Fitness Seller

Huidscheurtjes bij de schouders/oksels

patta

Cool Novice
Waardering
0
Hoi, ik ben laartse maanden lekker aan het trainen en nu zie ik bij mij schouders/borst/oksels allemaal scheurtjes onstaan, soort van striee.

Ik hoorde laatst dat je door middel van een soort drankje/pilletje ofzo dat tegen kan gaan? weten jullie hier iets van of weten jullie misschien hoe ik het anders tegen kan gaan, want vindt het heel erg lelijk!

Nope, je kunt er niks aan doen. Het wordt veroorzaakt door een te snelle groei die de huid niet kan bijhouden en ook door een verhoogd stress hormoon (ben ff de naam kwijt).

• Topic Starter Topic Starter
oke, dus een advies is minder hard trainen? ik gebruik gewoon mn eiwitten en daar naast een RPM mss dat dat product het ook kan veroozaken door de snelle groei?

Dat moet je zelf weten. Het is maar wat je belangrijker vind, géén straie en langzaam groeien of wat straie die later wat minder fel van kleur zijn en snel in spiermassa inkomen.

Hier heb je een groot topic over het onderwerp:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f172/striemen-55049/

Striemen zijn een teken dat je vooruitgang boekt. Wees er blij mee zolang ze niet op je hoofd zitten :D

of het laat zien dat je een k*t huid hebt die niet echt rekbaar is.... ik ga harder vooruit dan mijn trainings partner, hij heeft striemen... ikkuh neit

Battlescars!

HEY JONGENS ik heb ff een heeel dringend vraage, welke verhouding in voeding moet ik gebruiken om the cutten 30-40-30 ??? met dat 30% vet uit je totale calorie word ik een bolle vetz*k??

welke verhouding is nou juist om te cutten!!!!!!dankjewel voor jullie hulp alvast

Terug
Naar boven