AndroidHealthClinic

huisdokter en controle

boforli

Huge Freak
Waardering
310
is het eigenlijk wel verstandig om aan je huisdokter te vertellen dat je anabolica neemt...??Gaat de ziekenkas zich niet gaan terugtrekken als je iets aan je hart krijgt ofzow,vermits alles in je medisch dossier vermeld staat??
Want anabolen zijn tenslotte nog steeds verboden midddelen....

Mss toch beter vertellen dat je met sportvoeding bezig bent ipv anabolen ?
Ik heb al n andere huisarts moeten zoeken,omdat die lul erover praatte tegen mijn ouders,die ook bij die arts gaan.En omdat hij daar niet echt over te spreken was.
Wat zijn ddit voor dokters,je moet toch vertrouwd met ze kunnne praten over zo'n dingen?!

Volgende week ga ik bij n erkende sportarts op bezoek,ik hoop dat met deze mens er wel over te praten valt.

gewoon goede huisarts zoeken man!

Kwestie van inschatten.
Normaal gezien zou ik er eerlijk over zijn.

Maar als je een klacht hebt die gezien je eigen ervaring niets met de aas te maken heeft, en je arts best wel eens een bevooroordeelde diagnose zal stellen, zeg ik het niet.

Je kunt er beter eerlijk over zijn tegen je huisarts,bij een operatie of iets anders komen ze er toch wel achter.De meeste artsen zien ook wel dat je puur natuur bent.

En het maakt niet uit voor de verzekering want dat zouden ze rokers ook kunnen aanpakken.

Je kunt er beter eerlijk over zijn tegen je huisarts,bij een operatie of iets anders komen ze er toch wel achter.De meeste artsen zien ook wel dat je puur natuur bent.

En het maakt niet uit voor de verzekering want dat zouden ze rokers ook kunnen aanpakken.

Eerlijk zijn is in de meeste gevallen beter ja, maar maak me niet wijs dat de meeste doktoren het kunnen zien.
Meesten weten namelijk geen donder van bodybuilding.

Ik heb al n andere huisarts moeten zoeken,omdat die lul erover praatte tegen mijn ouders,die ook bij die arts gaan.En omdat hij daar niet echt over te spreken was.

in principe kan je die huisarts aanklagen omdat hij zijn beroepsgeheim niet heeft gerespecteerd. hij mag zelf niks tegen je ouders zeggen!

dit is natuurlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan, dus gewoon een andere huisarts zoeken is de boodschap!

de ziekteverzekering zal altijd tussenkomen, laat je niks wijsmaken.
wat zouden ze anders met al die junkies doen..

laat je niet afschrikken of iets wjsmaken
gewoon andere arts zoeken!
één die je kunt vertrouwen

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter

wel,je kan ook zeggen dat je supplementen neemt,dat beschouwen ze ook als anabolica....

dus conclussie : ziekenkas zal zich nooit terugtrekken.
tis maar te hopen,je weet maar nooit,beddankt voor reacties iig

Eerlijk zijn is in de meeste gevallen beter ja, maar maak me niet wijs dat de meeste doktoren het kunnen zien.

je moet zowiezo hierover eerlijk kunnen zijn vind ik, als je ooit in t ziekenhuis terecht komt,weten ze tenminste dat ze er rekening mee moeten houden dat je anabolen hebt gebruikt. Die huisdokter weet mijn hele kuurverleden iig

artsen hebben daar idd geen bal verstand van. de meeste arsten doen zich slimmer voor dan dat ze zijn, vaak genoeg gezien op mijn werk.

is het eigenlijk wel verstandig om aan je huisdokter te vertellen dat je anabolica neemt...??Gaat de ziekenkas zich niet gaan terugtrekken als je iets aan je hart krijgt ofzow,vermits alles in je medisch dossier vermeld staat??
Want anabolen zijn tenslotte nog steeds verboden midddelen....

Mss toch beter vertellen dat je met sportvoeding bezig bent ipv anabolen ?
Wat zijn ddit voor dokters,je moet toch vertrouwd met ze kunnne praten over zo'n dingen?!

Volgende week ga ik bij n erkende sportarts op bezoek,ik hoop dat met deze mens er wel over te praten valt.

Huisartsen mogen hierover niet met je ouders praten, tenzij je minderjarig bent en daar zit zelfs nog een bepaalde leeftijd aan vast. Daarnaast zou ik het vertellen als het pas nodig is, als je merkt dat het niet goed met je gaat of dat je klachten hebt.

je moet zowiezo hierover eerlijk kunnen zijn vind ik, als je ooit in t ziekenhuis terecht komt,weten ze tenminste dat ze er rekening mee moeten houden dat je anabolen hebt gebruikt. Die huisdokter weet mijn hele kuurverleden iig

Als ik in het ziekenhuis terecht kom zal ik het wel vertellen, of mn omgeving als ik het niet meer kan:D

Maar waar houden ze dan in godsnaam rekening mee denk je?

Terug
Naar boven