Fitness Seller

Hulp bij TRT

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doctoren vallen ook om te kopen :D
 
Dat zou je wel denken ja.. :p
 
Trenboloni : jij kreeg toch ook trt voorgeschreven?

Klopt, bij dr De ronde.
Ik weet alleen niet of ie je wil helpen als je waarde tussen de 11 en 16 nmol/l is aangezien dit laag is, maar niet verschrikkelijk laag.
Je kan het altijd vragen natuurlijk.
 
Het is momenteel 5 nmol/l dus dat kan denk wel. Hij is een trt arts of niet?
 
Nee, geef je ook weinig kans dat hij je via de As poli gaat helpen. Maar het lijkt erop dat je nogal, stuurs bent om dingen aan te nemen.
 
als je daar toekomt met lage waarden door AAS, schrijven die dan nog middelen voor of is dat dan uitgesloten?
 
Ik kreeg eerst jaar lang nolva. Maar mijn Leydig cellen waren uitgeput, hypo werkt gewoon goed. Nu op Test Undeconate. Voorgeschreven door As poli.
Weeg 102 bij 1.65m, voel me super.
Krijg nu TRT al voor aantal jaar.
Alles werkt naar behoren, HB alleen te hoog, ivm aanmaak bloedcellen, is gerelateerd aan hoog Testosteron.
 
Ik ben niet stuurs dingen aan te nemen.. ik weet de risico's van zowel hoog als laag testosteron, heb zelf gespoten op een lage dosis en heb op basis daarvan besloten dat ik liever de rest van mijn leven trt krijg dan dat ik leer te leven met lage waardes. Ik weet ook dat er nog steeds mensen zijn die wel test krijgen via de arts en die weg wil ik ook inslaan, al is het alleen al omdat ik niet afhankelijk wil zijn van UG labs voor de rest van mijn leven. Een goede bron die mij kan garanderen dat hij spul van de apotheek levert zou trouwens ook al helpen. Mijn huisarts wil mij namelijk wel onder controle houden als ik besluit mijn eigen protocol aan te houden.
 
Ik ben niet stuurs dingen aan te nemen.. ik weet de risico's van zowel hoog als laag testosteron, heb zelf gespoten op een lage dosis en heb op basis daarvan besloten dat ik liever de rest van mijn leven trt krijg dan dat ik leer te leven met lage waardes. Ik weet ook dat er nog steeds mensen zijn die wel test krijgen via de arts en die weg wil ik ook inslaan, al is het alleen al omdat ik niet afhankelijk wil zijn van UG labs voor de rest van mijn leven. Een goede bron die mij kan garanderen dat hij spul van de apotheek levert zou trouwens ook al helpen. Mijn huisarts wil mij namelijk wel onder controle houden als ik besluit mijn eigen protocol aan te houden.


Met jou doel zal je zelf moeten dokteren ...10 tot 14 weken een injectie met http://db.cbg-meb.nl/Bijsluiters/h30794.pdf en zelf bloed onderzoek laten uit voeren.
 
Hij is een trt arts of niet?
helaas kan ik dus niet blijven spuiten zonder goedkeuring van een arts
omdat de arts mij geen "anabolen" durft voor te schrijven.
ik ben sowieso nog geen arts tegengekomen die ervaring heeft met TRT.
onder begeleiding van een arts doen maar ik weet niet waar ik kan aankloppen
De reden dat ik op zoek ben naar een arts
Het is meer dat een reguliere arts hier niets mee doet
en onder controle wil blijven bij een arts.
artsen hebben regels om zich aan te houden en voor de meeste artsen is testosteron nog steeds een
Ik snap ook best dat een arts het mij niet wil voorschrijven, maar daarom zoek ik ook een arts die mij wel kan helpen. Mijn huidige arts geeft mij ssri's waar ik nou ook niet bepaald happy van word..
Ik snap ook best dat een arts het mij niet wil voorschrijven, maar daarom zoek ik ook een arts die mij wel kan helpen. Mijn huidige arts geeft mij ssri's waar ik nou ook niet bepaald happy van word..
Ik ben nu dus op zoek naar een arts die niet alleen handelt uit eigen belang en bereid is mij te helpen mijn zaken op orde te krijgen.
(dus met HCG en AI's en onder begeleiding van een arts die weet waar hij op moet letten).
Ik snap ook best dat een arts het mij niet wil voorschrijven, maar daarom zoek ik ook een arts die mij wel kan helpen.
maar nog steeds beter dan samenwerken met artsen die mij niet snappen.
Ik weet ook dat er nog steeds mensen zijn die wel test krijgen via de arts en die weg wil ik ook inslaan,

Is dit een dwangneurose ?

Als je nou evenveel een gewicht getild had als dat je arts gezegd hebt dan had je daarmee je test-level wat positieve stimulatie gegeven.
:duh:
 
Is dit een dwangneurose ?

Als je nou evenveel een gewicht getild had als dat je arts gezegd hebt dan had je daarmee je test-level wat positieve stimulatie gegeven.
:duh:

Ik weet wat ik doe en ben inderdaad op zoek naar test via een ARTSSSSS!!!! is dat erg? En sorry dat ik het zeg maar zelfs zonder test ben ik (gelukkig) geen 175m en 72kg dus bespaar jezelf de moeite om mij commentaar te leveren, ok? Thanks voor de hulp! :)
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Ik weet wat ik doe en ben inderdaad op zoek naar test via een ARTSSSSS!!!! is dat erg? En sorry dat ik het zeg maar zelfs zonder test ben ik (gelukkig) geen 175m en 72kg dus bespaar jezelf de moeite om mij commentaar te leveren, ok? Thanks voor de hulp! :)
:roflol::roflol:!
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Ik weet wat ik doe en ben inderdaad op zoek naar test via een ARTSSSSS!!!! is dat erg? En sorry dat ik het zeg maar zelfs zonder test ben ik (gelukkig) geen 175m en 72kg dus bespaar jezelf de moeite om mij commentaar te leveren, ok? Thanks voor de hulp! :)

Heej heej liefje, ik schrik van je.
Doe us een beetje lief...........:aai:
 
Sluit dit topic maar, ik heb hier geen moer aan. Echt dank je feestelijk!
 
Sluit dit topic maar, ik heb hier geen moer aan. Echt dank je feestelijk!
je blijft maar vragen en doorzeuren of iemand een dokter weet die je test voorschrijft, als dat allemaal zo makkelijk ging zat half dbb niet op ug labs maar zaten we allemaal bij de huisarts.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven