AndroidHealthClinic

hulp afvallen.

ashraf

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
84kg
Vetpercentage
19%
hallo,
ik ben momenteel bezig met Cutten.
ik weegde eerst 94 kg en ben binnen 4 maanden naar 84 gegaan.
toen nam ik een pauze van 3 maanden luiheid :D
na dat heb ik een tijdje getrained en gedaald naar 81 toen helaas weer niks gedaan :S en stijgde ik naar 84 ik had een belofte gemaakt aan me zelf om niet nooit meer aan te komen ( behalve spiermasse :p ) iedergeval ik ben weer begonnen met trainen vooral cardio weeg momenteel 79-80 kg.
ik heb een eetschema gemaakt om van 84 naar 79-80 kg te gaan ik heb dit bereikt dmv :

Maandag : 40 min cardio rpm 85 hartslag circa 155
dinsdag : gym school :P
woensdag : 20 min krachtraining 20 min cardio
donderdag : niks
vrijdag : 40 min cardio rpm 85 hartslag circa 155
zaterdag :40 min cardio rpm 85 hartslag circa 155
zondag : 40 min cardio rpm 85 hartslag circa 155

ik heb alleen het gevoel dat ik langzaam afval wat ik als raar ervaar vanwege het feit dat ik best veel ervoor doe.

ik zou graag tips willen om sneller beter af te vallen dus niet spiermassa verliezen maar gewoon puur vet. En zouden jullie aub ook me voedingsschemawillen bekijken om tips te geven.

ik ben gedeelte endomorph mesomorph denk ik :o.
wat ik altijd grappig heb gevonden ik het feit dat me borstkas altijd groter was dan me buik :P

iedergeval alvast bedankt voor de tips

mvg ashraf

Bijlagen

*Woog, steeg.

KT>Cardio

Je voedingsschemais denk ik niet verkeerd, wat is je onderhoud?

• Topic Starter Topic Starter
2750 kcal
sorry voor de grammaticale foutjes

Meer eten. Je glijdt langzaam in starvation mode. Je cut 500 op je voeding en je cut 500 met je cardio (1000 kCal verschil met wat je nodig hebt). Het zal er om hangen, maar ik denk wel dat je zo sneller op een plateau zit.

Daarnaast doe je te weinig KT en ook nog eens heel kort (wat niet per se fout is in de cut). Ik kan me niet voorstellen dat je daarmee al je spieren kunt vasthouden. Pak minstens 3 dagen waarop je KT doet. Als je beginner bent: doe fullbody. Minder spier = lager metabolisme, dat wil je dus niet.

Ik zou zeggen:

- Maak een degelijk KT-schema. En hou je er aan!
- Eet 2 weken op onderhoud en glij dan langzaam de cut in. Je kunt dan fris beginnen en je "reset" je metabolisme.
- Cut niet teveel op voeding. Zeker niet als je cardio doet. (maak dan ook echt het verschil met cardio). Minder eten zorgt er ook voor dat je metabolisme sneller daalt.

• Topic Starter Topic Starter
okey bedankt voor de tip taste of fire maar het lijkt me een beetje zwaar om nog eens 3 keer per week 45 minuten per keer krachtraining te doen + cardio maar als het helpt dan ben ik wel bereid om het te doen ook zal ik iets meer eten ik denk mischien wat meer gezonde vetten of zoiets mischien 2 complete eitjes erbij :D
okey bedankt voor de tips en wat voor onderhoud geld ik heb net 1 week op onderhoud :p dus komt goed uit.

Bedankt mvg Ashraf

Begin met 3 x KT 45-60min en 3 x Cardio 30-45min (op niet KT dagen) en schroef om de twee weken (of vaker als dat nodig is) je Cardio omhoog (qua tijd of sessies).

Terug
Naar boven