XXL Nutrition

Hulp bij TRT (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik deed dit voor spiermassa, energie, anti depressiva, minder angst, minder gewrichtspijn en simpelweg omdat ik geen lage testowaardes wil accepteren. Daarnaast heb ik de ziekte van peyronie en ben ik bijna impotent (was ik al voor gebruik) en test hielp mij ook op dot gebied enigzinds. Ik snap het als je mijn keuzes slecht vind, maar voor mij is het echt duidelijk dat ik dit wil en in amerika zijn er idd genoeg mensen die het op mijn manier doen en ik kan mij bijna nietvoorstellen dat het hier ECHT onmogelijk is.. dus daarom blijf ik vragen/zoeken. Er is vast wel IEMAND die me kan helpen.

Mijn eigen trt ging trouwens prima, alleen vind ik het idee van illegaal bestellen en alles op eigem houtje doen niet ideaal, maar nog steeds beter dan samenwerken met artsen die mij niet snappen.
 
naar america verhuizen.
 
Ooit op een dag is dat een optie, maar tot die tijd moet ik toxh nog even verder kijken. Niemand die zijn middelen krijgt via een arts? Dat vind ik maar moeilijk te geloven.
 
Ooit op een dag is dat een optie, maar tot die tijd moet ik toxh nog even verder kijken. Niemand die zijn middelen krijgt via een arts? Dat vind ik maar moeilijk te geloven.
zoals ik al zij sommigen krijgen sust.. en dan 1 prikje per 3 weken dus daar schiet je geen reed mee op.

en dit is nederland daar zijn we nog niet zo ver op trt gebied.
 
Zet dan 250 mg test p.w. als je je daar beter bij voelt. Zo duur is dat niet. Tot je uiteindelijk via een arts wat weet te krijgen.
 
Ik weet dat er in volendam wat artsen zitten die voorschrijven. Maatje van me laat zich zelfs prikken door zn dokter... Mijn dokter hoef ik dat niet te vragen hoor, die vind al dat kuren maar niks
 
Ooit op een dag is dat een optie, maar tot die tijd moet ik toxh nog even verder kijken. Niemand die zijn middelen krijgt via een arts? Dat vind ik maar moeilijk te geloven.

In België had je vroeger wel een paar dokters die het illegaal deden, als je de verhalen mag geloven.
 
Ik weet dat er in volendam wat artsen zitten die voorschrijven. Maatje van me laat zich zelfs prikken door zn dokter... Mijn dokter hoef ik dat niet te vragen hoor, die vind al dat kuren maar niks
Welke dan?
 
Ik weet dat er in volendam wat artsen zitten die voorschrijven. Maatje van me laat zich zelfs prikken door zn dokter... Mijn dokter hoef ik dat niet te vragen hoor, die vind al dat kuren maar niks

Er zit ook wel een wezenlijk verschil tussen TRT en kuren. Dat je dokter kuren niks vind lijkt mij vrij normaal. Mocht je een dokter tegenkomen die kuren normaal vind dan zou ik even verder zoeken.
 
Geen idee hoe hij heet. Ik weet dat die vriend van me geprikt word door zn dokter (500mg test ew) en zo nu en dan wel eens wat voorgeschreven krijgt. Ik heb verder geen idee hoe het verder in elkar steekt, spreek m weinig.
 
Geen idee hoe hij heet. Ik weet dat die vriend van me geprikt word door zn dokter (500mg test ew) en zo nu en dan wel eens wat voorgeschreven krijgt. Ik heb verder geen idee hoe het verder in elkar steekt, spreek m weinig.
Zou je dat willen vragen? Of hoe heet die vriend? PM mag ook.
 
Geen idee hoe hij heet. Ik weet dat die vriend van me geprikt word door zn dokter (500mg test ew) en zo nu en dan wel eens wat voorgeschreven krijgt. Ik heb verder geen idee hoe het verder in elkar steekt, spreek m weinig.

500mg test ew als trt? :roflol: :roflol: Wat voor bloedwaardes geeft dat?
 
Nee niet persee trt, hij heeft bij zn dokter uitgelegd dat hij wilt kuren en zn dokter ging daar akkoord mee. Hij krijgt ook roa voorgeschreven (niet dat roa heel speciaal is maar om het even aan te geven). Ik weet van vroeger (oud klasgenootjes) dat hij ook testo caps voorgeschreven kreeg HG. Ik zal eens aan m vragen waar hij zit, maar geen idee of hij daar antwoord op wilt geven.
 
AesteticFreak, ben erg benieuwd, als je meer weet over deze arts PM me dan. Heb zelf echt geen behoefte aan 500mg PW, maar hoog-gemiddelde waardes voel ik me wel lekker bij en kan me niet voorstellen dat mijn leven daar ZOO veel korter van zal worden en anders "so-be it.." hoe eenvoudig dat ook klinkt.
 
Als ik antwoord krijg stuur ik je een pm. Ik denk dat je beter kan kijken of je hg test of sustanon kan krijgen. Bloedwaardes eens in de zoveel tijd laten checken dan kom je al een heel eind. Denk dat je art je niet voor niets niet op trt zet, hij zal zn redenen er ook wel voor hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven