MisterTForU
Cool Novice
- Waardering
- 0
HALLO iedereen! Ik heb al veel CRAPY voedingsschemas gemaakt, maar deze keer heb ik mijn best gedaan! Het resultaat kan je zien door op de link te drukken.
extra info: de avondmaaltijd staat er niet in. Dat is ALTIJD een warme maaltijd, bestaande uit aardappelen of rijst of pasta, mager vlees ( vis, kip, kalkoen, steak, ... ), en groenten.
Ik wil jullie mening over dit schema hebben aub. Ik ben alleen bang dat het te weinig is (
). Ik ben mannelijk, 19 jaar, 1m89 groot en weeg 98 Kg.
Maar jullie moeten wel weten dat ik dit al heel veel vind, veel meer krijg ik er spijtig genoeg niet in. Tenzij ik me ziek wil eten natuurlijk!
Alvast bedankt!
extra info: de avondmaaltijd staat er niet in. Dat is ALTIJD een warme maaltijd, bestaande uit aardappelen of rijst of pasta, mager vlees ( vis, kip, kalkoen, steak, ... ), en groenten.
Ik wil jullie mening over dit schema hebben aub. Ik ben alleen bang dat het te weinig is (
). Ik ben mannelijk, 19 jaar, 1m89 groot en weeg 98 Kg.Maar jullie moeten wel weten dat ik dit al heel veel vind, veel meer krijg ik er spijtig genoeg niet in. Tenzij ik me ziek wil eten natuurlijk!

Alvast bedankt!

Ik kan wel wat meer kwark eten 's avonds. Bedankt voor de info m8