wel werken even wennen en dan lukt het wel ....wel elke keer proberen om op dezelfde punten te meten dan is het wel oke

is dat ongeveer zelfde als
Fat Track II Gold - Digitale huidplooi vetmeter
deze ?

weet iemand of da ding een beetje goed is ?

bij beoordeling staat al
Werkt goed met 3 verschilende profilen (gebruikers) Wel wat variatie met het op de juiste manier vastpakken van een huidplooi (2-3 %)

maar hoe zit het voor de rest met het product ?
makkelijk te gebruiken ? snel stuk ?
riggard hier, post ff via sophie haar account, heb deze meter zelf ook en ben er zeer tevreden over, het is ff oefenen, maar na hem zo'n half jaar te hebben en al 1 batterij te hebben versleten heb ik het redelijk onder de knie. en meet zo rond de 0,5% verschil max.

makkelijk in gebruik en ook niet snel stuk

die bedoelde ik precies!

zelf ben ik met meten gekapt.. teveel gedoe vind ik. had moeite om betrouwbare metingen te doen (zal wel aan mij liggen).
oefening baart kunst...

Fat Track II Gold - Digitale huidplooi vetmeter: Deze heb ik dus laatst ook aangeschaft, ik moet zeggen ben er niet echt over te spreken, wijkt voor mijn gevoel te veel af en is niet nauwkeurig tenzij je op PRECIES dezelfde plek je meting elke keer doet wat bijna niet te doen is.
veel oefenen, wat ook een manier is, geloof dat layne norton eht ook zo doet,:
huidplooi pakken, tang erop zetten, zo hard mogelijk knijpen tot je niet verder kan en blaauwe knopje indrukken en bij je vetpercentage dat je zo meet vervolgens zo'n 3% optellen, dan heb je ook een aardige schatting

ondertussen 19 dagen verder ofzo :P
al contact opgenomen met bb.com en volgens hun stond pakketje bij de duane.
en vandaag kwam dan eindelijk men pakketje binnen.

was even wennen hoe die werkte maar omzich istie heel simpel
ik vind het knopje van meting wel heel lichtjes gaan.

meetpunten zijn wel heel belangrijk. ik meende dat iemand een keer een link had naar filmpjes waar je precies moest meten ?

eerste paar keer meten ging iig helemaal fout ik kwam op 9% ofzo terwijl ik zelf al wist dat het hoger was.
100 metingen verder :P kwam ik elke keer op hetzelfde neer tussen de 15.6 en 15.9
wat naar mijn weten redelijk klopt ( ik dacht zelfs dat het ietsie meer was )
ik heb thuis een link op mijn pc, die zal ik binnenkort even posten, hij staat ook in mijn artikel over huidplooimeters in de artikels leden sectie

Gr riggard

Riggard dat zou wel eens kunnen kloppen ja zo een drie procent er bij optellen dat idee had ik ook al ;maar het is een indicatie wat er gebeurt he of je vet kwijt raakt of net niet.

Terug
Naar boven