XXL Nutrition

Hulp bij Keuze!!

Samsungs4

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
14%
Hallo mede sporters,

Allereerst lees ik al een aantal jaren op dit forum voor voeding, oefeningen etc.
Ik wil beginnen aan mijn eerste kuur maar twijfel tussen een aantal kuurtjes.
Ik train al vanaf mijn 18 en ben nu 24 jaar. ik weeg 91 kilo en ben 183cm
Mijn lichaamsvet zit rond de 14%. Mijn doel is om 84-85 te wegen met 8-10% vet.
Ik train 3 tot 5 dagen en voetbal daarnaast ook 3 x in de week.
Trainschema

dag 1 Borst Triceps
dag 2 Rug Biceps
dag 3 Schouders nek benen

Ik twijfel tussen winstrol oral, anavar oral, winstrol inject en 10 weken test e 500 mg( 1 x per week inject) met een nakuur van nova 20 mg per dag 4 weken direct na de laatste spuit.

IK hoop dat jullie mij kunnen helpen en tips hebben.

Alvast bedankt.

Zou cutten naar 10% en dan pas kuur pakken. Je doel kun je zonder aas doen.

voedings aanpassen totdat je op 8a10 procent vet zit.

als je dan niet tevreden ben over de massa een kuur pakken.

Goed te doen zonder kuur, zou eerst dat proberen dmv goede voeding.

Na kuur pas starten bij test-e na 2 weken na de laatste inject. En beter eerst naar 10% en dan massa pakken heb je denk ik meer aan.

• Topic Starter Topic Starter
Dankje wel. wacht er dan nog wel ff mee. zal is wat meer cardio proberen te doen.

Heel verstandig. Zoals anderen al zeiden: Met jouw doelstelling heb je helemaal geen roids nodig. Als jij zonder al te veel spierverlies cut richting de 10% zul je zeer waarschijnlijk al rond/boven je streefgewicht zitten. Reken maar na...

stel dat ik een keuze zou moeten maken tussen de kuurtjes die ik aangaf. welke zouden jullie kiezen en waarom.
Puur ff intresse:)

Test E en Bold/Primo, omdat dit kwaliteits massa oplevert. Verder anavar omdat deze ook kwaliteits massa oplevert maar wel erg hoog gedoseerd moet worden en dit zeker prijzig is..

Verder zou ik clomid pakken als nakuur omdat dit je ballen met een directe aanpak weer zal laten functioneren . Waarbij nolvadex meer de oestrogeen onder controle houd waardoor je test omhoog zal gaan(indirect je ballen weer laat functioneren )

Just my2cents

Test E en Bold/Primo, omdat dit kwaliteits massa oplevert. Verder anavar omdat deze ook kwaliteits massa oplevert maar wel erg hoog gedoseerd moet worden en dit zeker prijzig is..

Verder zou ik clomid pakken als nakuur omdat dit je ballen met een directe aanpak weer zal laten functioneren . Waarbij nolvadex meer de oestrogeen onder controle houd waardoor je test omhoog zal gaan(indirect je ballen weer laat functioneren )

Just my2cents

Louter uit interesse, spreek je uit ervaring?

Louter uit interesse, spreek je uit ervaring?

Nee, ik spreek uit kennis die ik opgedaan heb door research te doen. Ook heb ik contacten in de bb wereld waar ik wel eens vragen aan stel uit nieuwsgierigheid omdat AAS zeer interessant is.

Nee, ik spreek uit kennis die ik opgedaan heb door research te doen. Ook heb ik contacten in de bb wereld waar ik wel eens vragen aan stel uit nieuwsgierigheid omdat AAS zeer interessant is.

Sorry dat ik het zeg, maar je geeft/bent een schoolvoorbeeld van papegaaien waar ik me hier in de AAS sectie de laatste tijd steeds vaker aan stoor. Ik ruik gewoon dat je wat theorie over een Cools kuurtje oplepelt en ergens ooit iets over Clomid gelezen hebt. Geloof me, de praktijk ligt iets anders. Er is een reden waarom een hoop mensen niet met clomid nakuren. Persoonlijk werd ik er bijv. zo scheel als een kanarie van... :D

Op zich siert het je dat je mensen wilt helpen, maar iets minder stellig je theorie verkondigen lijkt me handig...

Just my 2 cents...

