Fitness Seller

Hulp met nieuwe kuur!!!

Invincible

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
88kg
Ik ga ongeveer over een half jaartje beginnen met mijn 2e kuur. Mijn doel met deze kuur is: VEEL spiermassa maar een lage vetpercentage (max 12). Ik wil 'niet' cutten met deze kuur, voordat ik verkeerd begrepen word. Ik ga in juni/juli beginnen met cutten tot ik rond de 10% ben. Dat wil ik tijdens mijn kuur ook zo houden, maar wel VEEL spiermassa winnen. Is er zo'n kuur of is dit te mooi om waar te zijn?

Alvast bedankt!!!!

Ja zo'n kuurtje is er wel. Moet je even inlezen.

Uiteindelijk bepaalt je voeding een hoop. Natuurlijk zijn er wel bepaalde compounds beter geschikt dan andere voor jouw doelen. Lees en leer inderdaad.

Dit klinkt niet als een goed plan

lijkt het je niet verstandiger om met roids te cutten ipv zonder?

begrijp het. maar omdat je al gekuurt hebt denk ik dat cutten zonder roids een tegenvaller gaat worden. je kan jezelf ook op een recomp zetten bijvoorbeeld.

edit; je kan het ook zo zien; straks een diepe cut (2e kuur). dan zou je daarna 2 bulkkuren kunnen pakken zonder tussendoor te hoeven cutten. of kuur bridge kuur natuurlyk

• Topic Starter Topic Starter
begrijp het. maar omdat je al gekuurt hebt denk ik dat cutten zonder roids een tegenvaller gaat worden. je kan jezelf ook op een recomp zetten bijvoorbeeld. edit; je kan het ook zo zien; straks een diepe cut (2e kuur). dan zou je daarna 2 bulkkuren kunnen pakken zonder tussendoor te hoeven cutten. of kuur bridge kuur natuurlyk
Zonder het uit te proberen kom ik er nooit achter haha. Voor een diepe cut heb ik nog te weinig massa en ik hou er van om groot te worden dus heb ook niet het geduld er voor. :P Ik begrijp natuurlijk wat je bedoelt.

Als je vetpercentage veel stijgt tijdens een kuur eet je gewoon te veel.

Veel spiermassa is wel erg subjectief natuurlijk. Zou gewoon een normale tweede kuur nemen. Test tren of test deca bijvoorbeeld.

off cutten wordt vaak afgeraden omdat je te veel vvm zou verliezen dan.
Je zou evt. eerst 10 weken kunnen cutten op low test only met evt. winstrol kickstart.
En na die 10 weken de test verhogen en een andere compound toevoegen en een bulk starten.
Ik ben zoiets van plan misschien is het ook wel iets voor jou:

wk 1-10 test e 250mg e5d
wk 1-6 winstrol 45mg ed
wk 11-22 test e 500mg pw
wk 11-22 primo 500mg pw
wk 1-24 hcg 500iu 2xpw
wk 24-30 nolva 20mg ed

Het is wel een lange kuur maar denk dat het herstel vrij vlot zou gaan met deze middelen in deze hoeveelheden.

wat noem jij vlot zap? denk dat je toch wel op dik een halfjaar herstel moet rekenen. on = off en dan voor de zekerheid nog ff prkken.

edit; op welk vp sta je nu dan invicible? je wilt groot worden maar wilt wel cutten zonder AS ernaast, terwijl je al gekuurd hebt. beetje tegenstrijdig :P zou idd doen wat bricks zegt, test tren kan je een paar procent droppen en een paar kilo's pakken. denk dat dat perfect in jouw plan past, niet?

wat noem jij vlot zap? denk dat je toch wel op dik een halfjaar herstel moet rekenen. on = off en dan voor de zekerheid nog ff prkken.

Tja misschien wel, heb er ook nog geen ervaring mee. Maar hoe zou het herstel zijn t.o.v een test tren kuur van 12 weken? 500 test 400 tren.

8 weken winstrol pakken............. en MEER eten.. zit nu zelf te kuren en ben al +-4 kilo spier massa aangekomen in 3 weken aan de winstrol terwijl mijn vet percentage zakt. en herstel 50%SNELLER. ik sport/vreet me dan wel helemaal de klote in..
Als mijn kuur voorbij is ga ik aan de TEST en klein beetje DECA/primo voor massa

en welke achterlijke debiel wil er nou meteen aan de tren XD?? je gaat met je eerste rijles toch ook niet in een auto rijden met 600 pk zonder stuurbekrachtiging...

Laatst bewerkt:
Tja misschien wel, heb er ook nog geen ervaring mee. Maar hoe zou het herstel zijn t.o.v een test tren kuur van 12 weken? 500 test 400 tren.

test tren 12 wk is je herstel normaal gesproken korter mee. Maand of 4, maar altijd voor de zekerheid prikken als je sure wil zijn. Met een kuur van 24 wk onderdruk je je eigen productie gewoon 5-6 maanden dus je herstel zal ook langer zijn alhoewel het per persoon verschilt . Neem on is off als richtlijn.

---------- Toegevoegd om 17:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:28 ----------

8 weken winstrol pakken............. en MEER eten.. zit nu zelf te kuren en ben al +-4 kilo spier massa aangekomen in 3 weken aan de winstrol terwijl mijn vet percentage zakt. en herstel 50%SNELLER. ik sport/vreet me dan wel helemaal de klote in..
Als mijn kuur voorbij is ga ik aan de TEST en klein beetje DECA/primo voor massa

en welke achterlijke debiel wil er nou meteen aan de tren XD?? je gaat met je eerste rijles toch ook niet in een auto rijden met 600 pk zonder stuurbekrachtiging...

:roflol::roflol::roflol:

Laatst bewerkt:

No offence maar nam jij geen 20mg winny / dag (meen ik me te herinneren)
4kg in 3 weken op 20mg??? En je vreet je de pl**ris en toch zak je in vp???

Eeeuuuhm okey.....

---------- Toegevoegd om 02:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:04 ----------

begrijp het. maar omdat je al gekuurt hebt denk ik dat cutten zonder roids een tegenvaller gaat worden. je kan jezelf ook op een recomp zetten bijvoorbeeld.

edit; je kan het ook zo zien; straks een diepe cut (2e kuur). dan zou je daarna 2 bulkkuren kunnen pakken zonder tussendoor te hoeven cutten. of kuur bridge kuur natuurlyk

Zou ook eerder voor dit gaan. Als je stats kloppen kan je vp niet zo hoog zijn.

Je kunt prima snel aan de tren gaan hoor. Eerste kuur test only en tweede lekker test tren bijvoorbeeld. Als je goed tegen tren kunt dan is dat toch wel het middel.

:roflol:

Neemt iemand die vent nog serieus??

Terug
Naar boven