ashraf
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 19%
hallo,
ik ben momenteel bezig met Cutten.
ik weegde eerst 94 kg en ben binnen 4 maanden naar 84 gegaan.
toen nam ik een pauze van 3 maanden luiheid
na dat heb ik een tijdje getrained en gedaald naar 81 toen helaas weer niks gedaan :S en stijgde ik naar 84 ik had een belofte gemaakt aan me zelf om niet nooit meer aan te komen ( behalve spiermasse
) iedergeval ik ben weer begonnen met trainen vooral cardio weeg momenteel 79-80 kg.
ik heb een eetschema gemaakt om van 84 naar 79-80 kg te gaan ik heb dit bereikt dmv :
Maandag : 40 min cardio rpm 85 hartslag circa 155
dinsdag : gym school
woensdag : 20 min krachtraining 20 min cardio
donderdag : niks
vrijdag : 40 min cardio rpm 85 hartslag circa 155
zaterdag :40 min cardio rpm 85 hartslag circa 155
zondag : 40 min cardio rpm 85 hartslag circa 155
ik heb alleen het gevoel dat ik langzaam afval wat ik als raar ervaar vanwege het feit dat ik best veel ervoor doe.
ik zou graag tips willen om sneller beter af te vallen dus niet spiermassa verliezen maar gewoon puur vet. En zouden jullie aub ook me voedingsschemawillen bekijken om tips te geven.
ik ben gedeelte endomorph mesomorph denk ik
.
wat ik altijd grappig heb gevonden ik het feit dat me borstkas altijd groter was dan me buik
iedergeval alvast bedankt voor de tips
mvg ashraf
ik ben momenteel bezig met Cutten.
ik weegde eerst 94 kg en ben binnen 4 maanden naar 84 gegaan.
toen nam ik een pauze van 3 maanden luiheid

na dat heb ik een tijdje getrained en gedaald naar 81 toen helaas weer niks gedaan :S en stijgde ik naar 84 ik had een belofte gemaakt aan me zelf om niet nooit meer aan te komen ( behalve spiermasse
) iedergeval ik ben weer begonnen met trainen vooral cardio weeg momenteel 79-80 kg.ik heb een eetschema gemaakt om van 84 naar 79-80 kg te gaan ik heb dit bereikt dmv :
Maandag : 40 min cardio rpm 85 hartslag circa 155
dinsdag : gym school

woensdag : 20 min krachtraining 20 min cardio
donderdag : niks
vrijdag : 40 min cardio rpm 85 hartslag circa 155
zaterdag :40 min cardio rpm 85 hartslag circa 155
zondag : 40 min cardio rpm 85 hartslag circa 155
ik heb alleen het gevoel dat ik langzaam afval wat ik als raar ervaar vanwege het feit dat ik best veel ervoor doe.
ik zou graag tips willen om sneller beter af te vallen dus niet spiermassa verliezen maar gewoon puur vet. En zouden jullie aub ook me voedingsschemawillen bekijken om tips te geven.
ik ben gedeelte endomorph mesomorph denk ik
.wat ik altijd grappig heb gevonden ik het feit dat me borstkas altijd groter was dan me buik

iedergeval alvast bedankt voor de tips
mvg ashraf