Sorry dat ik het zeg, maar je geeft/bent een schoolvoorbeeld van papegaaien waar ik me hier in de AAS sectie de laatste tijd steeds vaker aan stoor. Ik ruik gewoon dat je wat theorie over een Cools kuurtje oplepelt en ergens ooit iets over Clomid gelezen hebt. Geloof me, de praktijk ligt iets anders. Er is een reden waarom een hoop mensen niet met clomid nakuren. Persoonlijk werd ik er bijv. zo scheel als een kanarie van... :D

Op zich siert het je dat je mensen wilt helpen, maar iets minder stellig je theorie verkondigen lijkt me handig...

Just my 2 cents...

Ik heb nog nooit iets van Cools' gelezen over zijn ideeën mbt AAS. En dat over Clomid heb ik helemaal niet Gelezen ergens. Maargoed. Ik zal mijn ge-papegaai wel stoppen en mensen die zich hier aan ergeren met rust laten.

Just one question for you ArieLex, waar worden tamoxifen en Clomid buiten bb voor gebruikt in de medische wereld?

Dus je hebt er geen ervaring mee en je hebt er ook helemaal niets over gelezen? Interesting...
Nee, ik heb het gehoord van iemand die veel kennis heeft met betrekking tot AAS.

---------- Post toegevoegd 23 September 2013 om 19:38 ----------

Maar om antwoord te geven op mijn eigen vraag. Nolvadex wordt gebruikt bij borst kanker van vrouwen en clomid wordt bij mannen gebruikt om de vruchtbaarheid te bevorderen. En dus in een directe pathway je testo verbeterd, nu zitten hier nog wel tussenstappen tussen... Maar daarom clomid dus als nakuur. Je hoeft clomid niet op 200mg te doseren, 100-150mg Max is voldoende. Voor de eerste twee weken.

Nee, ik heb het gehoord van iemand die veel kennis heeft met betrekking tot AAS.

Maar om antwoord te geven op mijn eigen vraag. Nolvadex wordt gebruikt bij borst kanker van vrouwen en clomid wordt bij mannen gebruikt om de vruchtbaarheid te bevorderen. En dus in een directe pathway je testo verbeterd, nu zitten hier nog wel tussenstappen tussen... Maar daarom clomid dus als nakuur. Je hoeft clomid niet op 200mg te doseren, 100-150mg Max is voldoende. Voor de eerste twee weken.

http://wiki.dutchbodybuilding.com/Nolvadex

"Hoewel ze nagenoeg vergelijkbare verbindingen hebben qua structuur, beschouwen weinig mensen Clomid en Nolvadex als soortgelijk. Dit is niet alleen een vaak voorkomende mythe bij de steroïdengebruikers maar zelfs in de medische gemeenschap"

Dat je me de maat probeert te nemen met Jip&Janneke wikipedia kennis, vind ik tot daar aan toe, maar zorg dan in ieder geval dat je zelf je huiswerk hebt gedaan. Clomid wordt primair aan vrouwen voorgeschreven...

I rest my case. :)

@ts: Ik neem aan dat je weet dat je winny inject eod of beter nog dagelijks moet zetten? Volgens mij ben je in de veronderstelling dat je die samen met je test e 1x per week hoeft te zetten.

Verder spel je nolva als: nova. Is dit een typ fout?

Ik denk dat je nog niet zo heel veel hebt gelezen over steroïden.

Succes met je kuur. Want die ga je toch wel doen.

ga voorlopig nog niet kuren... wil alleen goed voorbereid zijn voor wanneer ik er aan begin;)

Hallo mede sporters,

Allereerst lees ik al een aantal jaren op dit forum voor voeding, oefeningen etc.
Ik wil beginnen aan mijn eerste kuur maar twijfel tussen een aantal kuurtjes.
Ik train al vanaf mijn 18 en ben nu 24 jaar. ik weeg 91 kilo en ben 183cm
Mijn lichaamsvet zit rond de 14%. Mijn doel is om 84-85 te wegen met 8-10% vet.
Ik train 3 tot 5 dagen en voetbal daarnaast ook 3 x in de week.
Trainschema

dag 1 Borst Triceps
dag 2 Rug Biceps
dag 3 Schouders nek benen

Ik twijfel tussen winstrol oral, anavar oral, winstrol inject en 10 weken test e 500 mg( 1 x per week inject) met een nakuur van nova 20 mg per dag 4 weken direct na de laatste spuit.

IK hoop dat jullie mij kunnen helpen en tips hebben.

Alvast bedankt.

Ik zou het trainingschema anders doen;

1) Borst, schouders, triceps
2) Rug, biceps
3) Benen (squatten!)

Terug
Naar boven