XXL Nutrition

Hulp bij keuze kuur

• Topic Starter Topic Starter
Er zit 5000iu HCG in een vial. Als je dat mengt met 1ml water uit de ampul dan krijg je dus 5000iu HCG per ml.
Als je die 1 ml over 10 spuitjes verdeelt, dus 0,10ml per spuitje, dan heb je 500iu HCG per spuitje. Goed voor 5 weken als je 2x 500iu per week zet.

Hmm ben al mee zover, maar 0,10 ml in een spuitje is toch niet makkelijk? Of bestaan er zulke spuitjes?
Of kan het ook aangelengd worden met fysiologisch water?

---------- Toegevoegd om 12:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:43 ----------

Heb het gevonden ☺ ik ga 5 ml bac water mengen met de 5000ui.
Zo kan ik makkelijker 2 x pw 250 ui zetten.
Maar wanneer best prikken dan? Ik prik de test en de geen woensdag en zondag. Dus De hcg ook op die dagen?

Hmm ben al mee zover, maar 0,10 ml in een spuitje is toch niet makkelijk? Of bestaan er zulke spuitjes?
Of kan het ook aangelengd worden met fysiologisch water?

---------- Toegevoegd om 12:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:43 ----------

Heb het gevonden ☺ ik ga 5 ml bac water mengen met de 5000ui.
Zo kan ik makkelijker 2 x pw 250 ui zetten.
Maar wanneer best prikken dan? Ik prik de test en de geen woensdag en zondag. Dus De hcg ook op die dagen?
In een slinspuitje gaat een ml. Ik neem aan dat je die hebt? Daar staan 10 streepjes op. Elk streepje is 0,1ml. Je kunt het uiteraard ook met meer water mengen.
Ik zet het zelf op maandag en vrijdag, maar in jouw geval is woensdag en zondag ook prima.
Ik zou overigens 2x 500iu zetten. Twee keer 250iu is veel te weinig.

Bedankt iedereen voor de reacties.
Kga even korte samenvatting maken om te zien of ik alles goed begrepen heb

Dus ik prik de woensdag en de zondag telkens de test + tren en direct erna de hcg
Kwestie van trainingsschema... Beter alles 2x per week trainen of alles 1x met een extra dzg voor spiergroep die wat achterloopt?

Bedankt iedereen voor de reacties.
Kga even korte samenvatting maken om te zien of ik alles goed begrepen heb ��

Dus ik prik de woensdag en de zondag telkens de test + tren en direct erna de hcg
Kwestie van trainingsschema... Beter alles 2x per week trainen of alles 1x met een extra dzg voor spiergroep die wat achterloopt?

Ik zou gwn diehard met zware kilo's trainen. Ik doe meestal wnr et dan nog goed aanvoelt een tweede x in 1 week zelfde spiergroep trainen maar dan doe ik meestal maar 1 of 2 oefeningen en wat lichter trainen dan tot ik een pomp zie en hard aanvoelt. Zoiets voel je zelf het best aan. Rustrust en rusttt.. belangrijkst dat je er een dag of et liefst twee dagen tussen laat dan

Je groeit in de rust en niet in de sportschool. Dus niet te veel oefeningen, korte sets en veel gewicht! Voor de rest goed eten en goed rusten. Met AAS is dat niet anders (hoogstens wat meer eiwitten omdat je eiwitsynthese hoger is met AAS).

Heb juist nog een vrzagje. Ik gebruik de 0,8 x 40mm naalden om in mijn gluten te injecteren. Woensdag mijn eerste gezet. In principe kan het toch geen kwaad indien de naald er volledig ingaat? Of Is het beter om de naald er de helft in te doen?

Heb juist nog een vrzagje. Ik gebruik de 0,8 x 40mm naalden om in mijn gluten te injecteren. Woensdag mijn eerste gezet. In principe kan het toch geen kwaad indien de naald er volledig ingaat? Of Is het beter om de naald er de helft in te doen?

Kan eerder kwaad als je die naald er niet volledig in drukt.

OK dank u wel :)

Als ik deze week in gluten doe, kan ik de week erna ook in mijn quads injecteren of beter gewoon altijd in glutes?

Ik vind het niet zo evident om telkens maar 2 x125mg per week test e te zetten.
Kan ik gewoon niet de woensdag 1ml test e + 1ml tren e zetten en de zondag 1ml tren e??

Wat raden jullie aan?

Terug
Naar boven