MuscleMeat

Hulp gevraagd bij mijn eerste kuur.

• Topic Starter Topic Starter
Nee maar je kan wel massa aankomen en je huidige bf hetzelfde houden en dan zie je er een stuk beter uit. Als je nu gaat cutten blijft er niks meer over.

Dat weet ik . Als ik nu nog meer ga cutten blijft er idd niks over , en dat wil ik zelf ook niet . Omdat ik liever dit postuur behoud maar dan een stuk droger . Maar welke opties blijven er dan open staan ?

Niet wil gainen en echt alleen strakker en droger.............. dan kan het heel simpel.......pak gewoon een oral only
6 weken winny 50mg/dg
of
6 weken anavar 70 mg/dg

Ben er normaal geen voorstander van, maar gezien het compleet past op jouw beoogd doel.......

Ja .. precies dit zei iemand op de gym ook tegen me . Alleen had hij het over Clen . Ben alleen bang dat ik veel spiermassa ga verliezen .

Ik zal trouwens vanavond een andere foto zetten . Deze is erg onduidelijk en door het lichtval lijk ik een stuk droger dan dat het is . Ben alleen nu op werk en het is de enigste die ik momenteel op me telefoon heb

Laatst bewerkt:
Dat weet ik . Als ik nu nog meer ga cutten blijft er idd niks over , en dat wil ik zelf ook niet . Omdat ik liever dit postuur behoud maar dan een stuk droger . Maar welke opties blijven er dan open staan ?

Ja .. precies dit zei iemand op de gym ook tegen me . Alleen had hij het over Clen . Ben alleen bang dat ik veel spiermassa ga verliezen .

Jij verliest ABSOLUUT GEEN spiermassa met anavar of winny........
meesten pakken zelfs 2/3 kg., maar zult wel ongeveer 2% BF zakken EN de droge harde look wat leuk is voor de fototje omdat dat naturel natuurlijk niet lukt.

Rekenschaphoudende met jouw doel...... hou het simpel en eenvoudig.

Bulken kan je nog altijd in de toekomst, als je er zelf 100% achterstaat en niet omdat het hier wordt gepost.

Gaat toch GEEN ´basis´ Test kuur doen waar je 12 kg massa op pakt om jouw doel

Jij verliest ABSOLUUT GEEN spiermassa met anavar of winny........
meesten pakken zelfs 2/3 kg., maar zult wel ongeveer 2% BF zakken EN de droge harde look wat leuk is voor de fototje omdat dat naturel natuurlijk niet lukt.

Rekenschaphoudende met jouw doel...... hou het simpel en eenvoudig.

Bulken kan je nog altijd in de toekomst, als je er zelf 100% achterstaat en niet omdat het hier wordt gepost.

Gaat toch GEEN ´basis´ Test kuur doen waar je 12 kg massa op pakt om jouw doel

Thanks , dat dacht ik dus ook . Want ik wil na de vakantie gewoon weer me bulk ingaan . Dan zou de beste optie nu dus voor me zijn om een 6weken winny kuur te gaan doen . Nogmaals , ik heb dit nog nooit geprobeerd en weet ook dus niet welke merken worden aangeraden en welke niet . Ik ben nogal een twijfelaar als het gaat om het kiezen van een product . Heb alleen nog een paar vragen voordat ik de knoop door hak.

Welke optie wordt me nu aangeraden/zou me het dichts naar me doel toe brengen ?
1. Winny
2. Anavar
3. Test-E
4. Combinatie van ?

Zijn er merken die ik moet vermijden of die jullie aanraden ? Een jongen op de sportschool had het over MG . Zijn er ook andere merken ?

Thanks , dat dacht ik dus ook . Want ik wil na de vakantie gewoon weer me bulk ingaan . Dan zou de beste optie nu dus voor me zijn om een 6weken winny kuur te gaan doen . Nogmaals , ik heb dit nog nooit geprobeerd en weet ook dus niet welke merken worden aangeraden en welke niet . Ik ben nogal een twijfelaar als het gaat om het kiezen van een product . Heb alleen nog een paar vragen voordat ik de knoop door hak.

