MuscleMeat

Hulp gevraagd

Dwerg

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Hallo allemaal

Ik ben al een tijdje aan het trainingen ( 7 jaar ) een ben met en kuur bezig waar ik onder anderen wistrol depot van Desma gebruik, nu heb ik sinds 5 dagen de doses omhoog gebracht en zit nu op 75 mg per dag ( injct ) maar sinds vanacht voel ik wat paniekaanvallen, nu mijn vraag
Hoelang werken de Winstrol injects door? en wie heeft hier ervaring mee?
Graag serieuze reacties want dit is voor het eerst dat mij dit overkomt.

Groetjes

depots werken langer door. Geen klassieke halfwaarde tijd tot de kristallen oplossen, dus moeilijk te bepalen, al kan het zeker een week duren.

Lager doseren kan helpen.

ik dacht dat het winny inject op waterbasis was. Indien met olie, dan inderdaad langer.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het op waterbasis inderdaad, mijn excuses dat ik dat niet vermeld had.
Zijn er meer mensen die wel eens een naar gevoel of paniekaanvallen hebben gehad van winstrol depot? zo ja hoe lang bleef dat aanhouden?

ik dacht dat het winny inject op waterbasis was. Indien met olie, dan inderdaad langer.

depot is altijd op waterbasis.

De stanozolol in olie zijn niet medisch in gebruik, enkel UG voor zover ik weet, geen studies van te vinden dus niks over halfwaardetijd te ontdekken.

Laatst bewerkt:
hoe weet je dan hoevaak je moet prikken ?

Maar heeft iemand ervaring met het paniekgevoel wat je kunt hebben van Winstrol ? en hoe lang dat aanhoudt? want ik las dat er mensen zijn geweest die er last van hebben gehad, ik voel mij namelijk aardig radeloos en weet niet wat ik moet doen.

geen idee waarom je een paniekaanval hebt,
probeer eens op 50mg per dag te zitten ipv 75

Laatst bewerkt:
Jay op het forum had toch ook wel last van een zenuwachtig gevoel bij winstrol? Misschien kun je het hem eens vragen.

Laatst bewerkt:
Bekende bijwerking van Winstrol, moet na een paar dagen wel weer weg zijn. ;)

Paniekaanvallen kunnen een oorzaak zijn van een veranderlijke hormoonhuishouding in het lichaam.

Heb er mijn 1ste kuur ook last van gehad. Indien het niet stopt, wordt het alleen maar erger tijdens het kuren.

Hi mensen

Bedankt voor de feedback, voel mij al wel wat beter en zal er in vervolg rekening mee houden.
Super bedankt jongens.

Groejtes

Terug
Naar boven