- Waardering
- 184
Die had ik ook al gezien maar dat is dan weer niet echt mijn smaak... Wou gewoon de basic kleuren

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Misschien kun je hun hoofdkantoor contacten en vragen waar ze eventueel nog in de winkel te koop kunnen zijn. Het lijkt mij een basic collectie en die komen toch vaak terug in de collectie. Good luck.

Denk je echt dat die shirts zo duur in productie zijn? Kosten waarschijnlijk geen drol om te maken, vervolgens hang je er een merknaam op en zijn er gekkies die denken dat het beter is want merk.Das bijna aan weggeefprijzen
Soms vraag ik me af hoe ze tshirts zo goedkoop kunnen maken aan bv 5 euro /stuk.
Maar hier vraag ik me toch af hoe ze ze zo duur kunnen maken. Katoen van op mars?
Denk je echt dat die shirts zo duur in productie zijn? Kosten waarschijnlijk geen drol om te maken, vervolgens hang je er een merknaam op en zijn er gekkies die denken dat het beter is want merk.

Goed puntMet mn katoen op mars moet je toch wel weten dat ik het niet serieus meen of niet? ? ?![]()

2016 kan je echt niet meer met flowerprint shirts komen

2016 kan je echt niet meer met flowerprint shirts komen![]()
2016 kan je echt niet meer met flowerprint shirts komen![]()
Ouwe hippie ben je ook!!!