Welke optie wordt me nu aangeraden/zou me het dichts naar me doel toe brengen ?
1. Winny
2. Anavar
3. Test-E
4. Combinatie van ?

Zijn er merken die ik moet vermijden of die jullie aanraden ? Een jongen op de sportschool had het over MG . Zijn er ook andere merken ?

Optie 1 OF 2 ................geen combi...............en bij optie 1 of 2 ook geen nakuur

Anavar is ietsje milder dan winny vandaar dosering op 70mg/dg.....winny op 50 mg/dg
wel verdelen smorgens en savonds altijd na eten en minimaal 3 liter water drinken.

Krijg zelf de producten rechtstreeks van apotheek, dus ben niet zo op de hoogte van hetgeen zo verkocht / besteld wordt op internet.

Maar zeker met winny/winstrol = STANOZOLOL kuur kan eigenlijk niets mis gaan!!!!!!!!!!!!!

https://www.google.co.th/search?q=s...0oHYAg&ved=0CDkQsAQ&biw=1600&bih=730#imgdii=_

Optie 1 OF 2 ................geen combi...............en bij optie 1 of 2 ook geen nakuur

Anavar is ietsje milder dan winny vandaar dosering op 70mg/dg.....winny op 50 mg/dg
wel verdelen smorgens en savonds altijd na eten en minimaal 3 liter water drinken.

Krijg zelf de producten rechtstreeks van apotheek, dus ben niet zo op de hoogte van hetgeen zo verkocht / besteld wordt op internet.

Maar zeker met winny/winstrol = STANOZOLOL kuur kan eigenlijk niets mis gaan!!!!!!!!!!!!!

http://www.google.co.th/search?q=st...0oHYAg&ved=0CDkQsAQ&biw=1600&bih=730#imgdii=_

Het word ook denk ik een winnykuur . Gewoon eerst ff lekker droog worden voor de zomer en dan na de zomer gaan bulken . Thanks voor de reacties . Ik zal jullie op de hoogte houden in een log.

Reacties zijn nog steeds welkom

Hahah t*ring wat een advies hier.

ff een snelle update. Ik ga maandag me cadeautjes ophalen.

Anavar van GS.

Maar ben nu al zo lang aan het zoeken op google. Ervaringen van mensen , testen , ect. Maar de meningen zijn zo erg verdeeld. De 1 zegt dat een oral only kuur bs is , de andere zegt dat het geen kwaad kan. De andere zegt weer dat het perfect is als eerste kuur, de 1 zegt weer wel een nakuur , de andere zegt weer geen nakuur. De ene zegt 6 weken , de andere zegt 8 weken. De ene zegt neem je mg/d verdeeld over de hele dag, de andere zegt neem de helft sochtends en de andere helft in de namiddag, de ene zegt 100mg/d de andere zegt 70mg/d

Netzoals ik andere forums , threads en topic lees , en er nu zelf 1 bij open. Toch vraag ik hier ook nog om de meningen aangezien ik het in 1x meteen goed wil aanpakken...

Wel of geen nakuur?
6 of 8 weken ?
mg/d?

Degene die zeggen dat een oral only kuur onzin is hebben wel aardig gelijk. Var only moet je al helemaal hoog doseren, denk aan 80 tot 100 mg per dag. Op 8 weken heb je dan 6 potjes nodig en betaal je al gauw 250 euro:') 2 vials test zijn een heel, heel stuk goedkoper, wat Nolva erbij en je hebt veel meer winst voor veel minder geld.

Hoezo geven jullie zoveel advies om te kuren als deze persoon zich duidelijk niet goed heeft ingelezen over wat het allemaal inhoud en hij ook gewoon nog makkelijk kan gaine zonder te kuren! Ik snap best dat het beter is dat hij advies krijgt dan zomaar wat te doen maar mijn advies is ga je goed inlezen en hou het kuren nog achter je bent nog op een top leeftijd om goed te gainen!

Terug
Naar boven